Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Przerobienie klasy

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 drzewko

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:44
  • Imię:ghghgh
  • Lokalizacja:hghghghgh
Offline

Napisano 30.06.2011 15:07

Witam przerobi mi ktos klase Aspekt_artylerii
Chodzi mi o to zeby miala natychmiastowe zabicie z AWP I SCOUT

Załączone pliki



#2 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 30.06.2011 19:51

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
#include <fakemeta>
#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "[Premium]Aspekt artylerii";
new const opis[] = "Ma 150DMG z AWP i SCOUT + Duzo hp";
new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_SCOUT | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 80;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 80;
new const wytrzymalosc = 100;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, RED, "^x04Klasa^x03 %s^x04 By^x01 Chacku", nazwa);
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x04 Jest^x03 klasa premium", nazwa)
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET && ma_klase[idattacker])
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_AWP || weapon == CSW_SCOUT)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this)+2*get_user_armor(this)+1)-damage, 0.5, idinflictor, damagebits);
}

return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 2

#3 drzewko

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:44
  • Imię:ghghgh
  • Lokalizacja:hghghghgh
Offline

Napisano 05.07.2011 15:34

mozesz zmienic na 1 na 2 bo troche za mocna klasa ;]

#4 BliBs_Pl

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 91
Zaawansowany

  • Postów:365
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Pisz
Offline

Napisano 06.07.2011 09:57

/* Plugin generated by AMXX-Studio */



#include <amxmodx>

#include <codmod>

#include <hamsandwich>

#include <colorchat>

#include <fakemeta>

#define DMG_BULLET (1<<1)



new const nazwa[] = "[Premium]Aspekt artylerii";

new const opis[] = "Ma 150DMG z AWP i SCOUT + Duzo hp";

new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_SCOUT | 1<<CSW_DEAGLE;

new const zdrowie = 80;

new const kondycja = 60;

new const inteligencja = 80;

new const wytrzymalosc = 100;



new bool:ma_klase[33];



public plugin_init() {

        register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

        

        cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

        

        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}



public cod_class_enabled(id)

{

        ColorChat(id, RED, "^x04Klasa^x03 %s^x04 By^x01 Chacku", nazwa);

        if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))

        {

                ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x04 Jest^x03 klasa premium", nazwa) 

                return COD_STOP;

        }

        ma_klase[id] = true;

        return COD_CONTINUE;

} 



public cod_class_disabled(id)

        ma_klase[id] = false;



public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{

        if(!is_user_connected(idattacker))

                return HAM_IGNORED; 

        

        if(damagebits & DMG_BULLET && ma_klase[idattacker])

        {

                new weapon = get_user_weapon(idattacker);

                

                if(weapon == CSW_AWP || weapon == CSW_SCOUT && random_num(1,2) == 1)

                        cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this)+2*get_user_armor(this)+1)-damage, 0.5, idinflictor, damagebits);

        }

        

        return HAM_IGNORED;

}

Użytkownik BliBs_Pl edytował ten post 06.07.2011 09:57

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych