←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Stary
Niewidzialnosc Klasy

Zablokowany

  • +
  • -
FireRevils - zdjęcie FireRevils 03.07.2011

Stworzylem nowa klase i cche aby ona byla niewidzialna. Grawitacje itp umiem ale podajcie kod jak zrobic niewidzialnosc i jak dokladnie wkleic dla "Danej Postaci"
Odpowiedz

  • +
  • -
Jak się nazwać - zdjęcie Jak się nazwać 03.07.2011

No to tak.
na samej górze
#include <engine>
W public cod_class_enabled(id)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, TU WPISZ JAK MAŁO NIEWIDZIALNY W SKALI od 0 do 255 (255 całkowicie WIDOCZNY));
W public cod_class_disabled(id)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);

i gotowe
Odpowiedz

kamioool - zdjęcie kamioool 03.07.2011

TU WPISZ JAK MAŁO NIEWIDZIALNY W SKALI od 0 do 255 (255 całkowicie WIDOCZNY));


1 do 255
Odpowiedz

  • +
  • -
FireRevils - zdjęcie FireRevils 03.07.2011

ale ja niemam czegos takiego jak

W public cod_class_enabled(id)
czy
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);

ja chce by Jedna tylko klasa miala jakby co ja w JEDNYM PLIKU mam wszystkie postacie:

case Ninja:
		{
			strip_user_weapons(id);
			set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 100);
			give_item(id, "weapon_knife");
			set_user_gravity(id, 0.3);
		}

To jest Moj kod i gdzie set_rendering to nie dziala
Zedytujcie to mi pls zeby bylo jakos i jesli ze zmienie klase zeby kazdy niewidzialnosci nie mial
Odpowiedz

ptk. - zdjęcie ptk. 05.07.2011

Zobacz to dodaj w CurWeapon

if(klasa_gracza[id] == KLASA && (weapon = CSW_KNIFE))
        {
                set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10);
        }
Odpowiedz
Zablokowany