Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Ninja premium co zle robie

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 eX.F!GHT3R

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:144
  • GG:
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Radzimów
Offline

Napisano 30.06.2011 12:12

Witam Próbowałem przerobić klase ninje na premium ale coś mi sie nie udało może mi ktoś powiedzieć co źle robię:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>

new const nazwa[] = "Ninja";
new const opis[] = "Slaba widocznosc, zmniejszona grawitacja, natychmiastowe zabicie z noza";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, RED, "^x04Klasa^x03 %s^x04 By^x01 amxx.pl", nazwa); //Gdy gracz nie ma flagi wyświetli mu komunikat
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) //FLAGA
{
ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x04 Jest^x03 klasa premium", nazwa) //Znowu info ze przykładowa klasa jest PREMIUM
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 40);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 800.0/800.0);
ma_klase[id] = false;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

public ResetHUD(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
}

#2 BliBs_Pl

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 91
Zaawansowany

  • Postów:365
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Pisz
Offline

Napisano 30.06.2011 12:18

1. Pokaż to w kodzie a nie tak bo to jest nieczytelne.
2. Jakie wyskakują błędy przy kompilacji?
3. Po co patrzyłeś na wypowiedź kolesia co się nie zna, teraz myślisz że to dwa komunikaty że klasa jest premium.

Użytkownik BliBs_Pl edytował ten post 30.06.2011 12:22

  • +
  • -
  • 0

#3 steez

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:120
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Nowa Sól
Offline

Napisano 30.06.2011 12:23

Opcja szukaj nie boli :)

Upewnij się że tekst/kod który dodajesz nie ma w sobie adresów do konkurencyjnych for.

I czytaj dokładnie ;P

Użytkownik Abes Mapper edytował ten post 30.06.2011 14:23
Upewnij się że tekst/kod który dodajesz nie ma w sobie adresów do konkurencyjnych for.

  • +
  • -
  • 0

#4 BliBs_Pl

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 91
Zaawansowany

  • Postów:365
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Pisz
Offline

Napisano 30.06.2011 13:14

Nie wiem jaki jest sens podania odnośnika z innego forum jak na tym też jest taki poradnik. http://amxx.pl/topic...asy-na-premium/
Trochę źle w komentarzach wytłumaczył ale ok.
  • +
  • -
  • 0

#5 TheZioMeK

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:15
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:WIeś
Offline

Napisano 01.07.2011 11:18

Łap i sprawdź czy działa:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>

new const nazwa[] = "Ninja[Premium]";
new const opis[] = "Slaba widocznosc, zmniejszona grawitacja, natychmiastowe zabicie z noza";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa Ninja stworzona jest przez www.PluginyMody.webd.pl");
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 40);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

public ResetHUD(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
}

Użytkownik TheZioMeK edytował ten post 01.07.2011 11:19

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych