Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Screen Menubiblioteka do tworzenia menu kołowych


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
42 odpowiedzi w tym temacie

#21 Fixiu

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:95
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:KNW TEAM
Offline

Napisano 31.07.2011 17:46

ZAJEFAJNE TE KOŁOWE MENU ! JESTEŚ BOGIEM AMXXA ;D HAHA DOBRZE ;< +

#22 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 31.07.2011 17:51

A możesz opisać jak dokładnie ma się te menu w praktyce? Czyli otwieram menu i jak wybiera się konkretne opcje? Poprzez ruchem myszką? Nie grałem w Crisis czy Prototype, więc to mi dużo nie mówi.
No i czy jest tutaj jakaś możliwość zrobienia więcej niż 8 opcji? Czyli, np. najpierw ukazuje się tak jakby główne menu, z 3 opcjami, a potem w każdej opcji było by jeszcze po 8 opcji.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#23 R3X

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 31.07.2011 18:02

Pokazuje się menu na HUD, a gracz ruchami myszy nakierowuje wirtualny kursor (który można pokazać na ekranie przełączając odpowiedni cvar) nad wybraną opcję. Menu można spokojnie rozgałęziać dzięki tej dzisiejszej poprawce :)
  • +
  • -
  • 1

#24 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 03.08.2011 07:21

Bardzo fajna sprawa , ale mam pytanie czy dało by radę wychwycić kiedy gracz nacisnął kółko na myszce i wtedy mogło by się pokazać to menu coś jak crysis ;]
  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#25 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 547
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 03.08.2011 10:17

bind mouse3? Tylko psów nie wieszajcie na mnie :D Chciał rozwiązanie to dostał :P

PS Inaczej się nie da :]
  • +
  • -
  • 0

#26 R3X

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 03.08.2011 22:09

wychwycić można tylko poprzez zbindowaną komendę, ale najpierw zapytaj gracza nim wklepiesz mu takiego binda
  • +
  • -
  • 1

#27 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 06.08.2011 09:13

Hmm właśnie mi nie chodzi o bindowanie myślałem , że da się wychwycić kiedy gracz nacisnął kółko chodziło mi o efekt podobny do crysisa ;]
No ale jak się nie da to pech :)
  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#28 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 547
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 06.08.2011 18:27

Się tak głupio zapytam: jak skompilować plik ScreenMenu.sma?
  • +
  • -
  • 0

#29 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 06.08.2011 18:30

Z tymi dwoma inc
#include <dhudmessage>
#include <ScreenMenu>

  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#30 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 547
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 06.08.2011 18:37

Nie sądzicie, że fajnie by było dodać je tu?
Myślałem, że dhudmessage = dHUD.inc...
Edit:@Down: dodałem - czyli, wcześniej go nie było? Bo informacji o edycji postu ni ma... Więc nie wiem czy znów zrobiłem z siebie idiotę, czy go nie było :P

Użytkownik A może sma? edytował ten post 06.08.2011 23:52

  • +
  • -
  • 0

#31 R3X

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 06.08.2011 20:02

screenmenu.inc jest w załączniku, w pierwszym poście dodałem link do dhudmessage.inc
  • +
  • -
  • 0

#32 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 547
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 07.08.2011 00:35

Nie, żebym płakał czy coś, ale plugin takie errory wyświetla:
L 08/06/2011 - 20:10:40: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds 
L 08/06/2011 - 20:10:40: [AMXX] [0] ScreenMenu.sma::trySelect (line 373)
L 08/06/2011 - 20:10:40: [AMXX] [1] ScreenMenu.sma::translateMove (line 365)
L 08/06/2011 - 20:10:40: [AMXX] [2] ScreenMenu.sma::fwPlayerPostThink (line 530)

  • +
  • -
  • 0

#33 R3X

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 09.08.2011 13:31

@UP przekroczyłeś limit
zmień lub się dostosuj
#define MAX_ITEMS 8


Są przykłady, ale słyszałem o problemach z przetwarzaniem wyniku, więc daję jeszcze jeden

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <ScreenMenu>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"

new mymenu;

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	mymenu = smenu_create("Przyklad", "mcbScreenMenu");
	smenu_additem(mymenu, "Pierwsza opcja");
	smenu_additem(mymenu, "Druga opcja");
	smenu_additem(mymenu, "Trzecia opcja");
	
	register_clcmd("+pokaz", "cmdPokaz");
	register_clcmd("-pokaz", "cmdSchowaj");
}

public cmdPokaz(id){
	smenu_display(id, mymenu);
}

public cmdSchowaj(id){
	smenu_exit(id);
}

public mcbScreenMenu(id, menu, item){
	switch(item){
		case 0:{
			client_print(id, print_chat, "Wybrales pierwsza opcje");
		}
		
		case 1:{
			client_print(id, print_chat, "Wybrales druga opcje");
		}
		
		case 2:{
			client_print(id, print_chat, "Wybrales trzecia opcje");
		}
	}
}

  • +
  • -
  • 1

#34 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 547
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 09.08.2011 13:42

Właśnie, że nie :] Miałem dodane tylko 6 opcji ;]
  • +
  • -
  • 0

#35 dram

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:277
  • Lokalizacja:xxxx
Offline

Napisano 30.08.2011 01:09

Odświeżam placuszki no niestety, zainteresowałem się tym menu ale strasznie zapycha się konsola błędami, w menu mam 2 opcje zaledwie.


L 08/30/2011 - 02:08:05: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "ScreenMenu.amxx")
L 08/30/2011 - 02:08:05: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds
L 08/30/2011 - 02:08:05: [AMXX]	[0] ScreenMenu.sma::selectOption (line 384)
L 08/30/2011 - 02:08:05: [AMXX]	[1] ScreenMenu.sma::hidePanel (line 245)
L 08/30/2011 - 02:08:05: [AMXX]	[2] natives.inl::displayMenu (line 113)
L 08/30/2011 - 02:08:05: [AMXX]	[3] natives.inl::_smenu_display (line 198)
L 08/30/2011 - 02:08:05: Unhandled dynamic native error

  • +
  • -
  • 0
Co oferuje?

Pisanie pluginów amxx/modow itd
Skryptow php

Kontakt na PW LUB GG

#36 SeeK

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 192
Profesjonalista

  • Postów:438
Offline

Napisano 31.10.2011 00:05

Czy można jakoś zaradzić bugowi z wyświetlaniem, przy większej niż 8 ilości opcji w menu? To znaczy zmieniłem w głównym pluginie #deine MAX_ILOSC na większą niż 8, ale pomimo tego nie wyświetla mi większej ilości opcji. Tak jakby są tam, tylko ich nie widać. Można na nie najechać i je wybrać, ale ich nie widać
  • +
  • -
  • 0
https://sklep-sms.pl - Sklep SMS pozwala zarabiać na swoich serwerach gier opartych o silniki AMX Mod X oraz SOURCEMOD
https://nalunch.com - A Ty, gdzie pójdziesz dziś na lunch?

#37 Szakal_

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:75
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:kocikowa
Offline

Napisano 01.11.2011 15:08

Super plugin na pewno sprawdze na serwerze swoim

#38 R3X

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 01.11.2011 15:30

jak chcesz wiecej niż 8 to zaimplementuj sobie stronicowanie
  • +
  • -
  • 0

#39 .PePe.

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:94
  • Lokalizacja:brak
Offline

Napisano 18.08.2012 23:01

Jak wypełnić te menu danymi? jak ja nie nie lubie jak ktoś wstawia plugin na forum jakieś i nie opisuje dla mało doświadczonych jak go przygotować pod serwer ja pier.....

Użytkownik .PePe. edytował ten post 18.08.2012 23:08


#40 QuahodronN

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 230
Wszechwidzący

  • Postów:1 262
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Olo
  • Lokalizacja:Śląsk
Offline

Napisano 18.08.2012 23:33

Słuchaj nie ma sensu pisać w każdym temacie jak edytować cokolwiek w pluginie jeśli są od tego inne tematy na tym forum.
Jest ich bardzo dużo i na pewno dowiesz się jak edytować menu.
Zajrzyj tutaj - http://amxx.pl/topic...tworzenie-menu/
  • +
  • -
  • 0

| CPU: I7-6700K @4.7GHz | Cooling: Corsair H110 | GPU: MSI GTX 1080 Gaming X | MOBO: Asus Maximus VIII Hero | RAM: Kingston Savage 16GB DDR4 @2800MHz |

| SSD: Samsung 840 Pro 128GB | SSD2: Samsung 840 Pro 256GB  |  PSU: Be Quiet L8 630W | Case: Gladius M40 | Mouse: Gigabyte M6980X | Keyboard: Sharkoon SHARK ZONE K20 Headphones: HyperX HX Cloud Black Display: Triple LG 24MP67VQ-P |

 

TS3: ts.kreedzmania.pl - 512 Slotów - Darmowe Kanały ;)





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych