Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Nie Wyswietla sie modelproblem z modelem

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 d0x

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:26
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Ostrowiec
Offline

Napisano 27.06.2011 11:53

Witam.
Chciałem zrobić żeby Rusher miał inny skin w TT i inny w CT lecz mi to nie wychodzi ponieważ się nie pokazuje ten skin. Domyślny kod Rushera zastąpiłem tym: ( z tego poradnika [CoD Nowy] Zmiana modelu gracza dla klasy/perku - AMXX.pl: Support AMX Mod X )
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

new const nazwa[] = "Rusher";
new const opis[] = "Brak";
new const bronie = 1<<CSW_M3;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 55;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() 
{
        register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
        
        cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
        RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
}

public cod_class_enabled(id)
{
        ma_klase[id] = true;
        cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? "terror": "gsg9");
}

public cod_class_disabled(id)
{
        ma_klase[id] = false;
        cs_reset_user_model(id);
}

public Odrodzenie(id)
{
        if(ma_klase[id])
        {
                cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? "terror": "gsg9");
        }
}

public plugin_precache()
{
        precache_model("models/CoD_By_dML/TT/terror.mdl");
        precache_model("models/CoD_By_dML/CT/gsg9.mdl");
}

Oczywiście pozmieniałem ścieżki na moje.
  • +
  • -
  • 0

#2 ;((

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 347
Wszechpomocny

  • Postów:1157
  • Lokalizacja:Aha
Offline

Napisano 27.06.2011 12:01

A nazwij folder, w którym jest model tak jak on. (model)
  • +
  • -
  • 0

#3 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 27.06.2011 12:57

Trzeba czytać do końca:

UWAGA!
Jeżeli nazwa waszego modelu to np. predator to należy go umieścić w katalogu models/player/predator/predator.mdl uwzględniając wielkość liter!


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych