Wiec tak , Chcę żeby nie dało się expić na klasie none ( probowałem ale nie wyszło)
Nie otwiera się menu rozdania statystyk a powinno .
Tutaj daje .sma
Użytkownik Gh0st edytował ten post 03.07.2011 14:53
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 02.07.2011 20:42
Użytkownik Gh0st edytował ten post 03.07.2011 14:53
Napisano 02.07.2011 21:50
Napisano 02.07.2011 22:06
public Zapisz(id) { if(player_klasa[id] == NONE) return PLUGIN_CONTINUE;
Napisano 03.07.2011 13:37
Napisano 03.07.2011 14:49
Napisano 03.07.2011 14:53
Napisano 03.07.2011 15:06
if (player_rasa[id] == NONE) { get_pcvar_num(cZabojca) == 0 }
dajExpa(id, ile){ if(player_klasa[id] == NONE) return; player_exp[id] += ile; SprawdzPoziom(id); }
Napisano 03.07.2011 15:18
replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
Użytkownik Gh0st edytował ten post 03.07.2011 15:21
Napisano 03.07.2011 15:23
new vaultkey[64],vaultdata[256] format(vaultkey,63,"%s-%s-%s-Transformers",AuthID,player_rasa[id],player_klasa[id]) format(vaultdata,255,"#%i#%i#%i#",player_exp[id], player_level[id], player_sila[id]) nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)chwila, chwila: "zapisz w vaultdata"? czy to oznacza, że to co było tam wcześniej zostanie nadpisane czymś nowy? tak jest
format(vaultdata,255,"#%i#%i#%i#",player_exp[id], player_level[id], player_sila[id])jest jak podlewanie stawu, bez sensu
Napisano 03.07.2011 17:03
public DeathMsg(id)
{
//code
}
public DeathMsg()
{
//code
}
Użytkownik Gh0st edytował ten post 03.07.2011 17:03
Napisano 03.07.2011 18:31
Napisano 03.07.2011 19:05
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych