Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Niestandardowe bronie

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Barto_12_SAS

    mów mi Paja

  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:433
  • GG:
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Dąbrowa
Offline

Napisano 24.07.2011 12:54

Jak mozna dokonac zwiększa DMG w klasie danej dla konkretnej broni i czy jest możlwiość zrobienia sklepu w COD cos na podobe jak w zm ze kupujesz bronie o np. 3x sile dmg ?
  • +
  • -
  • 0

www.BartoIT.pl

:plus: - klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD


#2 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 24.07.2011 13:09

1. Np. tak:

	if(weapon == CSW_AK47) // warunek, konkretna bron AK47
{
if((klasa_gracza[idattacker] == Komandos)) // nazwa klasy, tu Komandos
damage += 10; // O ile wiecej dmg z AK47, tu +10 obrazen wiecej
}



To w public TakeDamage oczywiście.

Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 24.07.2011 13:09

  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 


#3 Barto_12_SAS

    mów mi Paja

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:433
  • GG:
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Dąbrowa
Offline

Napisano 24.07.2011 13:38

Aha - dziękować , a np. konkretny model to tej borni , że np. klasa mutant ma ak47 ale normlane dmg wiec normalny mode , a inna klasa ma 8x dmg i ma ak po tuningu model ( oczywiście pytamsię ogólnie czy jest taka możliwość )

EDIT :

Taki error przy kompilacji następuje :

QTM_CodMod.sma(683) : error 017: undefined symbol "weapon"
QTM_CodMod.sma(688) : error 017: undefined symbol "weapon"
QTM_CodMod.sma(694) : error 017: undefined symbol "weapon"
QTM_CodMod.sma(700) : error 017: undefined symbol "weapon"
QTM_CodMod.sma(706) : error 017: undefined symbol "weapon"
QTM_CodMod.sma(712) : error 017: undefined symbol "weapon"

EDIT

Sam doszłem gdzie był bład :D

Chodziło o to , że dałem te komendy nad " new weapon "

Użytkownik SAS edytował ten post 24.07.2011 14:36

  • +
  • -
  • 0

www.BartoIT.pl

:plus: - klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD


#4 Czaso Umilacz

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:152
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Napisano 25.07.2011 15:27

Hmm na dmg x3 mam tak :

if(weapon == CSW_M4A1)
	{
		if((klasa_gracza[idattacker] == NAZWA_KLASY))
			damage*=3.0;
	}

A tutaj zmieniamy bron jaka ma miec ten bonuskoniecznie dużymi literami)
if(weapon == CSW_NAZWA BRONI)

  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych