Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Stworzenie klas:Niesmiertelna itd.

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 XamaDishi

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:38
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Słupsk
Offline

Napisano 01.07.2011 21:10

Witam. Moja prosba tyczy sie klasy Powstaniec, Ma 5 sec niesmiertelnosci. Moze ktos taka zrobic?

Użytkownik XamaDishi edytował ten post 02.07.2011 15:53

  • +
  • -
  • 0
Dopiero sie ucze - Staram sie pomagac jak umiem ! ! !
Daj + Jesli pomoglem :)

#2 komandos

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:144
  • Lokalizacja:KaraTornia
Offline

Napisano 01.07.2011 21:20

1.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <colorchat>

#define CZAS_GODMOD 5 //SEKUND

new const nazwa[] = "Powstaniec";
new const opis[] = "Ma 5 sekund niesmiertelnosci co runde, dodatkowe 30 procent obrazen z mac10";
new const bronie = 1<<CSW_MAC10 | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = -5;
new const kondycja = -5;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 10;

new bool:wykorzystal[33];
new bool:ma_klase[33];

new msg_bartime;

public plugin_init() {
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
	
	msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
}

public cod_class_enabled(id)
{
	ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.PluginyMody.webd.pl", nazwa);
	ma_klase[id] = true;
	ResetHUD(id);
}

public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;

public cod_class_skill_used(id)
{
	if(!is_user_alive(id))
		return;
		
	if(wykorzystal[id])
	{
		ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niesmiertelnosc.");
		return;
	}
	
	wykorzystal[id] = true;
	
	set_user_godmode(id, 1);
	set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0);
	set_task(CZAS_GODMOD.0, "WylaczGod", id);
	
	message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
	write_short(CZAS_GODMOD)
	message_end()
}

public WylaczGod(id)
{
	if(!is_user_connected(id)) return;
	
	set_user_godmode(id, 0);
	set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0);
}

public ResetHUD(id)
	wykorzystal[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!(damagebits & (1<<1)))
		return HAM_IGNORED;
		
	if(get_user_weapon(idattacker) != CSW_MAC10)
		return HAM_IGNORED;
		
	cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.3, 0.0, idinflictor, damagebits);
		
	return HAM_IGNORED;
}


#3 XamaDishi

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:38
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Słupsk
Offline

Napisano 01.07.2011 21:26

Wszystko dziala :) dzięki + Leci
  • +
  • -
  • 0
Dopiero sie ucze - Staram sie pomagac jak umiem ! ! !
Daj + Jesli pomoglem :)

#4 BliBs_Pl

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 91
Zaawansowany

  • Postów:365
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Pisz
Offline

Napisano 01.07.2011 21:39

Do 1.
Masz tu klasę która ma 5 sekund nieśmiertelki i +30 procent obrażeń do uzi. Jak coś to sobie zmień, klasa jest gotowa od Peyote.

Dodano 01 lipiec 2011 - 21:39:
Sry, nie dałem załącznika.
  • +
  • -
  • 0

#5 XamaDishi

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:38
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Słupsk
Offline

Napisano 01.07.2011 21:55

Juz wyzej kolega podal :)

Dodano 02 lipiec 2011 - 12:59:
Zapraszam do stworzenia pozosstalych klas
  • +
  • -
  • 0
Dopiero sie ucze - Staram sie pomagac jak umiem ! ! !
Daj + Jesli pomoglem :)





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych