Użytkownik matti9410 edytował ten post 29.06.2011 19:18
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
8 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 29.06.2011 17:06
Witam posiadam Nowego CoD ale wersje z zapisem SQL i chciałbym dodać dwie frakcje ale nie umiem czytałem poradnik który był na forum ale tam kazali usuwać pewne liniki kodu i niewiem czy to może wpłynąć na połaczeniu coda z bazą SQL. Moje pytanie brzmi czy ktoś mógłby dodać mi te dwie frakcje ? Link skąd można pobrać tego coda [CoD Nowy] Call of Duty: MW Mod Stary i Nowy z zapisem na SQL - AMXX.pl: Support AMX Mod X Będe bardzo wdzięczny.
#2
Napisano 29.06.2011 17:26
[CoD Nowy] Dodawanie frakcji - 2 sposoby - AMXX.pl: Support AMX Mod X Łap poradnik, oba sposoby normalnie działają
#3
Napisano 29.06.2011 17:54
Właśnie o ten poradnik mi chodziło i neiwiem czy gdy usune te liniki co tam kazali nic sie neistanei z codem zeby niezepsuł bo jak juz pisałem jest on na zapis SQL
#4
Napisano 29.06.2011 18:17
Jeśli to dobrze zrobisz to nic się nie powinno stać.
#5
Napisano 29.06.2011 19:02
Przepraszam że ta wypowiedź będzie bez sensu lecz
za taką nazwę tematu powinien być warning : Jag dodać frakcje .
p.s żeby nic się nie stało polecam linijka po linijce przystosować to do sql
za taką nazwę tematu powinien być warning : Jag dodać frakcje .
p.s żeby nic się nie stało polecam linijka po linijce przystosować to do sql
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
#6
Napisano 29.06.2011 19:18
Literówka sorka nie zauwarzyłem a mógłby ktoś mi dodać te dwie frakcje bo nie znam się na pluginach a na pewno bym coś skopał dam +
#7
Napisano 29.06.2011 19:20
Postępuj zgodnie z poradnikiem, wszystko jest jasno opisane a jak nie dasz rady to wtedy pisz; najpierw spróbuj
#8
Napisano 29.06.2011 19:49
PS. stosuje się jeden z dwóch sposobów, a nie tak jak Ty piszesz "dwie frakcje" na dwa sposoby na dodanie frakcji, więc nie zrób czasem dwóch na raz.
#9
Napisano 29.06.2011 21:34
Ale idzie mi o to czy bedzie on normalnie działał przypominam mam zapis lvl SQL a ten tut jest pod zwykłego bez SQL w tym abym to zrobił co w tucie jest nie ma problemu ale boję się że sie niepołaczy z SQL albo będą jakieś błedy ....
Dodano 29 czerwiec 2011 - 21:45:
Dobra mam problem .... mam bład przy kompilacji jak można to sprawdzcie czy by działał z SQL bo jak podmieniałem tak jak było w tucie to usuwałem liniki o nazwach SQL itp ..
Dodano 29 czerwiec 2011 - 21:49:
Wgrywałem 1 sposobem
Dodano 29 czerwiec 2011 - 22:12:
te dwa kody są w ogóle inne to jest kod z tuta
A to kod z pluginu przerobi ktoś ten wycinek aby działał pod SQL ?
Dodano 29 czerwiec 2011 - 21:45:
Dobra mam problem .... mam bład przy kompilacji jak można to sprawdzcie czy by działał z SQL bo jak podmieniałem tak jak było w tucie to usuwałem liniki o nazwach SQL itp ..
Dodano 29 czerwiec 2011 - 21:49:
Wgrywałem 1 sposobem
Dodano 29 czerwiec 2011 - 22:12:
te dwa kody są w ogóle inne to jest kod z tuta
public WybierzKlase(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Frakcje");
for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
{
if(!is_in_previous(frakcja_klas[i],i)){
menu_additem(menu,frakcja_klas[i],frakcja_klas[i])
}
}
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu);
}
public WybierzKlase_Frakcje(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT){
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new data[65], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback)
new menu2 = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle");
new klasa[50],szTmp[5];
for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
{
if(equali(data,frakcja_klas[i])){
WczytajDane(id, i);
format(klasa, charsmax(klasa), "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);
num_to_str(i,szTmp,charsmax(szTmp));
menu_additem(menu2, klasa,szTmp);
}
}
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu2, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu2, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu2);
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new data[65], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback)
item = str_to_num(data);
if(item == klasa_gracza[id] && !nowa_klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
nowa_klasa_gracza[id] = item;
if(klasa_gracza[id])
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
else
{
UstawNowaKlase(id);
DajBronie(id);
ZastosujAtrybuty(id);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}A to kod z pluginu przerobi ktoś ten wycinek aby działał pod SQL ?
public WybierzKlase(id)
{
new szTemp[1024], errno, error[128], Table[32], iLen=0;
new identyfikator[64], typ_zapisu = get_pcvar_num(cvar_typ_zapisu);
get_cvar_string("cod_table", Table, 31);
new Handle:sql = SQL_Connect(info, errno, error, 127)
if(sql == Empty_Handle)
{
log_amx("MySQL error: %s",error);
return;
}
switch(typ_zapisu)
{
case 1:{
copy(identyfikator, charsmax(identyfikator), nazwa_gracza[id]);
replace_all(identyfikator, charsmax(identyfikator), "'", "\'");
replace_all(identyfikator, charsmax(identyfikator), "`", "\`");
}
case 2: get_user_authid(id, identyfikator, charsmax(identyfikator));
case 3: get_user_ip(id, identyfikator, charsmax(identyfikator));
}
new Handle:query = SQL_PrepareQuery(sql, "SELECT * FROM `%s` WHERE `nick` = '%s'", Table, identyfikator)
if (!SQL_Execute(query))
{
SQL_QueryError(query, error, 127)
server_print(error)
}
else if(SQL_NumRows(query))
{
new szTemp[50], klasa[50], pobrane[4], poziom[32]
new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle");
for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
{
formatex(pobrane, 3, "%i", i);
SQL_ReadResult(query, SQL_FieldNameToNum(query, pobrane), szTemp, charsmax(szTemp))
replace_all(szTemp, charsmax(szTemp), "#", " ");
parse(szTemp, poziom, 31);
format(klasa, 49, "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], str_to_num(poziom));
menu_additem(menu, klasa);
}
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu);
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
}
else
{
if(!create_class[id])
{
iLen += formatex(szTemp[iLen], charsmax(szTemp)-iLen, "INSERT INTO `%s` (`nick`", Table);
for(new i=1; i<= ilosc_klas; i++)
iLen += formatex(szTemp[iLen], charsmax(szTemp)-iLen, ", `%i`", i);
iLen += copy(szTemp[iLen], charsmax(szTemp)-iLen, ") VALUES (");
iLen += formatex(szTemp[iLen], charsmax(szTemp)-iLen, "'%s'", identyfikator);
for(new l=1; l<= ilosc_klas; l++)
iLen += copy(szTemp[iLen], charsmax(szTemp)-iLen, ", '1#0#0#0#0#0'");
iLen += copy(szTemp[iLen], charsmax(szTemp)-iLen, ")");
create_class[id] = 1
SQL_QueryAndIgnore(sql, szTemp)
}
}
SQL_FreeHandle(query)
SQL_FreeHandle(sql)
}
public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if(item++ == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(item == klasa_gracza[id] && !nowa_klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
nowa_klasa_gracza[id] = item;
if(klasa_gracza[id])
client_print(id, print_chat, "[Call of Duty] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
else
{
UstawNowaKlase(id);
DajBronie(id);
ZastosujAtrybuty(id);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Byłbym wdzięczny
Załączone pliki
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy
CoD Nowy
Polaczenie informacji HUD.Napisany przez SHiBBy., 12.11.2025 |
|
|
|||
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty



QTM_CodMod.amxx






