Użytkownik XamaDishi edytował ten post 02.07.2011 15:53
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 01.07.2011 21:10
Witam. Moja prosba tyczy sie klasy Powstaniec, Ma 5 sec niesmiertelnosci. Moze ktos taka zrobic?
Dopiero sie ucze - Staram sie pomagac jak umiem ! ! !
Daj + Jesli pomoglem
Daj + Jesli pomoglem
#2
Napisano 01.07.2011 21:20
1.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <fun> #include <hamsandwich> #include <codmod> #include <colorchat> #define CZAS_GODMOD 5 //SEKUND new const nazwa[] = "Powstaniec"; new const opis[] = "Ma 5 sekund niesmiertelnosci co runde, dodatkowe 30 procent obrazen z mac10"; new const bronie = 1<<CSW_MAC10 | 1<<CSW_HEGRENADE; new const zdrowie = -5; new const kondycja = -5; new const inteligencja = 5; new const wytrzymalosc = 10; new bool:wykorzystal[33]; new bool:ma_klase[33]; new msg_bartime; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); msg_bartime = get_user_msgid("BarTime"); } public cod_class_enabled(id) { ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.PluginyMody.webd.pl", nazwa); ma_klase[id] = true; ResetHUD(id); } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public cod_class_skill_used(id) { if(!is_user_alive(id)) return; if(wykorzystal[id]) { ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niesmiertelnosc."); return; } wykorzystal[id] = true; set_user_godmode(id, 1); set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0); set_task(CZAS_GODMOD.0, "WylaczGod", id); message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id) write_short(CZAS_GODMOD) message_end() } public WylaczGod(id) { if(!is_user_connected(id)) return; set_user_godmode(id, 0); set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0); } public ResetHUD(id) wykorzystal[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(!(damagebits & (1<<1))) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) != CSW_MAC10) return HAM_IGNORED; cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.3, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
#3
Napisano 01.07.2011 21:26
Wszystko dziala dzięki + Leci
Dopiero sie ucze - Staram sie pomagac jak umiem ! ! !
Daj + Jesli pomoglem
Daj + Jesli pomoglem
#4
Napisano 01.07.2011 21:39
Do 1.
Masz tu klasę która ma 5 sekund nieśmiertelki i +30 procent obrażeń do uzi. Jak coś to sobie zmień, klasa jest gotowa od Peyote.
Dodano 01 lipiec 2011 - 21:39:
Sry, nie dałem załącznika.
Masz tu klasę która ma 5 sekund nieśmiertelki i +30 procent obrażeń do uzi. Jak coś to sobie zmień, klasa jest gotowa od Peyote.
Dodano 01 lipiec 2011 - 21:39:
Sry, nie dałem załącznika.
#5
Napisano 01.07.2011 21:55
Juz wyzej kolega podal
Dodano 02 lipiec 2011 - 12:59:
Zapraszam do stworzenia pozosstalych klas
Dodano 02 lipiec 2011 - 12:59:
Zapraszam do stworzenia pozosstalych klas
Dopiero sie ucze - Staram sie pomagac jak umiem ! ! !
Daj + Jesli pomoglem
Daj + Jesli pomoglem
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii , 05.03.2024 cod nowy |
|
|
|||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07 , 11.02.2024 cod nowy |
|
|
||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07 , 08.02.2024 cod nowy |
|
|
|||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09 , 08.01.2024 cod nowy |
|
|
|||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia , 12.02.2023 cod nowy |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych