Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Niewidzialnosc KlasyHelp

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 FireRevils

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:4
  • Lokalizacja:Augustow
Offline

Napisano 03.07.2011 12:12

Stworzylem nowa klase i cche aby ona byla niewidzialna. Grawitacje itp umiem ale podajcie kod jak zrobic niewidzialnosc i jak dokladnie wkleic dla "Danej Postaci"
  • +
  • -
  • 0

#2 Jak się nazwać

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 170
Profesjonalista

  • Postów:617
  • Imię:a
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 03.07.2011 12:17

No to tak.
na samej górze
#include <engine>
W public cod_class_enabled(id)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, TU WPISZ JAK MAŁO NIEWIDZIALNY W SKALI od 0 do 255 (255 całkowicie WIDOCZNY));
W public cod_class_disabled(id)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);

i gotowe
  • +
  • -
  • 1
Pisze na zamówienie statystyki pod nvault. GG: 15600964

#3 kamioool

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:203
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 03.07.2011 12:18

TU WPISZ JAK MAŁO NIEWIDZIALNY W SKALI od 0 do 255 (255 całkowicie WIDOCZNY));


1 do 255

#4 FireRevils

    Nowy

  • Autor tematu
  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:4
  • Lokalizacja:Augustow
Offline

Napisano 03.07.2011 12:51

ale ja niemam czegos takiego jak

W public cod_class_enabled(id)
czy
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);

ja chce by Jedna tylko klasa miala jakby co ja w JEDNYM PLIKU mam wszystkie postacie:

case Ninja:
		{
			strip_user_weapons(id);
			set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 100);
			give_item(id, "weapon_knife");
			set_user_gravity(id, 0.3);
		}

To jest Moj kod i gdzie set_rendering to nie dziala
Zedytujcie to mi pls zeby bylo jakos i jesli ze zmienie klase zeby kazdy niewidzialnosci nie mial
  • +
  • -
  • 0

#5 ptk.

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:248
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 05.07.2011 23:12

Zobacz to dodaj w CurWeapon

if(klasa_gracza[id] == KLASA && (weapon = CSW_KNIFE))
        {
                set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10);
        }






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych