Stworzylem nowa klase i cche aby ona byla niewidzialna. Grawitacje itp umiem ale podajcie kod jak zrobic niewidzialnosc i jak dokladnie wkleic dla "Danej Postaci"
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 03.07.2011 12:12
#2
Napisano 03.07.2011 12:17
No to tak.
na samej górze
i gotowe
na samej górze
#include <engine>W public cod_class_enabled(id)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, TU WPISZ JAK MAŁO NIEWIDZIALNY W SKALI od 0 do 255 (255 całkowicie WIDOCZNY));W public cod_class_disabled(id)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
i gotowe
Pisze na zamówienie statystyki pod nvault. GG: 15600964
#3
Napisano 03.07.2011 12:18
TU WPISZ JAK MAŁO NIEWIDZIALNY W SKALI od 0 do 255 (255 całkowicie WIDOCZNY));
1 do 255
#4
Napisano 03.07.2011 12:51
ale ja niemam czegos takiego jak
W public cod_class_enabled(id)
czy
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
ja chce by Jedna tylko klasa miala jakby co ja w JEDNYM PLIKU mam wszystkie postacie:
To jest Moj kod i gdzie set_rendering to nie dziala
Zedytujcie to mi pls zeby bylo jakos i jesli ze zmienie klase zeby kazdy niewidzialnosci nie mial
W public cod_class_enabled(id)
czy
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
ja chce by Jedna tylko klasa miala jakby co ja w JEDNYM PLIKU mam wszystkie postacie:
case Ninja: { strip_user_weapons(id); set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 100); give_item(id, "weapon_knife"); set_user_gravity(id, 0.3); }
To jest Moj kod i gdzie set_rendering to nie dziala
Zedytujcie to mi pls zeby bylo jakos i jesli ze zmienie klase zeby kazdy niewidzialnosci nie mial
#5
Napisano 05.07.2011 23:12
Zobacz to dodaj w CurWeapon
if(klasa_gracza[id] == KLASA && (weapon = CSW_KNIFE)) { set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10); }
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary
CoD Stary
Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam, 15.06.2019 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
CoD Stary
[ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 secNapisany przez Jamdzam, 10.06.2019 ![]() |
|
![]() |
||
CoD Stary
Dodanie int, wytrzymałości do perku przedmiotuNapisany przez WirtualnyFanatyk, 26.02.2019 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Stary
Zmiana huduCod nowy, cod stary, opisy klas HUD Napisany przez WirtualnyFanatyk, 20.10.2018 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Stary
CoD Nowy vs CoD StaryNapisany przez Zaaxel, 21.11.2017 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych