Moglby mi ktoś sprawdzić czy dobrze wszystko jest
Moglby mi ktoś poprawić tą ruletke aby :
- "Biegasz teraz szybciej" - trwał 15 sec
- "Biegasz o wiele wolniej" - trwał 15 sec
- "Jesteś niesmiertelny przez 10 sec" - jak w opisie, przez 10 sec ma trwać niesmiertelność
- "Jesteś czesciowo niewidzialny przez 20 sec" - jak w opisie, przez 20 sec gracz ma być niewidzialny
- "Masz zmniejszona grawitacje !" - aby trwało 10 sec
- "Masz zwiekszona grawitacje !" - aby trwało 15 sec
Najlepiej jeśli ktoś by zrobił takie odliczanie w hudzie (odliczanie widzi tylko ten kto wylosował)
jak np. Jak zrobić podwójny skok i godmode na 10 sec. - AMXX.pl: Support AMX Mod X tutaj jest.
Pragnąłbym również aby tą ruletke można było użyć raz na 5 minut
I na koniec, aby gdy ktoś wpisze /ruletka to wyskakuje napis "Uzyles ruletki, losowanie w toku" i po 10 sec daje mu nagrode.
I gdy nie minelo 5 min a gracz znów pisze /ruletka niech wyskakuje "Ruletke mozna uzywać raz na 5 minut"
Tutaj .sma
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <colorchat>
#define PLUGIN "Ruletka"
#define VERSION "1.00"
#define AUTHOR "Najkon"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_clcmd("say /ruletka","rulecia");
register_clcmd("say_team /ruletka","rulecia");
}
public rulecia(id)
{
switch(random_num(1, 20))
{
case 1:
{
ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Pech, masz 1 HP");
set_user_health(id,1);
}
case 2:
{
ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Dostajesz deagla.");
give_item(id,"weapon_deagle");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 0);
cs_set_weapon_ammo(CSW_DEAGLE, 1);
}
case 3:
{
ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Masz 120 HP");
set_user_health(id,120);
}
case 4:
{
ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Biegasz o wiele szybciej");
set_user_maxspeed(id, 1.25)
}
case 5:
{
ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Biegasz o wiele wolniej.");
set_user_maxspeed(id, 0.65)
}
case 6:
{
ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Masz pecha, nic nie wygrales.");
}
case 7:
{
ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Wygrales tarcze.");
give_item(id, "weapon_shield");
}
case 8:
{
ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Otrzymales 250 armora !");
set_user_armor (id,250);
}
case 9:
{
ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Otrzymales +50HP !");
set_user_health(id,get_user_health(id) + 50);
}
case 10:
{
ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Straciles/as 50 HP !");
set_user_health(id,get_user_health(id) - 50);
}
case 11:
{
ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Zostales zabity");
user_kill(id, 1);
}
case 12:
{
ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Jestes niesmiertelny przez 10 sec.");
set_user_godmode(id, 1)
}
case 13:
{
ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Dostajesz smoke.");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
}
case 14:
{
ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Jestes czesciowo niewidzialny przez 20 sec.");
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 10)
}
case 15:
{
ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Dostajesz hejdza.");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}
case 16:
{
ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Dostajesz flasha.");
give_item(id, "weapon_flashbang");
}
case 17:
{
ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Dostajesz flasha.");
give_item(id, "weapon_flashbang");
}
case 18:
{
ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Masz zmniejszona grawitacje.");
set_user_gravity (id,0.70);
}
case 19:
{
ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Masz zwiekszona grawitacje.");
set_user_gravity (id,1.30);
}
case 20:
{
ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Pech, masz 1 HP.");
set_user_health(id,1);
}
}
}
Użytkownik Emulov. edytował ten post 05.08.2011 12:43


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty










