Podam Wam kod , przy kompilacji wyskakuja 4 bledy , moze ktos mi to przerobic ?
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "author" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("CurWeapon","currrent_weapon", "be", "1=1", "2=29"); } public plugin_precache() { precache_model("models/p_model.mdl"); precache_model("models/v_model.mdl"); } public curent_weapon(id) { set_pev(id), pev_vievmodel2, "models/p_model.mdl"); set_pev(id), pev_weaponmodel2, "models/v_model.mdl"); } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
a tutaj znalazlem kod , ale na serwerze wyswietlaja sie zwykle modele ,
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #define PLUGIN "SoccerJam model" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Shay" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "runda", 1); //(tak wiem, że można użyć eventu reset_model, ale jakoś wole to) } public runda(id){ if(is_user_connected(id)) //zapobiega błędom { if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T) { //model dla terro cs_set_user_model(id, "tt") //tutaj id modelu terro } else if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT){ //model dla CT cs_set_user_model(id, "ct") //id modelu CT } } } public plugin_precache(){ precache_model("models/player/tt/soccer_tt.mdl") //każemy ściągać modele graczom precache_model("models/player/ct/soccer_ct.mdl") //bez tej części plugin będzie crashował serwer //precache zaczynamy od models/ }
proszę o pomoc.
Dodano 03 lipiec 2011 - 19:04:
odswiezam.