Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Lista Przedmiotów

CoD Stary

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 VerShinin

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:173
  • Lokalizacja:Świdwin
Offline

Napisano 26.07.2011 19:19

*
Popularny

Witam, ostatnio u siebie postanowiłem zrobić do Cod'a Menu z listą przedmiotów które się znajdują na serwerze.
Opis przedmiotu wyskakuje w Czacie. Nie zauważyłem takiego poradnika więc postanowiłem napisać. Mam nadzieje że komuś się przyda ,)

W 'public plugin_init' dodajemy:

register_clcmd("say /itemy", "OpisItemow");
register_clcmd("say /przedmioty", "OpisItemow");
Lub tylko jedno co nam bardziej odpowiada ,)


Następnie pod

public OpisKlasy_Handle(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
ColorChat(id, GREEN, "[CoD]^x01 %s: %s.", nazwy_klas[item+1], opisy_klas[item+1]);
menu_display(id, menu);

return PLUGIN_CONTINUE;
}
dodajemy:

public OpisItemow(id)
{
	new menu = menu_create("Wybierz przedmiot:", "OpisItemow_Handle");
	for(new i=1; i<sizeof nazwy_przedmiotow; i++)
	menu_additem(menu, nazwy_przedmiotow[i]);
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
	menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
	menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
	menu_display(id, menu);
	
	client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
}

public OpisItemow_Handle(id, menu, item)
{
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	ColorChat(id, GREEN, "[CoD]^x01 ^x03%s^x01: %s.", nazwy_przedmiotow[item+1], opisy_przedmiotow[item+1]);
	menu_display(id, menu);
	
	client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Jak to wygląda?

Menu jak menu ,)

Spoiler


Oraz info w czacie.

Spoiler

Kolor itemu zależy w jakiej drużynie jesteśmy.

Pozdrawiam
  • +
  • -
  • 8

#2 Na 5tyk

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 10.08.2011 13:47

Kod wyciągnięty pewnie z COD edited by DarkGL :)
  • +
  • -
  • 0

#3 Barto_12_SAS

    mów mi Paja

  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:433
  • GG:
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Dąbrowa
Offline

Napisano 10.08.2011 13:59

Kod wyciągnięty pewnie z COD edited by DarkGL :)


Muszę Cię rozczarować - było ten hen wcześniej
  • +
  • -
  • 0

www.BartoIT.pl

:plus: - klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD


#4 Fixiu

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:95
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:KNW TEAM
Offline

Napisano 10.08.2011 15:46

Przydatne, może być 9/10 ;<

#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 10.08.2011 16:56

Kod wyciągnięty pewnie z COD edited by DarkGL :)

właśnie z tego tematu brałem kod :P
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych