Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Niemożliwe skompilowanie, problemy z błyskawicą.Niemożliwe skompilowanie coda, spowodowanie błędami w 1 linijce z mocą

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 ulotna

    Nowy

  • Girl

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:9
  • Imię:BlackWildRose
  • Lokalizacja:Rybnik
Offline

Napisano 02.07.2011 08:52

Witam,

Mam między innymi problem z błyskawicą, z którą był już założony jeden temat.
Męczę to już od paru miesięcy. Niestety każda próba kończy się niepowodzeniem.
Nie jestem ekspertem, wydaje mi się, że wszystko robię waszych porad.
Może źle to wklejam... nie wiem. Ale próbowałam umieszczać to w kilku częściach.
Im bardziej grzebałam, poprawiałam, tym niestety errorów więcej, dlatego zdecydowałam
się napisać tutaj.

Problem tyczy się dokładnie jednej linijki:

puscBlyskawice(id, ofiara, Float:fObrazenia = 25.0, Float:fCzas = 1.0){ <--- dokładnie tej
//Obrazenia
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "blyskawica");
ExecuteHamB(Ham_TakeDamage, ofiara, ent, id, fObrazenia, DMG_SHOCK);
remove_entity(ent);

//Piorun
Create_TE_BEAMENTS(id, ofiara, 0, 10, floatround(fCzas*10), 150, 5, 200, 200, 200, 200, 10);

//Dzwiek
emit_sound(id, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}


A błędy, które pojawiają się przy próbie skompilowania pliku, to te:

cod.sma(935) : error 017: undefined symbol "puscBlyskawice"
cod.sma(935) : warning 221: label name "Float" shadows tag name
cod.sma(935) : error 017: undefined symbol "fObrazenia"
cod.sma(935) : warning 215: expression has no effect
cod.sma(935) : error 017: undefined symbol "fCzas"
cod.sma(935) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
4 Errors.


Nie mam pojęcia gdzie tkwi bląd...

Będę wdzięczna za pomoc...
  • +
  • -
  • 0

#2 Dwdov

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:172
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Jawor
Offline

Napisano 02.07.2011 10:32

A spróbuj dodać public przed puscBlyskawice żeby to wyglądało


public puscBlyskawice(id, ofiara, Float:fObrazenia = 25.0, Float:fCzas = 1.0)

Użytkownik Dawedov edytował ten post 02.07.2011 10:32

Nie pomagam na PW, tylko na forum.


#3 ulotna

    Nowy

  • Autor tematu
  • Girl

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:9
  • Imię:BlackWildRose
  • Lokalizacja:Rybnik
Offline

Napisano 02.07.2011 12:10

A spróbuj dodać public przed puscBlyskawice żeby to wyglądało


public puscBlyskawice(id, ofiara, Float:fObrazenia = 25.0, Float:fCzas = 1.0)



próbowałam i nic to nie zmieniało, może gdzies wyżej popełniłam jakiś błąd?
ale to chyba, wywaliłoby mi więcej errorów?
  • +
  • -
  • 0

#4 Dwdov

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:172
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Jawor
Offline

Napisano 03.07.2011 09:28

Dobra myślałem że coś odbiło kompilatorowi i nie chce skompilować tego, ale jak patrze na error logi to chyba masz gdzieś niezamkniętą klamrę.

Nie pomagam na PW, tylko na forum.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych