Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Fakemeta i nowe funkcje?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 bociek

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:136
  • Lokalizacja:Barcin
Offline

Napisano 05.08.2011 14:31

Witam, czy dałoby się przy wykorzystaniu biblioteki fakemeta sprawdzić czy ofiara dostała od atakującego obrażenia przez ścianę? Oraz z jakiej odległości od ofiary zostały odebrane obrażenia z granatu HE? Zależy mi na tym bo chciałbym to wykorzystać przy swoim pluginie.
  • +
  • -
  • 0

#2 Hiroshima

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1314
Godlike

  • Postów:4968
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 05.08.2011 14:38

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod X -> Pytania
do
Scripting -> Pytania

  • +
  • -
  • 0

#3 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 05.08.2011 15:08

To Ci powinno pomóc, kod napisany w fakemecie No Walls - AMXX.pl: Support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 


#4 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 05.08.2011 15:30

Da się za pomocą traceliny

EDIT:

Spróbuj tak


#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

#define VERSION "0.1"

public plugin_init() {
register_plugin("Zabojstwo przez sciane", VERSION, "diablix")
register_event("DeathMsg", "eventDeath", "a");
}

public eventDeath(){
new iAttacker = read_data(1);
new iVictim = read_data(2);

new iOrigin[3], Float:fOrigin[2][3];
pev(iVictim, pev_origin, fOrigin[1]);
get_user_origin(iAttacker, iOrigin, 3);
IVecFVec(iOrigin, fOrigin[0]);

static iTrace;
engfunc(EngFunc_TraceLine, fOrigin[0], fOrigin[1], 0, 0, iTrace);

if((get_tr2(iTrace, TR_AllSolid))){
client_print(iAttacker, 3, "Zabiles przez sciane !");
}
}

Użytkownik diablix edytował ten post 05.08.2011 16:16

  • +
  • -
  • 0

#5 bociek

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:136
  • Lokalizacja:Barcin
Offline

Napisano 06.08.2011 01:44

A co z granatem?
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych