Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

item he

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Jambi

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:188
  • Lokalizacja:Nysa
Offline

Napisano 21.06.2011 18:14

jak zrobic item ktory daje nam nieskonczona ilosc he tzn ze jak zuci sie jednego to zaraz do reki wpada drugi itd
  • +
  • -
  • 0

#2 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 21.06.2011 19:20

1. Znajdź: public plugin_init
i na końcu tego plugin_ini dopisz
set_task(1.0, "spr",_,_,_, "b");
U mnie wygląda to tak:
Dołączona grafika
2. Na samym końcu .sma dopisz to
public spr()
{
	new player[32], count, id, i
	get_players(player, count, "ah")
	for(i=0;i<count;i++)
	{
		id = player[i]
		new ma_czy_nie = cs_get_user_bpammo(id,CSW_HEGRENADE)

		if (klasa_gracza[id]==Twoja_Klasa && ma_czy_nie==0) give_item(id,"weapon_hegrenade")
		if (klasa_gracza[id]==Twoja_Klasa && (informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9 || informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 10 )) WyrzucPrzedmiot(id)
	}
}
3. Znajdz public Odrodzenie
i na końcu tego public Odrodzenie dopisz to:
if(get_user_weapon(id) != CSW_HEGRENADE) 
	strip_user_weapons(id);

  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#3 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 21.06.2011 19:35

Tak, ten kod co podał koleś wyżej zablokuje Ci bronie :) spróbuj tak:

Na samej górze pod definicjami dodaj:

#define ZADANIE_HE 613


W public Odrodzenie:

	if(informacje_przedmiotu_gracza[id] == Numer_Itemu)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
if(!task_exists(id+ZADANIE_HE))
set_task(1.0, "DajGranat", id+ZADANIE_HE, _, _, "b");
}


Na sam koniec *.sma daj to:

public DajGranat(id)
{
id -= ZADANIE_HE;
if(informacje_przedmiotu_gracza[id] != Numer_itemu)
return PLUGIN_CONTINUE;
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
give_item(id, "weapon_hegrenade");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 21.06.2011 19:36

  • +
  • -
  • 0

#4 Jambi

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:188
  • Lokalizacja:Nysa
Offline

Napisano 21.06.2011 20:27

A he będę mogl rzucać jeden za drugim?

Dodano 21 czerwiec 2011 - 20:36:
i radim to co dales to jest do kasy. I wziete z tematu nizej
  • +
  • -
  • 0

#5 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 21.06.2011 20:43

1. Shark mój błąd.
2. Jambi, ja miałem to już od dawna na swoim Codzie, bo taki sam poradnik znalazłem go na innym forum :)

Shark, masz kilka błędów:
1.
if(informacje_przedmiotu_gracza[id] == Numer_Itemu)
        {
                give_item(id, "weapon_hegrenade");
                if(!task_exists(id+ZADANIE_HE))
                        set_task(1.0, "DajGranat", id+ZADANIE_HE, _, _, "b");
        }

powinno być tak
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == Numer_Itemu)
        {
                give_item(id, "weapon_hegrenade");
                if(!task_exists(id+ZADANIE_HE))
                        set_task(1.0, "DajGranat", id+ZADANIE_HE, _, _, "b");
        }
Błąd jest taki że nie nie dopisałeś zera, if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0]

2. Masz tak:
public DajGranat(id)
{
        id -= ZADANIE_HE;
        if(informacje_przedmiotu_gracza[id] != Numer_itemu)
                return PLUGIN_CONTINUE;
        if(!is_user_alive(id))
                return PLUGIN_CONTINUE;
        give_item(id, "weapon_hegrenade");
        return PLUGIN_CONTINUE;
}

a powinno być tak:
public DajGranat(id)
{
        id -= ZADANIE_HE;
        if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] != Numer_itemu)
                return PLUGIN_CONTINUE;
        if(!is_user_alive(id))
                return PLUGIN_CONTINUE;
        give_item(id, "weapon_hegrenade");
        return PLUGIN_CONTINUE;
}

Ten sam błąd co wczesniej, czyli musi być tak if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0]

I do tego nie są granaty jeden po drugim.
Zrób moim sposobem, tylko bez tego wpisku:
if(get_user_weapon(id) != CSW_HEGRENADE) 
	strip_user_weapons(id);

Użytkownik radim edytował ten post 21.06.2011 21:02

  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#6 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 21.06.2011 21:47

I do tego nie są granaty jeden po drugim.


Taskiem ustawiłem, że granat dostaje co sekundę, nie wiesz - nie pisz.

P.S.

Fakt, mój błąd z tym zerem.
  • +
  • -
  • 0

#7 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 22.06.2011 09:49

Shark, ale jak wgrałem tak jak Ty napisałeś, to mi nie działa. Nie wiem, co jest, może Ty masz dobrze, ale uwierz mi na słowo, że mi to nie działa :)
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#8 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 22.06.2011 10:45

U mnie jakoś śmiga...
  • +
  • -
  • 0

#9 ReeBok1993

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:82
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 22.06.2011 12:01

Jak ograniczyć ilość HE do 10 na runde?
  • +
  • -
  • 0

#10 Jambi

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:188
  • Lokalizacja:Nysa
Offline

Napisano 22.06.2011 13:50

mi to dziala dzięki wam
  • +
  • -
  • 0

#11 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 22.06.2011 21:12

if że dostał HE i powiększasz zmienną o jeden i wcześniej oczywiście sprawdzasz warunek czy nie więcej niż 10.
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych