Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Cod Mod Dark Edition - Wersja 3by DarkGL , jedyna taka modyfikacja :)
#281
Napisano 17.08.2011 13:55
....
#282
Napisano 18.08.2011 14:39
Mógłbyś podać nowy termin wydania 4 wersji?w nowej wersji jutro ją wydam
#283
Napisano 19.08.2011 14:37
Nie bardzo kojarzę statyczne zmienne w amx ale czy to:
static moze_skoczyc[MAX+1];
na pewno powinno być w
public CmdStart(id, uc_handle)
Czy nie tworzy wtedy tablicy za każdym razem?
Inny problem:
Klasa wojska rakietowe - na respie dostaje bazooke. Pokazuje mi różne informacje co do ammo i 52 w zapasie. Zmienia się dopiero po strzale.
Inżynier - Coś to działko nie działa do końca poprawnie. Z tego co rozumiem:
działko można postawić tylko 1 raz. Nawet po rozebraniu działka nie można go ponownie postawić. (można by było to zmienić)
Jeśli po postawieniu działka można je tylko rozbroić to w menu nie powinno być opcji "Postaw".
Po rozebraniu działka, jeśli nie można go znowu postawić to niepotrzebnie jest wyświetlane menu.
Pomysły:
Item:
Napalm - strzelasz z rakiety, po strzale raniony przeciwnik jest jeszcze podpalany. Płonący przeciwnik może podpalać innych. (płomienie zabierają po 2 hp co sekundę przez 10 sekund) lub coś podobnego.
Plecak Adiutanta - Dostajesz możliwość wyboru 1 z kilku losowych przedmiotów
Kule łowcy głów - Natychmiastowe zabicie przez HS'a
Klasy:
Grabieżca - klasa posiadająca x% szansy na ukradnięcie zabitemu przedmiotu (na początku rundy pojawia się menu z pytaniem czy chcesz zastąpić aktualny przedmiot)
Desperado - Dostaje elite i nieskończone ammo + uzi, +5 do obrażeń, 120 hp, 50 pancerza, 120% biegu
Jeśli byłbyś zainteresowany pomocą w ulepszaniu moda daj znać na PW. Sam przerabiałem pierwszą wersję na potrzeby serwerowni więc co nieco się orientuję.
#284
Napisano 20.08.2011 10:27
#285
Napisano 20.08.2011 14:24
bylo juz to zglaszane.
#286
Napisano 20.08.2011 15:22
I jeszcze taka propozycja z mojej strony. Jest taki cheat co daje caly czas 16k no i dzieci NeO kupuja caly czas exp. Zeby to ograczniczyc omzna by było przerobic sklep tak aby mozna bylo kupic raz na runde EXP lub co 2 rundy. Ja tam zrobilem w swoim Cod Mod i sie sprawdza Jak na razie
#287
Napisano 20.08.2011 17:59
if(weapon == CSW_AWP && klasa_gracza[idattacker] == r_snajper && random_num(1,2) == 1 && damage >= 100 && damage <= 200){
damage = float(health)+1.0;
}
Znalazłem to , ale nie zabardzo mogę się połapać co czemu służy . Mógłby ktoś objaśnić?
#288
Napisano 21.08.2011 10:15
Jeżeli ktoś zostł zabity z AWPweapon == CSW_AWP
Jeżeli klasa zabójcy to snajperklasa_gracza[idattacker] == r_snajper
- To jest 1/x. W tym przypadku 1/2. Wzór: random_num(1, x) == 1 gdzie x to dowolny numerrandom_num(1,2) == 1
Jeśli zadane obrażenia były >= 100 (nie zabija od razu za strzał w nogę)damage >= 100
Jeśli zadane obrażenia są <= 200. Jeśli są większe to znaczy że był headshot więc i tak ktoś zginie. nie ma sensu zmieniać obrażeń.damage <= 200
#289
Napisano 23.08.2011 07:49
To logi:
AMX Mod X version 1.8.1.3746 Copyright (c) 2004-2006 AMX Mod X Development Team AMX Mod X comes with ABSOLUTELY NO WARRANTY; for details type `amxx gpl'. This is free software and you are welcome to redistribute it under certain conditions; type 'amxx gpl' for details. scandir failed:/home/userdata/S10951U/cstrike16350_10951/cstrike16350/SAVE scandir failed:/home/userdata/S10951U/cstrike16350_10951/cstrike16350/./valve/SAVE scandir failed:/home/userdata/S10951U/cstrike16350_10951/cstrike16350/./platform/SAVE L 08/23/2011 - 08:46:37: -------- Mapchange to de_dust2 -------- stray key in process_key: item_getiteminfo 63 ./hlds_run: line 323: 12965 Naruszenie ochrony pami�ci (core dumped) $HL_CMD Cannot access memory at address 0xb77ad658 Cannot access memory at address 0xbfdabb08 /home/userdata/S10951U/cstrike16350_10951/cstrike16350/debug.cmds:3: Error in sourced command file: Cannot access memory at address 0xb77ad658 email debug.log to [email protected] wto, 23 sie 2011, 08:46:37 CEST: Server restart in 10 seconds
Proszę o szybką pomoc
Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości
#290
Napisano 23.08.2011 11:10
#291
Napisano 23.08.2011 11:21
#292
Napisano 23.08.2011 11:38
#293
Napisano 23.08.2011 12:33
L 08/23/2011 - 13:25:51: [CSTRIKE] Invalid weapon id 29
L 08/23/2011 - 13:25:51: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "cod.amxx")
L 08/23/2011 - 13:25:51: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cs_get_user_bpammo")
L 08/23/2011 - 13:25:51: [AMXX] [0] cod.sma::CurWeapon (line 3436)
#294
Napisano 23.08.2011 12:53
Modele bardzo długo się ściągają nawet jak na FastDL.
Nie dopracowany.
Dużo błędów.
Lvl się nie zapisuje.
Po wpisaniu /klasa nie wyświetlają się klasy ...
To tyle
#295
Napisano 23.08.2011 14:19
Nie. U mnie całość ściąga 1 - 1.5 minuty.To normalne że na fastDl 1 model z tego coda ściąga mi po 1 min ?
Restartowałeś serwer po wrzuceniu plików na FD?
Nie wiem jaki masz hosting, ale na Tserwery np najpierw wrzucasz pliki, poten robisz synchronizację, a potem restart serwera i działa
#296
Napisano 23.08.2011 15:01
A robiłem tak:
Jestem połączony z moim serwem FD.
Tworze folder cstrike.
Wchodzę w folder cstrike.
Tworze folder models.
Wchodzę w folder models.
Do folderu models kopiuję zawartość
pliku models z paczki tego całego coda.
Łącze się z moim normalnym już serwerem.
Wchodzę w cstrike.
Edytuje plis server.cfg.
Dopisuje na końcu:
sv_downloadurl "http://www10951.host...rv.pl/cstrike/"
Resetuje serwer.
Coś nie tak?
#297
Napisano 23.08.2011 15:15
I sprawdź czy już wcześniej nie miałeś wpisanego sv_downloadurl - jeżeli tak to usuń wcześniejszy wpis
Użytkownik A może sma? edytował ten post 23.08.2011 15:16
#298
Napisano 23.08.2011 15:18
#299
Napisano 28.08.2011 13:49
Dlaczego cierpliwie nie możecie poczekać na Darka, tylko sypiecie tu jakimiś pierdolamentami? Może chłopak nie ma czasu po prostu, my też jesteśmy ludźmi...
Dobra można zrozumieć wszystko, ale jak pisze (jak się nie mylę 15 sierpnia) że wyda jutro nową wersję to niech bierze odpowiedzialność za swoje słowa i czyny.
No tak strona 15 post #290!
Użytkownik Tiqul edytował ten post 28.08.2011 13:52
#300
Napisano 28.08.2011 13:54
Dobra można zrozumieć wszystko, ale jak pisze (jak się nie mylę 19 sierpnia) że wyda jutro nową wersję to niech bierze odpowiedzialność za swoje słowa i czyny.
czy to jest jego obowiazek, ze dobrowolnie to udostepnil i teraz MUSI to supportowac? Skoro pracuje nad tym to dajcie mu pracowac, jesli nie ma czasu to robi cos innego i sie nie rozdwoi. Mi tez pomaga juz 2 tygodnie i nie płacze
Gdybym to ja byl autorem tego tematu, po tym poscie bym go zamknal, ale zostawiam to Darkowi.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary
CoD Stary
Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam, 15.06.2019 cod stary, cod stary/nowy |
|
||||
|
CoD Stary
[ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 secNapisany przez Jamdzam, 10.06.2019 cod stary |
|
|||
CoD Stary
Dodanie int, wytrzymałości do perku przedmiotuNapisany przez WirtualnyFanatyk, 26.02.2019 cod stary |
|
||||
CoD Stary
Zmiana huduCod nowy, cod stary, opisy klas HUD Napisany przez WirtualnyFanatyk, 20.10.2018 cod stary |
|
||||
CoD Stary
CoD Nowy vs CoD StaryNapisany przez Zaaxel, 21.11.2017 cod stary |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych