Przerobienie klasy
drzewko
30.06.2011
Witam przerobi mi ktos klase Aspekt_artylerii
Chodzi mi o to zeby miala natychmiastowe zabicie z AWP I SCOUT
Chodzi mi o to zeby miala natychmiastowe zabicie z AWP I SCOUT
Załączone pliki
Goliath
30.06.2011
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
#include <fakemeta>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "[Premium]Aspekt artylerii";
new const opis[] = "Ma 150DMG z AWP i SCOUT + Duzo hp";
new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_SCOUT | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 80;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 80;
new const wytrzymalosc = 100;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, RED, "^x04Klasa^x03 %s^x04 By^x01 Chacku", nazwa);
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x04 Jest^x03 klasa premium", nazwa)
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET && ma_klase[idattacker])
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_AWP || weapon == CSW_SCOUT)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this)+2*get_user_armor(this)+1)-damage, 0.5, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
BliBs_Pl
06.07.2011
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <colorchat> #include <fakemeta> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "[Premium]Aspekt artylerii"; new const opis[] = "Ma 150DMG z AWP i SCOUT + Duzo hp"; new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_SCOUT | 1<<CSW_DEAGLE; new const zdrowie = 80; new const kondycja = 60; new const inteligencja = 80; new const wytrzymalosc = 100; new bool:ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { ColorChat(id, RED, "^x04Klasa^x03 %s^x04 By^x01 Chacku", nazwa); if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x04 Jest^x03 klasa premium", nazwa) return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET && ma_klase[idattacker]) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_AWP || weapon == CSW_SCOUT && random_num(1,2) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this)+2*get_user_armor(this)+1)-damage, 0.5, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }
Użytkownik BliBs_Pl edytował ten post 06.07.2011 09:57