Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Zoom w kazdej broni

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 FiMeZ!s

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:4
  • Imię:bbbb
  • Lokalizacja:bbbb
Offline

Napisano 20.06.2011 08:59

Witam,

Mam maly problem z dodaniem zooma broni do itemu mam taki kod, ale jest blad w kompilacji

new body
get_user_aiming(id, cel, body)
if( is_user_alive(id)) itminfo(id,cel)
if (button2 & IN_ATTACK2 && informacje_przedmiotu_gracza[id] == 45 && !(get_user_oldbutton(id) & IN_ATTACK2)){
if (weapon !=CSW_KNIFE && weapon != CSW_AWP && weapon != CSW_SCOUT){
if (cs_get_user_zoom(id)==CS_SET_NO_ZOOM) cs_set_user_zoom ( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 1 )
else cs_set_user_zoom(id,CS_SET_NO_ZOOM,1)
}
}

Ma ktos jakis pomysl jak to powinno wygladac poprawnie ?
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych