Witam, czy dałoby się przy wykorzystaniu biblioteki fakemeta sprawdzić czy ofiara dostała od atakującego obrażenia przez ścianę? Oraz z jakiej odległości od ofiary zostały odebrane obrażenia z granatu HE? Zależy mi na tym bo chciałbym to wykorzystać przy swoim pluginie.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Fakemeta i nowe funkcje?
Temat rozp. daedhelil, 05.08.2011 14:31
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 05.08.2011 14:31
#3
Napisano 05.08.2011 15:08
To Ci powinno pomóc, kod napisany w fakemecie No Walls - AMXX.pl: Support AMX Mod X
#4
Napisano 05.08.2011 15:30
Da się za pomocą traceliny
EDIT:
Spróbuj tak
EDIT:
Spróbuj tak
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#define VERSION "0.1"
public plugin_init() {
register_plugin("Zabojstwo przez sciane", VERSION, "diablix")
register_event("DeathMsg", "eventDeath", "a");
}
public eventDeath(){
new iAttacker = read_data(1);
new iVictim = read_data(2);
new iOrigin[3], Float:fOrigin[2][3];
pev(iVictim, pev_origin, fOrigin[1]);
get_user_origin(iAttacker, iOrigin, 3);
IVecFVec(iOrigin, fOrigin[0]);
static iTrace;
engfunc(EngFunc_TraceLine, fOrigin[0], fOrigin[1], 0, 0, iTrace);
if((get_tr2(iTrace, TR_AllSolid))){
client_print(iAttacker, 3, "Zabiles przez sciane !");
}
}
Użytkownik diablix edytował ten post 05.08.2011 16:16
#5
Napisano 06.08.2011 01:44
A co z granatem?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych