Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Jak się pozbyć "warning ... "

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Barto_12_SAS

    mów mi Paja

  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:433
  • GG:
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Dąbrowa
Offline

Napisano 05.08.2011 14:01

Witam - przy kompilacji mam takie ostrzeżenia - zależy mi aby się ich pozbyć - ktos podpowie jak ?

COD_B12SAS.sma(767) : warning 217: loose indentation
COD_B12SAS.sma(768) : warning 217: loose indentation
COD_B12SAS.sma(771) : warning 217: loose indentation
COD_B12SAS.sma(772) : warning 217: loose indentation
COD_B12SAS.sma(934) : warning 217: loose indentation
COD_B12SAS.sma(936) : warning 217: loose indentation
COD_B12SAS.sma(947) : warning 217: loose indentation
COD_B12SAS.sma(959) : warning 217: loose indentation
COD_B12SAS.sma(1108) : warning 217: loose indentation
COD_B12SAS.sma(1132) : warning 217: loose indentation
COD_B12SAS.sma(1185) : warning 217: loose indentation
COD_B12SAS.sma(1196) : warning 217: loose indentation
COD_B12SAS.sma(1240) : warning 217: loose indentation
COD_B12SAS.sma(1246) : warning 217: loose indentation
COD_B12SAS.sma(1287) : warning 217: loose indentation
COD_B12SAS.sma(1296) : warning 217: loose indentation
COD_B12SAS.sma(1394 -- 1395) : warning 215: expression has no effect ( EXP za pake )
COD_B12SAS.sma(1435) : warning 217: loose indentation
COD_B12SAS.sma(1438) : warning 217: loose indentation
COD_B12SAS.sma(1458) : warning 217: loose indentation
COD_B12SAS.sma(1482) : warning 217: loose indentation
COD_B12SAS.sma(1533) : warning 217: loose indentation
COD_B12SAS.sma(1539) : warning 217: loose indentation
COD_B12SAS.sma(1545) : warning 217: loose indentation
COD_B12SAS.sma(1551) : warning 217: loose indentation
COD_B12SAS.sma(1557) : warning 217: loose indentation
COD_B12SAS.sma(2682) : warning 217: loose indentation
COD_B12SAS.sma(2904) : warning 217: loose indentation
COD_B12SAS.sma(2951) : warning 217: loose indentation
COD_B12SAS.sma(3008) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "nazwa"

  • +
  • -
  • 0

www.BartoIT.pl

:plus: - klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD


#2 Hiroshima

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 327
Godlike

  • Postów:4 984
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 05.08.2011 14:14

Google
  • +
  • -
  • 0

#3 Szymek^

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:187
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Tczew
Offline

Napisano 05.08.2011 14:31

Zapodaj plik sma.
  • +
  • -
  • 0

#4 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 05.08.2011 14:42

AMXX-STUDIO -> Tools -> Indenter.
  • +
  • -
  • 0

#5 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 05.08.2011 15:16

#pragma tabsize 0
na górze kodu i tabulacja nie jest sprawdzana
  • +
  • -
  • 0

#6 Barto_12_SAS

    mów mi Paja

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:433
  • GG:
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Dąbrowa
Offline

Napisano 05.08.2011 15:35

Z tabulacją sobie poradziłem , ale pozostało jeszcze tylko to :
COD_B12SAS.sma(936) : warning 217: loose indentation
COD_B12SAS.sma(1176) : warning 217: loose indentation
COD_B12SAS.sma(1185) : warning 217: loose indentation
COD_B12SAS.sma(1394 -- 1395) : warning 215: expression has no effect
COD_B12SAS.sma(1531) : warning 217: loose indentation
COD_B12SAS.sma(1562) : warning 217: loose indentation
COD_B12SAS.sma(2689) : warning 217: loose indentation
COD_B12SAS.sma(3008) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "nazwa"

Załaczam .sma bo to jest od tej niewidzialności i jeszcze czegos tam chyba

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

www.BartoIT.pl

:plus: - klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD


#7 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 05.08.2011 16:02

Łap, dbaj o czystość kodu ;)
  • +
  • -
  • 0

#8 Barto_12_SAS

    mów mi Paja

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:433
  • GG:
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Dąbrowa
Offline

Napisano 05.08.2011 17:50

Jeszcze to mam od tego cod'a i chyba przez to nie chce mi nic dizałać - wiesz może o cu tu chodzi ?

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

www.BartoIT.pl

:plus: - klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD


#9 Nomaf

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 157
Profesjonalista

  • Postów:344
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 05.08.2011 18:11

W tym shopie zamiast #include <cod>, daj #include <codzik>
  • +
  • -
  • 0

#10 Barto_12_SAS

    mów mi Paja

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:433
  • GG:
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Dąbrowa
Offline

Napisano 05.08.2011 18:16

W tym shopie zamiast #include <cod>, daj #include <codzik>



COD_shop.sma(3) : fatal error 100: cannot read from file: "codzik"

  • +
  • -
  • 0

www.BartoIT.pl

:plus: - klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD


#11 Gh0st

    :)

  • Power User

Reputacja: 852
Czempion

  • Postów:920
  • GG:
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 05.08.2011 18:25

zamiast
#include <codzik> 

daj
#include <codmod>


p,s
nie rozumiem ... w tagach tamatu dałeś CodStary a używasz #include <cod> .

Użytkownik Gh0st edytował ten post 05.08.2011 18:27

  • +
  • -
  • 1

#12 Barto_12_SAS

    mów mi Paja

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:433
  • GG:
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Dąbrowa
Offline

Napisano 05.08.2011 18:29

COD_shop.sma(71) : error 017: undefined symbol "cod_add_exp"
COD_shop.sma(72) : error 017: undefined symbol "cod_add_exp"
COD_shop.sma(73) : error 017: undefined symbol "cod_add_exp"
COD_shop.sma(87) : error 017: undefined symbol "cod_add_exp"
COD_shop.sma(88) : error 017: undefined symbol "cod_add_exp"
COD_shop.sma(92) : error 017: undefined symbol "cod_give_ritem"

Wnioskuję , iż ten plugin jest spisany na straty - mógłby mi ktoś powiedzieć jak się tego pozbyć z COD'a ?.sma macie powyżej

P.S - to nie ja dałem - znalazłem to w tych poradnikach tutaj i był prefix cod stary

EDIT :
http://amxx.pl/topic/33323-qtm-codmw-mod-sklep/
Stąd to brałem - a tam jest żeby w COD'a silnik register library czy jakoś tak "codzik"

EDIT 2 :

Jedyne co mnie zagina , że to wszystko ładnie działa u mnie na kompie , a jak wysyłam na serwa to serwer sie wiesza http://img.amxx.pl/p...t/frustgrey.gif
http://img.amxx.pl/p...efault/haha.gif

Użytkownik SAS edytował ten post 05.08.2011 19:19

  • +
  • -
  • 0

www.BartoIT.pl

:plus: - klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych