Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Dodawanie pluginów z nowego na starystary + stary COD MOD

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Diablo Mod

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:245
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 27.06.2011 17:02

Witam, obecnie używam starego Cod Moda i mam pytanie dotyczące dodanie pluginu z nowego coda na stary czy jest taka możliwość ? na przykład [CoD Nowy] CoD Shop V2 by MieTeK_ - AMXX.pl: Support AMX Mod X (daje przykład obecnie chodzi mi o co innego) i ten plik amxx nie działa po wrzuceniu na serwer, trzeba to jakoś wgrać do .sma starego coda ? Za pomoc daje +

#2 V3ko

    Guru

  • Power User

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:746
  • Lokalizacja:Stopnica
Offline

Napisano 27.06.2011 17:37

Tak trzeba ten plugin wrzucić do .sma starego cod'a i nie duplikować public'ów jeśli są podwójne np. w przypadku plugin_init no i jeśli jakaś funkcja się różni np. pobieraniem nazwy klas czy cuś też będziesz musiał zmienić pod starego. Jeśli się znasz to dość mało roboty.
  • +
  • -
  • 0

#3 Diablo Mod

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:245
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 27.06.2011 17:51

noo szczerze to dopiero zaczynam z tym zabawę :P z tego co mi napisałeś to niewiele zrozumiałem.

#4 V3ko

    Guru

  • Power User

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:746
  • Lokalizacja:Stopnica
Offline

Napisano 27.06.2011 18:05

To się za to nie bierz :mur:
  • +
  • -
  • 0

#5 Diablo Mod

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:245
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 27.06.2011 18:12

warto zawsze się zapytać, może ktoś pomoże, ten dział chyba od tego jest ...

#6 Czaso Umilacz

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:152
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Napisano 28.06.2011 08:04

Tak trzeba ten plugin wrzucić do .sma starego cod'a i nie duplikować public'ów jeśli są podwójne np. w przypadku plugin_init no i jeśli jakaś funkcja się różni np. pobieraniem nazwy klas czy coś też będziesz musiał zmienić pod starego. Jeśli się znasz to dość mało roboty.

Chodzi mu o to że jak na przykład masz linijkę:
public plugin_init
a w niej wpisane:
12345
i w sma nowego cod mod pluginie
12345
to nie masz tego wpisywać.
Tylko te linijki których nie ma w funkcjach.
A drugie ze jak masz np linijke:
public demage to nie masz dopisywać jeszcze raz public demage.


A co do porady wyżej:
To się za to nie bierz

Nie słuchaj go każdy się może tego kiedyś nauczyć, próbuj aż do skutku tak jak ja :)
A w razie czego jak ci coś nie wyjdzie to powinien ci ktoś na forum pomóc :D

Użytkownik Czaso Umilacz edytował ten post 28.06.2011 08:06

  • +
  • -
  • 1

#7 Diablo Mod

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:245
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 28.06.2011 08:21

ok, dzięki za pomoc :P sprawdzę czy mi to wyjdzie :P Jeszcze ktoś by mógł ładnie napisać :P dla każdego +

Użytkownik Diablo Mod edytował ten post 28.06.2011 21:53






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych