hmm można tez inaczej zrobić .
w publicu od wyboru klas mamy
case 9:
{
select_class(id,lx)
}
}
CurWeapon(id)
give_knife(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
dodajmy sprawdzmape(id)
czyli
case 9:
{
select_class(id,lx)
}
}
sprawdzmape(id)
CurWeapon(id)
give_knife(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
public sprawdzmape(id)
{
new mapname[33]
get_mapname ( mapname,32 )
////teraz
if(!equal("fy_",mapname,3)) return PLUGIN_HANDLED; ///// jeśli mapa ma inny prefiks niz fy_ kończy public
/// lub dajemy
if(equali(mapname, "cs_deagle5")) ////// jeśli mapa nazywa sie cs_deagle5 (przykład) kontynuuje
{
if(player_class[id] == xx) /// klasa która jest zablokowana
{
changerace(id) // zmienia klasę
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
nie sprawdzałem ale powinno chodzić.
@down
a moja wersje sprawdzałeś bo ja nie mam zbytnio po co ja sprawdzać .
Ma to działać tak jeśli na mapie typu fy_snow (np ) wybierzemy klase "xx" to ponownie wybiera nam klase tzn uniemożliwia granie klasa "xx"
Użytkownik Stachu123 edytował ten post 15.07.2011 18:11