Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak dodać cień pod nogi ?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 LucKy_skiLL

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 160
Profesjonalista

  • Postów:1301
  • GG:
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 22.06.2011 17:01

Taki mam kod ninji, jest całkowicie niewidzialna, proszę o dodanie do tego kodu cienia pod nogi

public set_renderchange(id)
{
if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id))
{	
if(!naswietlony[id])
{
new render = 255

if (player_class[id] == Ninja)
			{
				new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
				render = 0
				
				if(player_b_inv[id]>0)
				{
					while(inv_bonus>0)
					{
						inv_bonus-=20
						render--
					}
				}
				
				if(player_b_usingwind[id]==1)
				{
					render/=2
				}
				
				if(render<0) render=0
				
				if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2	
				
				set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
			}
			else if (player_class[id] == Mnich)
			{
				new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
				render = 200
				
				if(player_b_inv[id]>0)
				{
					while(inv_bonus>0)
					{
						inv_bonus-=20
						render--
					}
				}
				
				if(player_b_usingwind[id]==1)
				{
					render/=2
				}
				
				if(render<0) render=0
				
				if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2	
				
				set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
			}
			else if (player_class[id] == Mefisto)
			{
				new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
				render = 150
				
				if(player_b_inv[id]>0)
				{
					while(inv_bonus>0)
					{
						inv_bonus-=20
						render--
					}
				}
				
				if(player_b_usingwind[id]==1)
				{
					render/=2
				}
				
				if(render<0) render=0
				
				if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2	
				
				set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
			}
			else if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target))
			{
				if (player_b_usingwind[id]==1) set_user_rendering(id,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,75)
				
				if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)) set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderNormal,16)  
				if(HasFlag(id,Flag_Rot)) set_rendering ( id, kRenderFxGlowShell, 255,255,0, kRenderFxNone, 10 )
				if(HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) set_rendering ( id, kRenderFxGlowShell, 0,200,0, kRenderFxNone, 0 ) 
			}
			else if(invisible_cast[id]==1)
			{
				if(player_b_inv[id]>0) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, floatround((10.0/255.0)*(255-player_b_inv[id])))
				else set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10)
			}
			else if(niewidka[id]==1)
			{
				if(player_b_inv[id]>0) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, floatround((10.0/255.0)*(255-player_b_inv[id])))
				else set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 20)
			}
			else
			{
				render = 255 
				if(player_b_inv[id]>0) render = player_b_inv[id]
				
				set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
			}
			
		}	
		else set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,flashlight_r,flashlight_g,flashlight_b,kRenderNormal,4)
	}
}



  • +
  • -
  • 0

Oglądasz seriale typu: The Flash, Arrow, Daredevil, The Walking Dead? Jeśli tak, to zapraszam na mój kanał YouTube


#2 Apple()

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 128
Zaawansowany

  • Postów:398
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Długość geo. 22.632246 szerokość 51.221584
Offline

Napisano 22.06.2011 17:46

cl_shadows "1"
  • +
  • -
  • 0

#3 Kavi76

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:209
  • GG:
  • Imię:Paweł :)
  • Lokalizacja:CrL
Offline

Napisano 22.06.2011 18:02

Zmniejsz to
new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]

bo 255 to całkowita widzialność.


eRBeKa# bez bulwersu już poprawiłem -,-

Użytkownik Kavi76 edytował ten post 23.06.2011 19:54

  • +
  • -
  • 0

#4 LucKy_skiLL

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 160
Profesjonalista

  • Postów:1301
  • GG:
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 22.06.2011 18:06

Właśnie ja chce aby ninja był całkiem niewidzialny, tylko chcę dodać mu cień pod nogi
  • +
  • -
  • 0

Oglądasz seriale typu: The Flash, Arrow, Daredevil, The Walking Dead? Jeśli tak, to zapraszam na mój kanał YouTube


#5 eRBeKa#

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:72
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 22.06.2011 23:16

public set_renderchange(id)
{
if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id))
{	
if(!naswietlony[id])
{
new render = 255

if (player_class[id] == Ninja)
			{
				new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
				render = 1
				
				if(player_b_inv[id]>0)
				{
					while(inv_bonus>0)
					{
						inv_bonus-=20
						render--
					}
				}
				
				if(player_b_usingwind[id]==1)
				{
					render/=2
				}
				
				if(render<0) render=0
				
				if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2	
				
				set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
			}
			else if (player_class[id] == Mnich)
			{
				new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
				render = 200
				
				if(player_b_inv[id]>0)
				{
					while(inv_bonus>0)
					{
						inv_bonus-=20
						render--
					}
				}
				
				if(player_b_usingwind[id]==1)
				{
					render/=2
				}
				
				if(render<0) render=0
				
				if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2	
				
				set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
			}
			else if (player_class[id] == Mefisto)
			{
				new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
				render = 150
				
				if(player_b_inv[id]>0)
				{
					while(inv_bonus>0)
					{
						inv_bonus-=20
						render--
					}
				}
				
				if(player_b_usingwind[id]==1)
				{
					render/=2
				}
				
				if(render<0) render=0
				
				if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2	
				
				set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
			}
			else if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target))
			{
				if (player_b_usingwind[id]==1) set_user_rendering(id,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,75)
				
				if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)) set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderNormal,16)  
				if(HasFlag(id,Flag_Rot)) set_rendering ( id, kRenderFxGlowShell, 255,255,0, kRenderFxNone, 10 )
				if(HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) set_rendering ( id, kRenderFxGlowShell, 0,200,0, kRenderFxNone, 0 ) 
			}
			else if(invisible_cast[id]==1)
			{
				if(player_b_inv[id]>0) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, floatround((10.0/255.0)*(255-player_b_inv[id])))
				else set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10)
			}
			else if(niewidka[id]==1)
			{
				if(player_b_inv[id]>0) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, floatround((10.0/255.0)*(255-player_b_inv[id])))
				else set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 20)
			}
			else
			{
				render = 255 
				if(player_b_inv[id]>0) render = player_b_inv[id]
				
				set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
			}
			
		}	
		else set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,flashlight_r,flashlight_g,flashlight_b,kRenderNormal,4)
	}
}


Zmniejsz to

new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]



bo 255 to całkowita niewidzialność


Chyba nie wiesz co piszesz Oo. 255 jest to normalna widoczność, od której ma redukować. Nie wiesz, nie pisz, bo to spam, gdybym można było dać minusa, już byś dostał..

Użytkownik eRBeKa# edytował ten post 22.06.2011 23:19

  • +
  • -
  • 0
Jestem jaki jestem, i dobrze mi z tym :)
Just-Frags.PL - Prawdziwa pasja nie zna granic!!

#6 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 23.06.2011 07:28

na widoczność ninja bez żadnego itemku na niewidoczność odpowiada

//////////////new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
render = 0 <----- TO


wystarczy zrobić go większy od zera proponuje dac w przedziale jeśli ninja np.

render = 8~12 

  • +
  • -
  • 0

#7 LucKy_skiLL

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 160
Profesjonalista

  • Postów:1301
  • GG:
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 23.06.2011 18:01

Ale ja nie chce zmniejszać/zwiększać widoczności tylko dodać cień pod nogi nic więcej
  • +
  • -
  • 0

Oglądasz seriale typu: The Flash, Arrow, Daredevil, The Walking Dead? Jeśli tak, to zapraszam na mój kanał YouTube


#8 Jak się nazwać

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 170
Profesjonalista

  • Postów:617
  • Imię:a
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 23.06.2011 18:31

Nie da się tak. Cień jest zawsze tylko u ninji wydaje się on bardziej bo jest przy ziemi i jest leprzy kontrast
  • +
  • -
  • 0
Pisze na zamówienie statystyki pod nvault. GG: 15600964

#9 Bad Day

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:46
  • Lokalizacja:BDG
Offline

Napisano 23.06.2011 19:07

Na DiabloModzie Volta-sq.pl jest ustawiony ninja tak, że ma właściwie tylko cień pod nogami.
Niewidzialność jest bodajże 1, czyli cień pod nogami, no i jakby miał item co daje broń dla ninjy to widać ogień od strzelania, a w powietrzu w ogóle go nie widać.
Chyba inaczej się nie da, bo jak się da 0 to nic nie widać.
  • +
  • -
  • 0

#10 eRBeKa#

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:72
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 23.06.2011 20:24

Lucy_skill, przy moim kodzie, ninja bd wogóle nie widzialny, po prostu doda mu tylko cień pod nogami Oo
  • +
  • -
  • 0
Jestem jaki jestem, i dobrze mi z tym :)
Just-Frags.PL - Prawdziwa pasja nie zna granic!!

#11 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 23.06.2011 21:10

na poke modzie widziałem takie cos tylko ze to było zrobione na jakimś sprite
  • +
  • -
  • 0

#12 LucKy_skiLL

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 160
Profesjonalista

  • Postów:1301
  • GG:
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 23.06.2011 21:13

No, ale ninja standardowo ma cień pod nogami, czy da się wiec aby był całkowicie niewidzialny lecz miał cień pod nogami czy nie ?
  • +
  • -
  • 0

Oglądasz seriale typu: The Flash, Arrow, Daredevil, The Walking Dead? Jeśli tak, to zapraszam na mój kanał YouTube


#13 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 23.06.2011 21:18

Render (to co odpowiada za niewidzialność) ustaw na 1, klasa będzie niewidzialna i będzie miała cień pod nogami.

Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 23.06.2011 21:18

  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 


#14 eRBeKa#

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:72
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 23.06.2011 21:24

Render (to co odpowiada za niewidzialność) ustaw na 1, klasa będzie niewidzialna i będzie miała cień pod nogami.


Podałem mu nawet kod na to wyżej i tłumacze mu cały czas o tym, ale on chyba tego nie rozumie..

Użytkownik eRBeKa# edytował ten post 23.06.2011 21:25

  • +
  • -
  • 0
Jestem jaki jestem, i dobrze mi z tym :)
Just-Frags.PL - Prawdziwa pasja nie zna granic!!

#15 BliBs_Pl

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 91
Zaawansowany

  • Postów:365
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Pisz
Offline

Napisano 23.06.2011 21:37

Ja radzę zrobić po prostu 1 widoczności bo grałem na diablo gdzie był item co dawał 1 widoczności i kolesia wtedy nie było widać tylko sam cień.
  • +
  • -
  • 0

#16 LucKy_skiLL

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 160
Profesjonalista

  • Postów:1301
  • GG:
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 23.06.2011 21:57

No i o taką odpowiedz mi chodziło, dzięki RPK. Shark
  • +
  • -
  • 0

Oglądasz seriale typu: The Flash, Arrow, Daredevil, The Walking Dead? Jeśli tak, to zapraszam na mój kanał YouTube





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych