Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Rakiety/miny/apteczki/dynamity w HUDzie

CoD Nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

#1 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 539
Wszechwiedzący

  • Postów:1464
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 02.08.2011 22:36

*
Popularny

Siema :]
[CoD Nowy] liczba rakiet / min / apteczek itp w status text - AMXX.pl: Support AMX Mod X - fajny bajer, no nie? :D
Ja mam lepszy :] (działa on jak na razie tylko z klasami; status perków nie wyświetla się w hudzie)
Screen na zachętę:
Dołączona grafika
Mały wstęp:
plugin umiejetnosci_klas_hud.amxx musi być NAD klasami
Linijkę można dostosować zmieniając ilość ^n w kodzie oraz w #define HUD

Plugin:
Spoiler

Ręczna edycja:

DYNAMIT:
Spoiler



APTECZKI:
Spoiler



MINY:
Spoiler



RAKIETY:
Spoiler


PS Dla bijących za kod: zanim uderzysz napisz co i jak poprawić :D

I taka uwaga: Prefix tematu to Nowy CoD - nie, nie przerobie na starego CoDa...

Użytkownik A może sma? edytował ten post 22.08.2011 00:55

  • +
  • -
  • 6

#2 HaDeS From HELL

    CoD MoD Fanatyk

  • Użytkownik

Reputacja: 161
Profesjonalista

  • Postów:452
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 03.08.2011 08:37

A gdzie te ss xD?

i mam pytanie jak klasa wsparcie ogniowe dostanie rakietki z jakiegoś tam perku to jak to się zachowa?

Użytkownik Szybcioor edytował ten post 03.08.2011 08:40

  • +
  • -
  • 0

#3 A może sma?

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 539
Wszechwiedzący

  • Postów:1464
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 03.08.2011 09:45

To wyświetla tylko i wyłącznie umiejętności klas... Dlaczego perków nie? Bo muszę wymyślić jak nie sprawdzać co 0.1 sekundy 20 warunków :D
  • +
  • -
  • 0

#4 ToRRent

    Dirty Bomber

  • Power User

Reputacja: 227
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Steam:steam
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 03.08.2011 10:43

Łatwe do zrobienia :D tak naprawdę zamiast używania statusu walnąłeś Hudmessage :D
  • +
  • -
  • 0

ZdobywcyGier

YouTubeFacebook |  Twitch


#5 A może sma?

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 539
Wszechwiedzący

  • Postów:1464
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 03.08.2011 11:20

Tylko, że z natywami :D
  • +
  • -
  • 0

#6 ToRRent

    Dirty Bomber

  • Power User

Reputacja: 227
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Steam:steam
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 03.08.2011 11:23

To masz +'ika :) za pomysł
  • +
  • -
  • 0

ZdobywcyGier

YouTubeFacebook |  Twitch


#7 HaDeS From HELL

    CoD MoD Fanatyk

  • Użytkownik

Reputacja: 161
Profesjonalista

  • Postów:452
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 03.08.2011 11:54

łapaj + .Mam nadzieje że jeszcze będziesz to troche edytował :D

Użytkownik Szybcioor edytował ten post 03.08.2011 11:54

  • +
  • -
  • 0

#8 A może sma?

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 539
Wszechwiedzący

  • Postów:1464
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 03.08.2011 12:14

Chcę właśnie jeszcze dodać perki, ale w taki sposób by wiadomości nie nachodziłyby na siebie jeżeli gracz gra np. wsparciem i ma notatki sapera :]
A nie mam jak na razie pomysłu, jak to zrobić, nie sprawdzając co 1/10 sekundy 20 warunków :D
  • +
  • -
  • 0

#9 ToRRent

    Dirty Bomber

  • Power User

Reputacja: 227
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Steam:steam
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 03.08.2011 12:54

20 ? xD

To zrob taska na ile tam chcesz czasu
  • +
  • -
  • 0

ZdobywcyGier

YouTubeFacebook |  Twitch


#10 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 03.08.2011 13:00

Ja bym to trochę krócej zrobił ale jest ok :)
  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 


#11 A może sma?

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 539
Wszechwiedzący

  • Postów:1464
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 03.08.2011 14:22

20 ? xD

To zrob taska na ile tam chcesz czasu


No bo tak:
1. Sprawdza czy gracz ma klasę (4 ify)
2. Sprawdza czy gracz ma perk (4*4 ify)
3. Jeżeli nie ma klasy to sprawdza czy ma perk (4 ify)

Czyli w sumie 24 ify :D
Dlatego chcę to wymyślić inaczej :]

===================

Ja bym to trochę krócej zrobił ale jest ok :)


PS Dla bijących za kod: zanim uderzysz napisz co i jak poprawić :D


Użytkownik kisiel96 edytował ten post 03.08.2011 14:24

  • +
  • -
  • 0

#12 A może sma?

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 539
Wszechwiedzący

  • Postów:1464
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 13.08.2011 12:03

Apdejt.
Teraz jeżeli nie korzystamy np. z dynamitów w klasach musimy za komentować odpowiednią linijkę w sma - wcześniej plugin po prostu się wyłączał :D

Edit: Mamy kojeny apgrejd. Tym razem do wersji 1.2.
Kod został całkowicie przebudowany i zoptymalizowany (już nie sprawdza miliona warunków co rundę :D)

Edit2: Wersja 1.2.2 a wraz z nią bugfix ^^
Edit3: Wersja 1.3 - dodane działka z inżyniera oraz worki z piaskiem
Edit4: Wersja 1.4 - naprawa bugu (błędny napis); dodanie paliwa :] ; dopracowanie natywów (w zasadzie funkcji odpowiadających za ich pobieranie) - nie potrzebnie tworzyłem 1 tablice :D Dziwne, że nikt tego nie zauważył :F

Użytkownik A może sma? edytował ten post 22.08.2011 00:57

  • +
  • -
  • 0

#13 HaDeS From HELL

    CoD MoD Fanatyk

  • Użytkownik

Reputacja: 161
Profesjonalista

  • Postów:452
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 22.08.2011 08:16

Ja bym to pewnie zauważył jakbym był u siebie :P

I wpadłeś na pomysł jak można zrobić z tym co pisałem w 1 poscie :D?
  • +
  • -
  • 0

#14 A może sma?

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 539
Wszechwiedzący

  • Postów:1464
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 22.08.2011 10:30

W sumie to teraz nie jest to większym problemem (dorobienie perków).
Kod został dość mocno przerobiony - no dobra został w zasadzie od nowa napisany :F
Myślę, że następna wersja (1.5) obsługę perków już będzie miała :]
  • +
  • -
  • 0

#15 Hajmus

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 60
Pomocny

  • Postów:260
  • GG:
  • Lokalizacja:Otwock
Offline

Napisano 04.09.2011 12:24

Dałoby radę, połączyć z tym?
http://amxx.pl/topic...osiada-m72-law/
  • +
  • -
  • 0

naOtwocku.pl [CoD:Advanced][100lvl] - 80.82.16.66:27024

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png


#16 A może sma?

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 539
Wszechwiedzący

  • Postów:1464
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.09.2011 15:41

Dałoby, nawet kiedyś było, ale usunąłem to z pewnego względu... Ta klasa ma ilość rakiet już wyświetlaną w magazynku :P
  • +
  • -
  • 0

#17 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Power User

Reputacja: 144
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 24.09.2011 20:14

Pomogę ci trochę zrób warunek że jeżeli przedmiot gracza jest np równy notatnik sapera to dodaje + 2 itp ;] myślę że najłatwiejszy sposób.
  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#18 JohnOka

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:69
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 27.02.2012 18:18

Wgralem to do siebie jako plugin i nie dziala. Nic sie po prostu nie pojawia.
  • +
  • -
  • 0

#19 HaDeS From HELL

    CoD MoD Fanatyk

  • Użytkownik

Reputacja: 161
Profesjonalista

  • Postów:452
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 27.02.2012 18:23

a dodałeś do klasy kod ?
  • +
  • -
  • 0

#20 Kronzu

    Jestem Koks'em i tyle :D

  • Zbanowany

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:275
  • GG:
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 16.08.2012 20:05

Mam to samo dodałem plugin przed klasy i do klas kod i nie chodzi mi. Mr.Szybcioor masz też błąd czy ci chodzi? Udostępnił byś jakąś klasę z kodem do przetestowania?





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych