Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

wszystkie klasy niewidzialne

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 gregori20

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -6
Nowy

  • Postów:23
  • GG:
  • Imię:Grzegorz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 14.07.2011 17:38

Otoz zalozylem Coda wszystko dobrze dziala. Ale wszystkie klasy sa prawie niewidzialne co sie dzieje?
jak zrobic zeby byly widoczne postacie?


[url=http://imageshack.us/photo/my-images/193/polr.jpg/]ImageShack
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na www.cs-bia.eu
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#2 BociucH

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:11
  • GG:
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 14.07.2011 17:43

W:

public Odrodzenie(id)


Znajdź:

if(nowa_klasa_gracza[id])


I dodaj w tym:

set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255)

  • +
  • -
  • 0
Robię Questy do CodMod'a (Starego).

#3 gregori20

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -6
Nowy

  • Postów:23
  • GG:
  • Imię:Grzegorz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 14.07.2011 18:08

do kazdej klasy tak mam wpisac czy tylko pod tym if(nowa_klasa_gracza[id])?


tak to ma wyglądać?

public Odrodzenie(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(nowa_klasa_gracza[id])
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255)
{

Dodano 14 lipiec 2011 - 18:29:
Zrobilem tak i nie dziala;/

Dodano 14 lipiec 2011 - 18:37:
napisz całą komendę;)

Użytkownik gregori20 edytował ten post 14.07.2011 18:13

  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na www.cs-bia.eu
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych