public set_renderchange(id) { if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id)) { if(!naswietlony[id]) { new render = 255 if (player_class[id] == Ninja) { new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id] render = 0 if(player_b_inv[id]>0) { while(inv_bonus>0) { inv_bonus-=20 render-- } } if(player_b_usingwind[id]==1) { render/=2 } if(render<0) render=0 if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2 set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render) } else if (player_class[id] == Mnich) { new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id] render = 200 if(player_b_inv[id]>0) { while(inv_bonus>0) { inv_bonus-=20 render-- } } if(player_b_usingwind[id]==1) { render/=2 } if(render<0) render=0 if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2 set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render) } else if (player_class[id] == Mefisto) { new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id] render = 150 if(player_b_inv[id]>0) { while(inv_bonus>0) { inv_bonus-=20 render-- } } if(player_b_usingwind[id]==1) { render/=2 } if(render<0) render=0 if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2 set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render) } else if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) { if (player_b_usingwind[id]==1) set_user_rendering(id,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,75) if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)) set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderNormal,16) if(HasFlag(id,Flag_Rot)) set_rendering ( id, kRenderFxGlowShell, 255,255,0, kRenderFxNone, 10 ) if(HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) set_rendering ( id, kRenderFxGlowShell, 0,200,0, kRenderFxNone, 0 ) } else if(invisible_cast[id]==1) { if(player_b_inv[id]>0) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, floatround((10.0/255.0)*(255-player_b_inv[id]))) else set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10) } else if(niewidka[id]==1) { if(player_b_inv[id]>0) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, floatround((10.0/255.0)*(255-player_b_inv[id]))) else set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 20) } else { render = 255 if(player_b_inv[id]>0) render = player_b_inv[id] set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render) } } else set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,flashlight_r,flashlight_g,flashlight_b,kRenderNormal,4) } }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Jak dodać cień pod nogi ?
#1
Napisano 22.06.2011 17:01
Oglądasz seriale typu: The Flash, Arrow, Daredevil, The Walking Dead? Jeśli tak, to zapraszam na mój kanał YouTube
#2
Napisano 22.06.2011 17:46
#3
Napisano 22.06.2011 18:02
new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
bo 255 to całkowita widzialność.
eRBeKa# bez bulwersu już poprawiłem -,-
Użytkownik Kavi76 edytował ten post 23.06.2011 19:54
Serwer z Diablo w 2019 ? Cs-Rebels[DiabloMod] - 188.165.21.245:27215
#5
Napisano 22.06.2011 23:16
public set_renderchange(id) { if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id)) { if(!naswietlony[id]) { new render = 255 if (player_class[id] == Ninja) { new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id] render = 1 if(player_b_inv[id]>0) { while(inv_bonus>0) { inv_bonus-=20 render-- } } if(player_b_usingwind[id]==1) { render/=2 } if(render<0) render=0 if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2 set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render) } else if (player_class[id] == Mnich) { new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id] render = 200 if(player_b_inv[id]>0) { while(inv_bonus>0) { inv_bonus-=20 render-- } } if(player_b_usingwind[id]==1) { render/=2 } if(render<0) render=0 if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2 set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render) } else if (player_class[id] == Mefisto) { new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id] render = 150 if(player_b_inv[id]>0) { while(inv_bonus>0) { inv_bonus-=20 render-- } } if(player_b_usingwind[id]==1) { render/=2 } if(render<0) render=0 if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2 set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render) } else if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) { if (player_b_usingwind[id]==1) set_user_rendering(id,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,75) if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)) set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderNormal,16) if(HasFlag(id,Flag_Rot)) set_rendering ( id, kRenderFxGlowShell, 255,255,0, kRenderFxNone, 10 ) if(HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) set_rendering ( id, kRenderFxGlowShell, 0,200,0, kRenderFxNone, 0 ) } else if(invisible_cast[id]==1) { if(player_b_inv[id]>0) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, floatround((10.0/255.0)*(255-player_b_inv[id]))) else set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10) } else if(niewidka[id]==1) { if(player_b_inv[id]>0) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, floatround((10.0/255.0)*(255-player_b_inv[id]))) else set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 20) } else { render = 255 if(player_b_inv[id]>0) render = player_b_inv[id] set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render) } } else set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,flashlight_r,flashlight_g,flashlight_b,kRenderNormal,4) } }
Zmniejsz to
new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
bo 255 to całkowita niewidzialność
Chyba nie wiesz co piszesz Oo. 255 jest to normalna widoczność, od której ma redukować. Nie wiesz, nie pisz, bo to spam, gdybym można było dać minusa, już byś dostał..
Użytkownik eRBeKa# edytował ten post 22.06.2011 23:19
Just-Frags.PL - Prawdziwa pasja nie zna granic!!
#6
Napisano 23.06.2011 07:28
//////////////new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
render = 0 <----- TO
wystarczy zrobić go większy od zera proponuje dac w przedziale jeśli ninja np.
render = 8~12
#8
Napisano 23.06.2011 18:31
#9
Napisano 23.06.2011 19:07
Niewidzialność jest bodajże 1, czyli cień pod nogami, no i jakby miał item co daje broń dla ninjy to widać ogień od strzelania, a w powietrzu w ogóle go nie widać.
Chyba inaczej się nie da, bo jak się da 0 to nic nie widać.
#10
Napisano 23.06.2011 20:24
Just-Frags.PL - Prawdziwa pasja nie zna granic!!
#11
Napisano 23.06.2011 21:10
#13
Napisano 23.06.2011 21:18
Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 23.06.2011 21:18
#14
Napisano 23.06.2011 21:24
Render (to co odpowiada za niewidzialność) ustaw na 1, klasa będzie niewidzialna i będzie miała cień pod nogami.
Podałem mu nawet kod na to wyżej i tłumacze mu cały czas o tym, ale on chyba tego nie rozumie..
Użytkownik eRBeKa# edytował ten post 23.06.2011 21:25
Just-Frags.PL - Prawdziwa pasja nie zna granic!!
#15
Napisano 23.06.2011 21:37
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych