Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Kilka errorów w logachproszę o poprawę sma

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 alc0

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:104
  • Steam:steam
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Podkarpacie
Offline

Napisano 19.07.2011 22:09

L 07/19/2011 - 14:19:45: Start of error session.
L 07/19/2011 - 14:19:45: Info (map "cs_assault") (file "addons/amxmodx/logs/error_20110719.log")
L 07/19/2011 - 14:19:45: [ENGINE] Invalid entity 16
L 07/19/2011 - 14:19:45: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 07/19/2011 - 14:19:45: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_set_int")
L 07/19/2011 - 14:19:45: [AMXX]    [0] engine_stocks.inc::set_rendering (line 141)
L 07/19/2011 - 14:19:45: [AMXX]    [1] QTM_CodMod_179795.sma::UsunPrzedmiot (line 1748)
L 07/19/2011 - 14:19:45: [AMXX]    [2] QTM_CodMod_179795.sma::client_connect (line 1048)
L 07/19/2011 - 14:19:48: [ENGINE] Invalid entity 16
L 07/19/2011 - 14:19:48: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 07/19/2011 - 14:19:48: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_get_int")
L 07/19/2011 - 14:19:48: [AMXX]    [0] QTM_CodMod_179795.sma::PokazInformacje (line 1876)
L 07/19/2011 - 14:19:48: [ENGINE] Invalid entity 16
L 07/19/2011 - 14:19:48: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 07/19/2011 - 14:19:48: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_get_int")
L 07/19/2011 - 14:19:48: [AMXX]    [0] QTM_CodMod_179795.sma::PokazInformacje (line 1876)
L 07/19/2011 - 14:19:48: [ENGINE] Invalid entity 16
L 07/19/2011 - 14:19:48: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 07/19/2011 - 14:19:48: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_get_int")
L 07/19/2011 - 14:19:48: [AMXX]    [0] QTM_CodMod_179795.sma::PokazInformacje (line 1876)
itd. Potem się powtarza...


DAJE .SMA i bardzo proszę o poprawę tych błędów, bo ja nie potrafię ich wyłapać...

Dodano 20 lipiec 2011 - 22:07:
Głównie chodzi mi o pozbycie się tego draństwa...
L 07/19/2011 - 14:19:45: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_set_int")

Proszę o pomoc.

Dodano 23 lipiec 2011 - 16:31:


POTRAFI KTOŚ POMÓC Z TYM NATYWEM? JAK NAPRAWIĆ TEN BŁĄD?

Załączone pliki


Użytkownik alc0 edytował ten post 23.07.2011 16:32

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#2 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 23.07.2011 17:06

Załączony plik  QTM_CodMod.sma   62,18 KB  14 Ilość pobrań
  QTM_CodMod.amxx
  • +
  • -
  • 1

#3 alc0

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:104
  • Steam:steam
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Podkarpacie
Offline

Napisano 23.07.2011 20:38

Dzięki wielkie :P Mam nadzieję że już nie będzie error.

+

Dodano 23 lipiec 2011 - 22:45:
Problem!

Teraz mi nie wyświetla wcale informacji odn. KLASY, POZIOMU itd.

Coś nie tak jest w tym public pokazinformacje:

public PokazInformacje(id) 
{
	id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
	
	if(!is_user_connected(id))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
	
	if(!is_user_alive(id))
	{
		new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);
		
		if(!is_user_connected(target))
			return PLUGIN_CONTINUE;
		
		set_hudmessage(80, 0, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s^nWytrzymalosc przedmiotu : %i", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]], wytrzymalosc_itemu[target]);
		
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	set_hudmessage(80, 0, 255, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]^n[Wytrzymalosc przedmiotu : %i]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], wytrzymalosc_itemu[id]);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Dodano 26 lipiec 2011 - 18:18:
To jak potrafi ktoś rozwiązać mój problem z public Pokazinformacje i z tym natywem?

Albo nie mam błędu i nie wyświetla mi informacji na HUD (wersja Goliath'a)
Albo mam error logi jak pokazałem i od czasu do czasu crashe, mimo że wyświetla info w HUD
dodam że powoduje prawdopodobnie ten problem:
./hlds_run: line 321: 8916 Segmentation fault $HL_CMD

Tak mi powiedziała administracja Zabijaki. Dziwi mnie że to plugin Cod'a bo nic nie zmieniałem w public pokazInformacje,
a ściągałem wersję z tego forum... Więc z czym problem?

Dodano 27 lipiec 2011 - 13:15:
Ok, znalazłem tu rozwiązanie:

Error log z COD Mod - AMXX.pl: Support AMX Mod X


MOŻNA ZAMKNĄĆ.

Użytkownik alc0 edytował ten post 23.07.2011 22:46

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych