Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#1
Napisano 21.06.2011 18:14
#2
Napisano 21.06.2011 19:20
i na końcu tego plugin_ini dopisz
set_task(1.0, "spr",_,_,_, "b");U mnie wygląda to tak:

2. Na samym końcu .sma dopisz to
public spr()
{
new player[32], count, id, i
get_players(player, count, "ah")
for(i=0;i<count;i++)
{
id = player[i]
new ma_czy_nie = cs_get_user_bpammo(id,CSW_HEGRENADE)
if (klasa_gracza[id]==Twoja_Klasa && ma_czy_nie==0) give_item(id,"weapon_hegrenade")
if (klasa_gracza[id]==Twoja_Klasa && (informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9 || informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 10 )) WyrzucPrzedmiot(id)
}
}3. Znajdz public Odrodzeniei na końcu tego public Odrodzenie dopisz to:
if(get_user_weapon(id) != CSW_HEGRENADE) strip_user_weapons(id);
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
#3
Napisano 21.06.2011 19:35
Na samej górze pod definicjami dodaj:
#define ZADANIE_HE 613
W public Odrodzenie:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id] == Numer_Itemu)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
if(!task_exists(id+ZADANIE_HE))
set_task(1.0, "DajGranat", id+ZADANIE_HE, _, _, "b");
}
Na sam koniec *.sma daj to:
public DajGranat(id)
{
id -= ZADANIE_HE;
if(informacje_przedmiotu_gracza[id] != Numer_itemu)
return PLUGIN_CONTINUE;
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
give_item(id, "weapon_hegrenade");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 21.06.2011 19:36
#4
Napisano 21.06.2011 20:27
Dodano 21 czerwiec 2011 - 20:36:
i radim to co dales to jest do kasy. I wziete z tematu nizej
#5
Napisano 21.06.2011 20:43
2. Jambi, ja miałem to już od dawna na swoim Codzie, bo taki sam poradnik znalazłem go na innym forum
Shark, masz kilka błędów:
1.
if(informacje_przedmiotu_gracza[id] == Numer_Itemu)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
if(!task_exists(id+ZADANIE_HE))
set_task(1.0, "DajGranat", id+ZADANIE_HE, _, _, "b");
}powinno być tak
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == Numer_Itemu)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
if(!task_exists(id+ZADANIE_HE))
set_task(1.0, "DajGranat", id+ZADANIE_HE, _, _, "b");
}Błąd jest taki że nie nie dopisałeś zera, if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0]2. Masz tak:
public DajGranat(id)
{
id -= ZADANIE_HE;
if(informacje_przedmiotu_gracza[id] != Numer_itemu)
return PLUGIN_CONTINUE;
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
give_item(id, "weapon_hegrenade");
return PLUGIN_CONTINUE;
}a powinno być tak:
public DajGranat(id)
{
id -= ZADANIE_HE;
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] != Numer_itemu)
return PLUGIN_CONTINUE;
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
give_item(id, "weapon_hegrenade");
return PLUGIN_CONTINUE;
}Ten sam błąd co wczesniej, czyli musi być tak if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0]
I do tego nie są granaty jeden po drugim.
Zrób moim sposobem, tylko bez tego wpisku:
if(get_user_weapon(id) != CSW_HEGRENADE) strip_user_weapons(id);
Użytkownik radim edytował ten post 21.06.2011 21:02
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
#6
Napisano 21.06.2011 21:47
I do tego nie są granaty jeden po drugim.
Taskiem ustawiłem, że granat dostaje co sekundę, nie wiesz - nie pisz.
P.S.
Fakt, mój błąd z tym zerem.
#8
Napisano 22.06.2011 10:45
#9
Napisano 22.06.2011 12:01
#10
Napisano 22.06.2011 13:50
#11
Napisano 22.06.2011 21:12
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary
CoD Stary
Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam, 15.06.2019 |
|
|
|||
![]() |
CoD Stary
[ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 secNapisany przez Jamdzam, 10.06.2019 |
|
|
||
CoD Stary
Dodanie int, wytrzymałości do perku przedmiotuNapisany przez WirtualnyFanatyk, 26.02.2019 |
|
|
|||
CoD Stary
Zmiana huduCod nowy, cod stary, opisy klas HUD Napisany przez WirtualnyFanatyk, 20.10.2018 |
|
|
|||
CoD Stary
CoD Nowy vs CoD StaryNapisany przez Zaaxel, 21.11.2017 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty










