Niewidzialnosc Klasy
FireRevils
03.07.2011
Stworzylem nowa klase i cche aby ona byla niewidzialna. Grawitacje itp umiem ale podajcie kod jak zrobic niewidzialnosc i jak dokladnie wkleic dla "Danej Postaci"
Jak się nazwać
03.07.2011
No to tak.
na samej górze
i gotowe
na samej górze
#include <engine>W public cod_class_enabled(id)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, TU WPISZ JAK MAŁO NIEWIDZIALNY W SKALI od 0 do 255 (255 całkowicie WIDOCZNY));W public cod_class_disabled(id)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
i gotowe
kamioool
03.07.2011
TU WPISZ JAK MAŁO NIEWIDZIALNY W SKALI od 0 do 255 (255 całkowicie WIDOCZNY));
1 do 255
FireRevils
03.07.2011
ale ja niemam czegos takiego jak
W public cod_class_enabled(id)
czy
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
ja chce by Jedna tylko klasa miala jakby co ja w JEDNYM PLIKU mam wszystkie postacie:
To jest Moj kod i gdzie set_rendering to nie dziala
Zedytujcie to mi pls zeby bylo jakos i jesli ze zmienie klase zeby kazdy niewidzialnosci nie mial
W public cod_class_enabled(id)
czy
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
ja chce by Jedna tylko klasa miala jakby co ja w JEDNYM PLIKU mam wszystkie postacie:
case Ninja: { strip_user_weapons(id); set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 100); give_item(id, "weapon_knife"); set_user_gravity(id, 0.3); }
To jest Moj kod i gdzie set_rendering to nie dziala
Zedytujcie to mi pls zeby bylo jakos i jesli ze zmienie klase zeby kazdy niewidzialnosci nie mial
ptk.
05.07.2011
Zobacz to dodaj w CurWeapon
if(klasa_gracza[id] == KLASA && (weapon = CSW_KNIFE)) { set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10); }