Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Klasa Czolgista - posiada M72 LAW

CoD Nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
69 odpowiedzi w tym temacie

#61 Jonywalker

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:66
Offline

Napisano 13.02.2012 18:57

a co z tymi obrażeniami ? Jeżeli moja rakieta wybuchnie za blisko żeby mi też odejmowała hp tak jak wybuch he np....
  • +
  • -
  • 0

#62 Bloody_

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 168
Profesjonalista

  • Postów:319
  • GG:
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 10.05.2012 17:42

zauważyłem taki bug jeśli dropniemy bazookę i ją podniesiemy to mamy p228 a nie bazooke tutaj poprawione: http://amxx.pl/wklejka/13366681000/
  • +
  • -
  • 0

http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund


#63 papkinslabyfull

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3
  • Imię:Marian
  • Lokalizacja:Rosja
Offline

Napisano 19.05.2012 13:24

a czy mozna zamiast tego modelu dodac model z deleted scenes ??!
A poza tym jest jakas kolejnosc wgrywania tych pluginów z ta klasa czy mozna nie pokolei ?
  • +
  • -
  • 0

#64 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 20.05.2012 06:45

a czy mozna zamiast tego modelu dodac model z deleted scenes ??!
A poza tym jest jakas kolejnosc wgrywania tych pluginów z ta klasa czy mozna nie pokolei ?


potrzeba odpowiedniego modelu (*.mdl)

A poza tym jest jakas kolejnosc wgrywania tych pluginów z ta klasa czy mozna nie pokolei ?

http://amxx.pl/topic/82954-podstawowa-instalacja-pluginow-w-codmodzie/
  • +
  • -
  • 1

#65 fimezis

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:26
  • Lokalizacja:Bialystok
Offline

Napisano 09.06.2012 19:36

Przerobi ktos to na starego coda ? Dam +

Bardzo bym prosil :)
  • +
  • -
  • 0
www.trupiarnia.pl Siec serwerow CS 1.6

#66 koxcir

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:179
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Szczucin
Offline

Napisano 09.06.2012 20:05

Jak ustawić DMG z intą ?? Bo chyba jest współczynik 1.0 i przy 5k inty zadaję 5k z rakiety,zdecydowanie za dużo gdzie to ustawić ?/
  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na jedną z lepszych sieci M4a1.xaa.pl

Posiadamy serwery typu

DD2 + BF2 48 ODZNAK

CoD MoD 1001 LvL + Rank Mode

CoD 40001 lvl


#67 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1279
Godlike

  • Postów:2371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Tomaszów Mazowiecki
Offline

Napisano 21.06.2012 13:10

1. Przepraszam za odśwież.
2. Gdy się wyrzuci bazooke i ją podniesiemy, to mamy model P228 (którym nie możemy strzelać), bo ponownym wyrzuceniu i podniesieniu mamy zwykłe P228.
3. Jaki jest standardowy model bazooki z hl? (+dzwięk możecie podać tez :D)
  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#68 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 21.06.2012 13:14

Model bazooki:

models/w_rpg.mdl
models/v_rpg.mdl
models/p_rpg.mdl

i rakieta:
models/rpgrocket.mdl

Załączony plik  Bazooka Modele.rar   124,52 KB  50 Ilość pobrań


#69 Bloody_

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 168
Profesjonalista

  • Postów:319
  • GG:
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 21.06.2012 13:27

@HubertTM a czytałeś mój post wyżej? tam naprawiłem podpunkt 2.
  • +
  • -
  • 0

http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund


#70 Forest94

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:38
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Gdów
Offline

Napisano 24.06.2012 12:20

Jest problem nie zależnie jaki DMG ustawię we cvarze cały czas zadaje ten sam nawet w sma zmieniałem i nic ustawiłem 30.0 a nadal bije po tyle samo co wcześniej.Aleksiej rozwiązałeś problem to może powiedz jak?
cod_law_damage "30.0" w sma i w amxx i nadal bije tyle samo....
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych