←  Prośby o modyfikacje silników/klas/perków

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
Przerobienie klasy

Zablokowany

drzewko - zdjęcie drzewko 30.06.2011

Witam przerobi mi ktos klase Aspekt_artylerii
Chodzi mi o to zeby miala natychmiastowe zabicie z AWP I SCOUT

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
Goliath - zdjęcie Goliath 30.06.2011

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
#include <fakemeta>
#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "[Premium]Aspekt artylerii";
new const opis[] = "Ma 150DMG z AWP i SCOUT + Duzo hp";
new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_SCOUT | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 80;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 80;
new const wytrzymalosc = 100;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, RED, "^x04Klasa^x03 %s^x04 By^x01 Chacku", nazwa);
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x04 Jest^x03 klasa premium", nazwa)
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET && ma_klase[idattacker])
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_AWP || weapon == CSW_SCOUT)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this)+2*get_user_armor(this)+1)-damage, 0.5, idinflictor, damagebits);
}

return HAM_IGNORED;
}
Odpowiedz

drzewko - zdjęcie drzewko 05.07.2011

mozesz zmienic na 1 na 2 bo troche za mocna klasa ;]
Odpowiedz

  • +
  • -
BliBs_Pl - zdjęcie BliBs_Pl 06.07.2011

/* Plugin generated by AMXX-Studio */



#include <amxmodx>

#include <codmod>

#include <hamsandwich>

#include <colorchat>

#include <fakemeta>

#define DMG_BULLET (1<<1)



new const nazwa[] = "[Premium]Aspekt artylerii";

new const opis[] = "Ma 150DMG z AWP i SCOUT + Duzo hp";

new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_SCOUT | 1<<CSW_DEAGLE;

new const zdrowie = 80;

new const kondycja = 60;

new const inteligencja = 80;

new const wytrzymalosc = 100;



new bool:ma_klase[33];



public plugin_init() {

        register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

        

        cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

        

        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}



public cod_class_enabled(id)

{

        ColorChat(id, RED, "^x04Klasa^x03 %s^x04 By^x01 Chacku", nazwa);

        if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))

        {

                ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x04 Jest^x03 klasa premium", nazwa) 

                return COD_STOP;

        }

        ma_klase[id] = true;

        return COD_CONTINUE;

} 



public cod_class_disabled(id)

        ma_klase[id] = false;



public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{

        if(!is_user_connected(idattacker))

                return HAM_IGNORED; 

        

        if(damagebits & DMG_BULLET && ma_klase[idattacker])

        {

                new weapon = get_user_weapon(idattacker);

                

                if(weapon == CSW_AWP || weapon == CSW_SCOUT && random_num(1,2) == 1)

                        cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this)+2*get_user_armor(this)+1)-damage, 0.5, idinflictor, damagebits);

        }

        

        return HAM_IGNORED;

}

Użytkownik BliBs_Pl edytował ten post 06.07.2011 09:57
Odpowiedz
Zablokowany