Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Ruletka - małe poprawki/edytacja.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
31 odpowiedzi w tym temacie

#1 Emulov.

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:144
  • Imię:Sylwek
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 05.08.2011 11:35

Witam. Napisałem ruletke z pomocą tutoriala zamieszczonego na amxx.pl lecz nie było wielu rzeczy tam napisane, zwracam się o pomoc do was !

Moglby mi ktoś sprawdzić czy dobrze wszystko jest :P
Moglby mi ktoś poprawić tą ruletke aby :

  • "Biegasz teraz szybciej" - trwał 15 sec
  • "Biegasz o wiele wolniej" - trwał 15 sec
  • "Jesteś niesmiertelny przez 10 sec" - jak w opisie, przez 10 sec ma trwać niesmiertelność
  • "Jesteś czesciowo niewidzialny przez 20 sec" - jak w opisie, przez 20 sec gracz ma być niewidzialny
  • "Masz zmniejszona grawitacje !" - aby trwało 10 sec
  • "Masz zwiekszona grawitacje !" - aby trwało 15 sec

Najlepiej jeśli ktoś by zrobił takie odliczanie w hudzie (odliczanie widzi tylko ten kto wylosował)
jak np. Jak zrobić podwójny skok i godmode na 10 sec. - AMXX.pl: Support AMX Mod X tutaj jest.

Pragnąłbym również aby tą ruletke można było użyć raz na 5 minut
I na koniec, aby gdy ktoś wpisze /ruletka to wyskakuje napis "Uzyles ruletki, losowanie w toku" i po 10 sec daje mu nagrode.

I gdy nie minelo 5 min a gracz znów pisze /ruletka niech wyskakuje "Ruletke mozna uzywać raz na 5 minut"

Tutaj .sma

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <colorchat>

#define PLUGIN "Ruletka"
#define VERSION "1.00"
#define AUTHOR "Najkon"   

public plugin_init() {
          register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	  register_clcmd("say /ruletka","rulecia");
	  register_clcmd("say_team /ruletka","rulecia");
}
public rulecia(id)
{
switch(random_num(1, 20))
		{
                case 1:
                { 
                        ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Pech, masz 1 HP");
                        set_user_health(id,1);
      
                }
                case 2:
                { 
                        ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Dostajesz deagla.");
                        give_item(id,"weapon_deagle");
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 0);
			cs_set_weapon_ammo(CSW_DEAGLE, 1);

		    }
                case 3:
                { 
                        ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Masz 120 HP");
                        set_user_health(id,120);

                }
                case 4:
                { 
                        ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Biegasz o wiele szybciej"); 
                        set_user_maxspeed(id, 1.25)

                }
                case 5:
                { 
                        ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Biegasz o wiele wolniej."); 
                        set_user_maxspeed(id, 0.65)

                }
                case 6:
                { 
                        ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Masz pecha, nic nie wygrales."); 

                }
                case 7:
                { 
                        ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Wygrales tarcze."); 
                        give_item(id, "weapon_shield");

		    }
                case 8:
                { 
                        ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Otrzymales 250 armora !"); 
                        set_user_armor (id,250);

		    }
                case 9:
                { 
                        ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Otrzymales +50HP !"); 
                        set_user_health(id,get_user_health(id) + 50);

		}
                case 10:
                { 
                        ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Straciles/as 50 HP !"); 
                        set_user_health(id,get_user_health(id) - 50);

		}
                case 11:
                { 
                        ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Zostales zabity"); 
                        user_kill(id, 1);

		}
                case 12:
                { 
                        ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Jestes niesmiertelny przez 10 sec.");
                        set_user_godmode(id, 1)

		}
                case 13:
                { 
                        ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Dostajesz smoke."); 
                        give_item(id, "weapon_smokegrenade");
		}
        	case 14:
                { 
                        ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Jestes czesciowo niewidzialny przez 20 sec."); 
    				set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 10)
		}
                case 15:
                { 
                        ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Dostajesz hejdza."); 
                        give_item(id, "weapon_hegrenade");
		}
                case 16:
                { 
                        ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Dostajesz flasha."); 
                        give_item(id, "weapon_flashbang");
		}
                case 17:
                { 
                        ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Dostajesz flasha."); 
                        give_item(id, "weapon_flashbang");
		}
                case 18:
                { 
                        ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Masz zmniejszona grawitacje."); 
				set_user_gravity (id,0.70);
		}
                case 19:
                { 
                        ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Masz zwiekszona grawitacje."); 
				set_user_gravity (id,1.30);
		}
                case 20:
                { 
                        ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Pech, masz 1 HP."); 
                        set_user_health(id,1);

                }
	}
}

Użytkownik Emulov. edytował ten post 05.08.2011 12:43


#2 ;((

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 347
Wszechpomocny

  • Postów:1157
  • Lokalizacja:Aha
Offline

Napisano 05.08.2011 11:39

Chciałbym również aby te opisy jak "Masz 1 hp" itd. były na kolorowo - zielony czy jakiś inny.


ColorChat :)
  • +
  • -
  • 0

#3 Emulov.

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:144
  • Imię:Sylwek
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 05.08.2011 11:42

Chciałbym również aby te opisy jak "Masz 1 hp" itd. były na kolorowo - zielony czy jakiś inny.


ColorChat :)



Tyle ze nie wiem jak go uzyc dokladnie :S

Po prostu dodać do #include colorchat i w tekscie zamiast :

client_print(id,print_chat,"Dostajesz Deagla !");

Napisać :

ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04Dostajesz Deagla)

Hmm ? :P

#4 ;((

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 347
Wszechpomocny

  • Postów:1157
  • Lokalizacja:Aha
Offline

Napisano 05.08.2011 11:48

Tak, tylko, że ja np po ^x04 daje przerwę np: "AMXX.PL^x04 Forum" bo czasami są błędziki :)

^x01 //normalny
^x04 // zielony
^x03 // teamu

Użytkownik DAMIANq edytował ten post 05.08.2011 11:50

  • +
  • -
  • 1

#5 Emulov.

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:144
  • Imię:Sylwek
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 05.08.2011 11:57

Okej, dzięki DAMIANq sobie poradziłem z kolorowymi napisami. + reputacji poszedł.

Prosiłbym jeszcze kogoś obeznanego w tych sprawach aby pomógł mi z innymi rzeczami, bo nie mam pojecia jak je zrobić :<

W kompilacji pluginu jest problem z godmode i dawaniem speeda, moglby ktoś poprawić ? :P

Dodano 05 sierpień 2011 - 12:43:
Edytowałem pierwszego posta, już ze speedem i godmode sobie poradziłem.

Dodano 05 sierpień 2011 - 13:58:
Dacie rade mi pomoc ? :<

Użytkownik Emulov. edytował ten post 05.08.2011 12:27


#6 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 05.08.2011 16:37

Mozna uzyc raz na 5 minut ponizej tego kodu daje ci jak zrobić że coś na 15 , 10 sekund
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <colorchat>

new bool: uzyl[33] = false

#define PLUGIN "Ruletka"
#define VERSION "1.00"
#define AUTHOR "Najkon"   

public plugin_init() {
          register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	  register_clcmd("say /ruletka","rulecia");
	  register_clcmd("say_team /ruletka","rulecia");
}
public rulecia(id)
{
if(uzyl[id])
{
ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 COS");
}
else
{
uzyl[id] = true
switch(random_num(1, 20))
		{
                case 1:
                { 
                        ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Pech, masz 1 HP");
                        set_user_health(id,1);
      
                }
                case 2:
                { 
                        ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Dostajesz deagla.");
                        give_item(id,"weapon_deagle");
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 0);
			cs_set_weapon_ammo(CSW_DEAGLE, 1);

		    }
                case 3:
                { 
                        ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Masz 120 HP");
                        set_user_health(id,120);

                }
                case 4:
                { 
                        ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Biegasz o wiele szybciej"); 
                        set_user_maxspeed(id, 1.25)

                }
                case 5:
                { 
                        ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Biegasz o wiele wolniej."); 
                        set_user_maxspeed(id, 0.65)

                }
                case 6:
                { 
                        ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Masz pecha, nic nie wygrales."); 

                }
                case 7:
                { 
                        ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Wygrales tarcze."); 
                        give_item(id, "weapon_shield");

		    }
                case 8:
                { 
                        ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Otrzymales 250 armora !"); 
                        set_user_armor (id,250);

		    }
                case 9:
                { 
                        ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Otrzymales +50HP !"); 
                        set_user_health(id,get_user_health(id) + 50);

		}
                case 10:
                { 
                        ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Straciles/as 50 HP !"); 
                        set_user_health(id,get_user_health(id) - 50);

		}
                case 11:
                { 
                        ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Zostales zabity"); 
                        user_kill(id, 1);

		}
                case 12:
                { 
                        ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Jestes niesmiertelny przez 10 sec.");
                        set_user_godmode(id, 1)

		}
                case 13:
                { 
                        ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Dostajesz smoke."); 
                        give_item(id, "weapon_smokegrenade");
		}
        	case 14:
                { 
                        ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Jestes czesciowo niewidzialny przez 20 sec."); 
    		        set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 10)
		}
                case 15:
                { 
                        ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Dostajesz hejdza."); 
                        give_item(id, "weapon_hegrenade");
		}
                case 16:
                { 
                        ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Dostajesz flasha."); 
                        give_item(id, "weapon_flashbang");
		}
                case 17:
                { 
                        ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Dostajesz flasha."); 
                        give_item(id, "weapon_flashbang");
		}
                case 18:
                { 
                        ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Masz zmniejszona grawitacje."); 
		        set_user_gravity (id,0.70);
		}
                case 19:
                { 
                        ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Masz zwiekszona grawitacje."); 
		        set_user_gravity (id,1.30);
		}
                case 20:
                { 
                        ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Pech, masz 1 HP."); 
                        set_user_health(id,1);

                }
	}
}
set_task(300.0, "czekaj", _, _, _, "b");
}
public czekaj(id)
{
        for(new id=1;id <33; id++)
        {
	uzyl[id] = false
        }
}
Więc tak ustalasz na jaki czas ma to być więc robisz tak :
set_task(15.0, "finishgodmod", _, _, _, "b");
gdzie 15.0 to czas po którym coś się wykona
musisz teraz znaleść case gdzie znajduje się np godmod
znajdujesz
set_user_godmode(id, 1)
Pod tym dodajesz
set_task(15.0, "finishgodmod", _, _, _, "b")
Gdzie finishgodmod to będzie nasza nazwa publica
potem na dole kodu robisz tak :
public finishgodmod(id)
{
for(new id=1;id <33; id++)
{
set_user_godmod(id,0)
}
}
Potem tworzysz następnego taska dodajesz go tam gdzie chcesz tylko nie zapomnij o zmianie nazwy naszego publica co case ;]

Użytkownik speedkill123 edytował ten post 05.08.2011 16:38

  • +
  • -
  • 1

If you can dream it, you can do it.


#7 Raku129

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 70
Pomocny

  • Postów:280
  • GG:
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 05.08.2011 16:47

Autor z mojego punktu widzenia jest ***** :spadowa:
Skopiował większość z poradnika, tutaj napisał o pomoc a jeszcze stąd gorzej skopiował na cscenter i też się prosi o to samo :rolleyes:
Ma czelność nazywać się autorem, ja bym się na jego miejscu schował :wstyd:

Użytkownik Abes Mapper edytował ten post 05.08.2011 17:08
W każdym miejscu forum obowiązuje zakaz zamieszczania treści, o których autor wie, że są nieprawdziwe i/lub zniesławiające, obraźliwe, wulgarne, nienawistne, obsceniczne, bluźniercze, pornograficzne, naruszające prywatność lub inne treści ni

  • +
  • -
  • 0

#8 Emulov.

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:144
  • Imię:Sylwek
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 05.08.2011 16:52

Autor z mojego punktu widzenia jest ******* :spadowa:
Skopiował większość z poradnika, tutaj napisał o pomoc a jeszcze stąd gorzej skopiował na cscenter i też się prosi o to samo :rolleyes:
Ma czelność nazywać się autorem, ja bym się na jego miejscu schował :wstyd:


Tak, korzystałem z poradnika - to oznacza ze nie moge sie nazwać autorem ? Nie wiedziałem :o

Jako że tutaj nikt mi nie odpisywał, postanowiłem napisać również na CSC ten sam topic.

#9 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 05.08.2011 17:04

Ma czelność nazywać się autorem, ja bym się na jego miejscu schował :wstyd:

Jeśli dodał nowe opcje może nazwać się autorem bo te podstawowe ruletki podobnie wyglądają

Autor z mojego punktu widzenia jest ******** :spadowa:
Skopiował większość z poradnika, tutaj napisał o pomoc a jeszcze stąd gorzej skopiował na cscenter i też się prosi o to samo :rolleyes:

Tak samo on może pomyśleć o tobie :spadowa:
Nie ważne że skopiował to ty reklamujesz nie on
Tyle odemnie niech się uczy chłopak jeśli ma chęci ;]
  • +
  • -
  • 1

If you can dream it, you can do it.


#10 Emulov.

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:144
  • Imię:Sylwek
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 05.08.2011 17:34

Pojawił się pewien problem, gdy pierwszy raz uzywam ruletki to daje mi od razu wylosowaną nagrode(bez napisu ze losowanie w toku i odczekania 10 sec itd.) a potem gdy pisze 2 raz /ruletka to dopiero mi pisze "Uzyles ruletki, losowanie w toku" gdzie powinno pisać "Ruletki mozna uzyc raz na 5 minut"

I po 5 minutach znow bez odczekania 10 sec i napisu "uzyles ruletke (..)" daje mi nagrode i znow sie wszystko powtarza :P

I jeszcze mam 1 pytanie, jaką funkcją moge ustawić dla gracza speed ? :o

Użytkownik Emulov. edytował ten post 05.08.2011 17:35


#11 Dwdov

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:172
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Jawor
Offline

Napisano 05.08.2011 17:40

Z fakemety

set_pev( id, pev_maxspeed, 250.0 );




Nie pomagam na PW, tylko na forum.


#12 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 05.08.2011 18:04

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <fun>

#include <cstrike>

#include <colorchat>



new bool: uzyl[33] = false



#define PLUGIN "Ruletka"

#define VERSION "1.00"

#define AUTHOR "Najkon"   



public plugin_init() {

          register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

	  register_clcmd("say /ruletka","rulecia");

	  register_clcmd("say_team /ruletka","rulecia");

}

public rulecia(id)

{

if(uzyl[id])

{

ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Ruleke mozna uzyc raz na 5 minut");

}

else

{

uzyl[id] = true

set_task(10.0, "tensecwait",id);

ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Trwa losowanie")

}

}

public tensecwait(id)

{

switch(random_num(1, 20))

		{

                case 1:

                { 

                        ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Pech, masz 1 HP");

                        set_user_health(id,1);

      

                }

                case 2:

                { 

                        ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Dostajesz deagla.");

                        give_item(id,"weapon_deagle");

			cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 0);

			cs_set_weapon_ammo(CSW_DEAGLE, 1);



		    }

                case 3:

                { 

                        ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Masz 120 HP");

                        set_user_health(id,120);



                }

                case 4:

                { 

                        ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Biegasz o wiele szybciej"); 

                        set_user_maxspeed(id, 1.25)



                }

                case 5:

                { 

                        ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Biegasz o wiele wolniej."); 

                        set_user_maxspeed(id, 0.65)



                }

                case 6:

                { 

                        ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Masz pecha, nic nie wygrales."); 



                }

                case 7:

                { 

                        ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Wygrales tarcze."); 

                        give_item(id, "weapon_shield");



		    }

                case 8:

                { 

                        ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Otrzymales 250 armora !"); 

                        set_user_armor (id,250);



		    }

                case 9:

                { 

                        ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Otrzymales +50HP !"); 

                        set_user_health(id,get_user_health(id) + 50);



		}

                case 10:

                { 

                        ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Straciles/as 50 HP !"); 

                        set_user_health(id,get_user_health(id) - 50);



		}

                case 11:

                { 

                        ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Zostales zabity"); 

                        user_kill(id, 1);



		}

                case 12:

                { 

                        ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Jestes niesmiertelny przez 10 sec.");

                        set_user_godmode(id, 1)



		}

                case 13:

                { 

                        ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Dostajesz smoke."); 

                        give_item(id, "weapon_smokegrenade");

		}

        	case 14:

                { 

                        ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Jestes czesciowo niewidzialny przez 20 sec."); 

    		        set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 10)

		}

                case 15:

                { 

                        ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Dostajesz hejdza."); 

                        give_item(id, "weapon_hegrenade");

		}

                case 16:

                { 

                        ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Dostajesz flasha."); 

                        give_item(id, "weapon_flashbang");

		}

                case 17:

                { 

                        ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Dostajesz flasha."); 

                        give_item(id, "weapon_flashbang");

		}

                case 18:

                { 

                        ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Masz zmniejszona grawitacje."); 

		        set_user_gravity (id,0.70);

		}

                case 19:

                { 

                        ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Masz zwiekszona grawitacje."); 

		        set_user_gravity (id,1.30);

		}

                case 20:

                { 

                        ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Pech, masz 1 HP."); 

                        set_user_health(id,1);



                }

	}

set_task(300.0, "czekaj", _, _, _, "b");

}

public czekaj(id)

{

        for(new id=1;id <33; id++)

        {

	uzyl[id] = false

        }

}

Użytkownik speedkill123 edytował ten post 05.08.2011 18:08

  • +
  • -
  • 1

If you can dream it, you can do it.


#13 Emulov.

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:144
  • Imię:Sylwek
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 05.08.2011 18:17

Miałem pewien problem ze skompilowaniem ponieważ na dole było

set_task(300.0, "czekaj", _, _, _, "b");

Lecz dałem to na góre i skompilowało się :P


I ostatnie moje pytanie/prośba:

Umie ktoś zrobić aby w HUDzie wyświetlała się wiadomość "Za [odliczanie] skończy czy się speed" I po tym odliczaniu znika wiadomość :P

Jak zrobić podwójny skok i godmode na 10 sec. - AMXX.pl: Support AMX Mod X <-- tutaj jest takie coś zastosowane, lecz gdy starałem się to przenieść na moją ruletke, nie dałem rady :<

No wlasnie.. te odliczanie ;<

Użytkownik Emulov. edytował ten post 05.08.2011 18:21


#14 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 05.08.2011 18:25

Masz nie dawaj nic na góre
Kompilator - AMXX.pl: Support AMX Mod X
a te sekudny dodam ci potem ale sprawdź pierw czy to działa ;]
  • +
  • -
  • 1

If you can dream it, you can do it.


#15 Emulov.

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:144
  • Imię:Sylwek
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 05.08.2011 18:35

Masz nie dawaj nic na góre
Kompilator - AMXX.pl: Support AMX Mod X
a te sekudny dodam ci potem ale sprawdź pierw czy to działa ;]



Ale jesli

set_task(300.0, "czekaj", _, _, _, "b");

było na dole, wyskakiwał mi błąd podczas kompilowania :o

#edit

A jednak nie ... znow pomyłka :P masz racje xD

Użytkownik Emulov. edytował ten post 05.08.2011 18:36


#16 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 05.08.2011 18:37

Dałem ci link działający co ma taska na dole więc sprawdź
  • +
  • -
  • 1

If you can dream it, you can do it.


#17 Emulov.

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:144
  • Imię:Sylwek
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 05.08.2011 18:45

Tak działa już wszystko :P

Jeszcze odliczanie w HUDzie i miałbym swą wymarzoną ruletke, ale i tak Ci bardzo dziękuje za dotychczasowe zrobienie : )

#18 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 05.08.2011 19:05

Sprawdź powinno działać ;]
Kompilator - AMXX.pl: Support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1

If you can dream it, you can do it.


#19 Raku129

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 70
Pomocny

  • Postów:280
  • GG:
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 05.08.2011 19:14

Speed używamy tabulatora :)
Nie lepiej użyć fakamety?
  • +
  • -
  • 0

#20 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 05.08.2011 19:19

To jest jego plugin więc on wybrał fun ;]
co do tabulatora nie ma errorów ani warningów więc po co coś zmieniać ;]
  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych