Użytkownik matti9410 edytował ten post 29.06.2011 19:18
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
8 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 29.06.2011 17:06
Witam posiadam Nowego CoD ale wersje z zapisem SQL i chciałbym dodać dwie frakcje ale nie umiem czytałem poradnik który był na forum ale tam kazali usuwać pewne liniki kodu i niewiem czy to może wpłynąć na połaczeniu coda z bazą SQL. Moje pytanie brzmi czy ktoś mógłby dodać mi te dwie frakcje ? Link skąd można pobrać tego coda [CoD Nowy] Call of Duty: MW Mod Stary i Nowy z zapisem na SQL - AMXX.pl: Support AMX Mod X Będe bardzo wdzięczny.
#2
Napisano 29.06.2011 17:26
[CoD Nowy] Dodawanie frakcji - 2 sposoby - AMXX.pl: Support AMX Mod X Łap poradnik, oba sposoby normalnie działają
#3
Napisano 29.06.2011 17:54
Właśnie o ten poradnik mi chodziło i neiwiem czy gdy usune te liniki co tam kazali nic sie neistanei z codem zeby niezepsuł bo jak juz pisałem jest on na zapis SQL
#4
Napisano 29.06.2011 18:17
Jeśli to dobrze zrobisz to nic się nie powinno stać.
#5
Napisano 29.06.2011 19:02
Przepraszam że ta wypowiedź będzie bez sensu lecz
za taką nazwę tematu powinien być warning : Jag dodać frakcje .
p.s żeby nic się nie stało polecam linijka po linijce przystosować to do sql
za taką nazwę tematu powinien być warning : Jag dodać frakcje .
p.s żeby nic się nie stało polecam linijka po linijce przystosować to do sql
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
#6
Napisano 29.06.2011 19:18
Literówka sorka nie zauwarzyłem a mógłby ktoś mi dodać te dwie frakcje bo nie znam się na pluginach a na pewno bym coś skopał dam +
#7
Napisano 29.06.2011 19:20
Postępuj zgodnie z poradnikiem, wszystko jest jasno opisane a jak nie dasz rady to wtedy pisz; najpierw spróbuj
#8
Napisano 29.06.2011 19:49
PS. stosuje się jeden z dwóch sposobów, a nie tak jak Ty piszesz "dwie frakcje" na dwa sposoby na dodanie frakcji, więc nie zrób czasem dwóch na raz.
#9
Napisano 29.06.2011 21:34
Ale idzie mi o to czy bedzie on normalnie działał przypominam mam zapis lvl SQL a ten tut jest pod zwykłego bez SQL w tym abym to zrobił co w tucie jest nie ma problemu ale boję się że sie niepołaczy z SQL albo będą jakieś błedy ....
Dodano 29 czerwiec 2011 - 21:45:
Dobra mam problem .... mam bład przy kompilacji jak można to sprawdzcie czy by działał z SQL bo jak podmieniałem tak jak było w tucie to usuwałem liniki o nazwach SQL itp ..
Dodano 29 czerwiec 2011 - 21:49:
Wgrywałem 1 sposobem
Dodano 29 czerwiec 2011 - 22:12:
te dwa kody są w ogóle inne to jest kod z tuta
A to kod z pluginu przerobi ktoś ten wycinek aby działał pod SQL ?
Dodano 29 czerwiec 2011 - 21:45:
Dobra mam problem .... mam bład przy kompilacji jak można to sprawdzcie czy by działał z SQL bo jak podmieniałem tak jak było w tucie to usuwałem liniki o nazwach SQL itp ..
Dodano 29 czerwiec 2011 - 21:49:
Wgrywałem 1 sposobem
Dodano 29 czerwiec 2011 - 22:12:
te dwa kody są w ogóle inne to jest kod z tuta
public WybierzKlase(id) { new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Frakcje"); for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++) { if(!is_in_previous(frakcja_klas[i],i)){ menu_additem(menu,frakcja_klas[i],frakcja_klas[i]) } } menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona"); menu_display(id, menu); } public WybierzKlase_Frakcje(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT){ menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } new data[65], iName[64] new acces, callback menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback) new menu2 = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle"); new klasa[50],szTmp[5]; for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++) { if(equali(data,frakcja_klas[i])){ WczytajDane(id, i); format(klasa, charsmax(klasa), "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]); num_to_str(i,szTmp,charsmax(szTmp)); menu_additem(menu2, klasa,szTmp); } } WczytajDane(id, klasa_gracza[id]); menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); menu_setprop(menu2, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona"); menu_setprop(menu2, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona"); menu_display(id, menu2); client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } public WybierzKlase_Handle(id, menu, item) { client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } new data[65], iName[64] new acces, callback menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback) item = str_to_num(data); if(item == klasa_gracza[id] && !nowa_klasa_gracza[id]) return PLUGIN_CONTINUE; nowa_klasa_gracza[id] = item; if(klasa_gracza[id]) client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie."); else { UstawNowaKlase(id); DajBronie(id); ZastosujAtrybuty(id); } return PLUGIN_CONTINUE; }
A to kod z pluginu przerobi ktoś ten wycinek aby działał pod SQL ?
public WybierzKlase(id) { new szTemp[1024], errno, error[128], Table[32], iLen=0; new identyfikator[64], typ_zapisu = get_pcvar_num(cvar_typ_zapisu); get_cvar_string("cod_table", Table, 31); new Handle:sql = SQL_Connect(info, errno, error, 127) if(sql == Empty_Handle) { log_amx("MySQL error: %s",error); return; } switch(typ_zapisu) { case 1:{ copy(identyfikator, charsmax(identyfikator), nazwa_gracza[id]); replace_all(identyfikator, charsmax(identyfikator), "'", "\'"); replace_all(identyfikator, charsmax(identyfikator), "`", "\`"); } case 2: get_user_authid(id, identyfikator, charsmax(identyfikator)); case 3: get_user_ip(id, identyfikator, charsmax(identyfikator)); } new Handle:query = SQL_PrepareQuery(sql, "SELECT * FROM `%s` WHERE `nick` = '%s'", Table, identyfikator) if (!SQL_Execute(query)) { SQL_QueryError(query, error, 127) server_print(error) } else if(SQL_NumRows(query)) { new szTemp[50], klasa[50], pobrane[4], poziom[32] new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle"); for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++) { formatex(pobrane, 3, "%i", i); SQL_ReadResult(query, SQL_FieldNameToNum(query, pobrane), szTemp, charsmax(szTemp)) replace_all(szTemp, charsmax(szTemp), "#", " "); parse(szTemp, poziom, 31); format(klasa, 49, "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], str_to_num(poziom)); menu_additem(menu, klasa); } menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona"); menu_display(id, menu); client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); } else { if(!create_class[id]) { iLen += formatex(szTemp[iLen], charsmax(szTemp)-iLen, "INSERT INTO `%s` (`nick`", Table); for(new i=1; i<= ilosc_klas; i++) iLen += formatex(szTemp[iLen], charsmax(szTemp)-iLen, ", `%i`", i); iLen += copy(szTemp[iLen], charsmax(szTemp)-iLen, ") VALUES ("); iLen += formatex(szTemp[iLen], charsmax(szTemp)-iLen, "'%s'", identyfikator); for(new l=1; l<= ilosc_klas; l++) iLen += copy(szTemp[iLen], charsmax(szTemp)-iLen, ", '1#0#0#0#0#0'"); iLen += copy(szTemp[iLen], charsmax(szTemp)-iLen, ")"); create_class[id] = 1 SQL_QueryAndIgnore(sql, szTemp) } } SQL_FreeHandle(query) SQL_FreeHandle(sql) } public WybierzKlase_Handle(id, menu, item) { client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); if(item++ == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } if(item == klasa_gracza[id] && !nowa_klasa_gracza[id]) return PLUGIN_CONTINUE; nowa_klasa_gracza[id] = item; if(klasa_gracza[id]) client_print(id, print_chat, "[Call of Duty] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie."); else { UstawNowaKlase(id); DajBronie(id); ZastosujAtrybuty(id); } return PLUGIN_CONTINUE; }Byłbym wdzięczny
Załączone pliki
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii , 05.03.2024 cod nowy |
|
|
|||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07 , 11.02.2024 cod nowy |
|
|
||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07 , 08.02.2024 cod nowy |
|
|
|||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09 , 08.01.2024 cod nowy |
|
|
|||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia , 12.02.2023 cod nowy |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych