Moglby mi ktoś sprawdzić czy dobrze wszystko jest
Moglby mi ktoś poprawić tą ruletke aby :
- "Biegasz teraz szybciej" - trwał 15 sec
- "Biegasz o wiele wolniej" - trwał 15 sec
- "Jesteś niesmiertelny przez 10 sec" - jak w opisie, przez 10 sec ma trwać niesmiertelność
- "Jesteś czesciowo niewidzialny przez 20 sec" - jak w opisie, przez 20 sec gracz ma być niewidzialny
- "Masz zmniejszona grawitacje !" - aby trwało 10 sec
- "Masz zwiekszona grawitacje !" - aby trwało 15 sec
Najlepiej jeśli ktoś by zrobił takie odliczanie w hudzie (odliczanie widzi tylko ten kto wylosował)
jak np. Jak zrobić podwójny skok i godmode na 10 sec. - AMXX.pl: Support AMX Mod X tutaj jest.
Pragnąłbym również aby tą ruletke można było użyć raz na 5 minut
I na koniec, aby gdy ktoś wpisze /ruletka to wyskakuje napis "Uzyles ruletki, losowanie w toku" i po 10 sec daje mu nagrode.
I gdy nie minelo 5 min a gracz znów pisze /ruletka niech wyskakuje "Ruletke mozna uzywać raz na 5 minut"
Tutaj .sma
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fun> #include <cstrike> #include <fakemeta> #include <engine> #include <colorchat> #define PLUGIN "Ruletka" #define VERSION "1.00" #define AUTHOR "Najkon" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_clcmd("say /ruletka","rulecia"); register_clcmd("say_team /ruletka","rulecia"); } public rulecia(id) { switch(random_num(1, 20)) { case 1: { ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Pech, masz 1 HP"); set_user_health(id,1); } case 2: { ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Dostajesz deagla."); give_item(id,"weapon_deagle"); cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 0); cs_set_weapon_ammo(CSW_DEAGLE, 1); } case 3: { ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Masz 120 HP"); set_user_health(id,120); } case 4: { ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Biegasz o wiele szybciej"); set_user_maxspeed(id, 1.25) } case 5: { ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Biegasz o wiele wolniej."); set_user_maxspeed(id, 0.65) } case 6: { ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Masz pecha, nic nie wygrales."); } case 7: { ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Wygrales tarcze."); give_item(id, "weapon_shield"); } case 8: { ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Otrzymales 250 armora !"); set_user_armor (id,250); } case 9: { ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Otrzymales +50HP !"); set_user_health(id,get_user_health(id) + 50); } case 10: { ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Straciles/as 50 HP !"); set_user_health(id,get_user_health(id) - 50); } case 11: { ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Zostales zabity"); user_kill(id, 1); } case 12: { ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Jestes niesmiertelny przez 10 sec."); set_user_godmode(id, 1) } case 13: { ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Dostajesz smoke."); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); } case 14: { ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Jestes czesciowo niewidzialny przez 20 sec."); set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 10) } case 15: { ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Dostajesz hejdza."); give_item(id, "weapon_hegrenade"); } case 16: { ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Dostajesz flasha."); give_item(id, "weapon_flashbang"); } case 17: { ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Dostajesz flasha."); give_item(id, "weapon_flashbang"); } case 18: { ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Masz zmniejszona grawitacje."); set_user_gravity (id,0.70); } case 19: { ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Masz zwiekszona grawitacje."); set_user_gravity (id,1.30); } case 20: { ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Pech, masz 1 HP."); set_user_health(id,1); } } }
Użytkownik Emulov. edytował ten post 05.08.2011 12:43