Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Bug z niewidzialnoscia

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ciuchcia:D

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:187
  • Imię:Ciuchcia
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 07.07.2011 08:59

Witam !

Chcialbym sie spytac czy umielibyscie naprawic bug z niewidzialnoscia, mam np pelerynke niewidka powinna byc niewidzialna, ale ja widac.

Jak umie to naprawic dalbym sma tylko napiszcie tu w tym temacie albo na PW a ja dam sma.

Jak ktos mi to naprawi dam +++

Użytkownik Ciuchcia:D edytował ten post 07.07.2011 08:59

  • +
  • -
  • 0

#2 ptk.

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:248
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 07.07.2011 12:41

Zobacz to dodaj w CurWeapon

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == NUMER_ITEMU)
        {
                set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10);
        }


#3 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 07.07.2011 13:23

set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 10);


Tak zrób.
  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 


#4 Ciuchcia:D

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:187
  • Imię:Ciuchcia
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 07.07.2011 14:07

tez nic nie dziala ;/ kurde juz mnie to pomalu denerwuje.

próbowałem zrobic takei cos, jak kucasz stajesz sie niewidzialny, ale tez to nei dziala;/

A to skopiowalem do public CmdStart(id, uc_handle)

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == NUMER ITEMU)
	{
		if(button & IN_DUCK)
			set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 8);
		else
			set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
	}

Użytkownik Ciuchcia:D edytował ten post 07.07.2011 14:07

  • +
  • -
  • 0

#5 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 07.07.2011 15:21

w cmdStart
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == NUMER ITEMU && button & IN_DUCK)
	{
			set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 8);
	}
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

może tak?
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#6 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 07.07.2011 15:37

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == NUMER ITEMU && button & IN_DUCK)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 8);
}
else set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#7 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 07.07.2011 20:01

Jak już to tak:

	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == Numer_Itemu)
{
if(button & IN_DUCK)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 10);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
}

Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 07.07.2011 20:01

  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 


#8 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 07.07.2011 20:14

A jak itemu już nie będzie? To co wtedy? Do tego to już było wcześniej podane i on napisał, że nie działa.
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#9 Ciuchcia:D

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:187
  • Imię:Ciuchcia
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 07.07.2011 20:25

w ogóle nie dziala mi niewidzialnosc dam sma ale nie daje publicznie bo ja sam robilem napiszcze do mnie na PW lub na moje GG 15964474
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych