Podam Wam kod , przy kompilacji wyskakuja 4 bledy , moze ktos mi to przerobic ?
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("CurWeapon","currrent_weapon", "be", "1=1", "2=29");
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/p_model.mdl");
precache_model("models/v_model.mdl");
}
public curent_weapon(id)
{
set_pev(id), pev_vievmodel2, "models/p_model.mdl");
set_pev(id), pev_weaponmodel2, "models/v_model.mdl");
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
a tutaj znalazlem kod , ale na serwerze wyswietlaja sie zwykle modele ,
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "SoccerJam model"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Shay"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "runda", 1); //(tak wiem, że można użyć eventu reset_model, ale jakoś wole to)
}
public runda(id){
if(is_user_connected(id)) //zapobiega błędom
{
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T) { //model dla terro
cs_set_user_model(id, "tt") //tutaj id modelu terro
}
else if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT){ //model dla CT
cs_set_user_model(id, "ct") //id modelu CT
}
}
}
public plugin_precache(){
precache_model("models/player/tt/soccer_tt.mdl") //każemy ściągać modele graczom
precache_model("models/player/ct/soccer_ct.mdl") //bez tej części plugin będzie crashował serwer
//precache zaczynamy od models/
}
proszę o pomoc.
Dodano 03 lipiec 2011 - 19:04:
odswiezam.


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty








