Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Swear replacementdodanie flagi


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 hary

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:66
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Torun
Offline

Napisano 17.06.2011 19:48

Prosił bym o dodanie dodatkowej flagi do pluginu tak, aby gracz z flagą "A" która już jest i flagą "T" którą trzeba dodać mógł używać wulgaryzmów.

Załączone pliki



#2 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.06.2011 19:53

Podmień swoją funkcję swearcheck na tą

public swearcheck(id)
{
if ( (get_user_flags(id)&ADMIN_LEVEL_A) || get_user_flags(id)&ADMIN_IMMUNITY ||!id )
return PLUGIN_CONTINUE

new said[192]
read_args ( said, 191 )

string_cleaner ( said )

new i = 0
while ( i < g_swearNum )
{
if ( containi ( said, g_swearWords[i++] ) != -1 )
{
new j, playercount, players[32], user_name[32], random_replace = random ( g_replaceNum )
get_user_name ( id, user_name, 31 )
get_players ( players, playercount, "c" )

for ( j = 0 ; j < playercount ; j++)
{
if ( get_user_flags(players[j])&ADMIN_LEVEL_A )
client_print( players[j], print_chat, "[Swear Replacement] %s : %s",user_name, said )
}

copy ( said, 191, g_replaceLines[random_replace] )
new cmd[10]
read_argv ( 0, cmd, 9)
engclient_cmd ( id ,cmd ,said )

return PLUGIN_HANDLED
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 1

#3 hary

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:66
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Torun
Offline

Napisano 17.06.2011 20:54

Nie działa nadal jedynie gracze z flaga A mogą używać wulgaryzmów.

#4 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.06.2011 22:45

...

To co na początku dałeś działało tylko na flage 'm' teraz przerobiłem dopiero że na 'm' i 'a' bo ciężko wywnioskować po tym co piszesz o co Ci dokładnie chodzi..

public swearcheck(id)
{
if ( (get_user_flags(id)&ADMIN_LEVEL_H) || get_user_flags(id)&ADMIN_IMMUNITY ||!id )
return PLUGIN_CONTINUE

new said[192]
read_args ( said, 191 )

string_cleaner ( said )

new i = 0
while ( i < g_swearNum )
{
if ( containi ( said, g_swearWords[i++] ) != -1 )
{
new j, playercount, players[32], user_name[32], random_replace = random ( g_replaceNum )
get_user_name ( id, user_name, 31 )
get_players ( players, playercount, "c" )

for ( j = 0 ; j < playercount ; j++)
{
if ( get_user_flags(players[j])&ADMIN_LEVEL_A )
client_print( players[j], print_chat, "[Swear Replacement] %s : %s",user_name, said )
}

copy ( said, 191, g_replaceLines[random_replace] )
new cmd[10]
read_argv ( 0, cmd, 9)
engclient_cmd ( id ,cmd ,said )

return PLUGIN_HANDLED
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}

Użytkownik diablix edytował ten post 17.06.2011 22:46

  • +
  • -
  • 0

#5 hary

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:66
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Torun
Offline

Napisano 18.06.2011 08:24

Wyczytałem w temacie o pluginie, że działa na flagę A no i w kodzie widnieje coś takiego
&ADMIN_LEVEL_A )
A to, że teraz to działa na flagi "M" i "A" jest mi do niczego nie potrzebne bo wyraźnie prosiłem o inne flagi.

Użytkownik hary edytował ten post 18.06.2011 08:24


#6 stepdub

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:207
  • Lokalizacja:Kobyłka
Offline

Napisano 18.06.2011 08:40

public swearcheck(id)
{
if ( (get_user_flags(id)&ADMIN_LEVEL_H) || !id || (get_user_flags(id)&ADMIN_IMMUNITY))
return PLUGIN_CONTINUE

new said[192]
read_args ( said, 191 )

string_cleaner ( said )

new i = 0
while ( i < g_swearNum )
{
if ( containi ( said, g_swearWords[i++] ) != -1 )
{
new j, playercount, players[32], user_name[32], random_replace = random ( g_replaceNum )
get_user_name ( id, user_name, 31 )
get_players ( players, playercount, "c" )

for ( j = 0 ; j < playercount ; j++)
{
if ( get_user_flags(players[j])&ADMIN_LEVEL_A )
client_print( players[j], print_chat, "[Swear Replacement] %s : %s",user_name, said )
}

copy ( said, 191, g_replaceLines[random_replace] )
new cmd[10]
read_argv ( 0, cmd, 9)
engclient_cmd ( id ,cmd ,said )

return PLUGIN_HANDLED
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}

w tej wersji nie sprawdza tego co gracz pisze jeżeli ma dodane flagi T (ADMIN_LEVEL_H) oraz A (ADMIN_IMMUNITY)
  • +
  • -
  • 2

#7 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.06.2011 11:42

public swearcheck(id)
{
if ( (get_user_flags(id)&ADMIN_LEVEL_H) || !id || (get_user_flags(id)&ADMIN_IMMUNITY))
return PLUGIN_CONTINUE

new said[192]
read_args ( said, 191 )

string_cleaner ( said )

new i = 0
while ( i < g_swearNum )
{
if ( containi ( said, g_swearWords[i++] ) != -1 )
{
new j, playercount, players[32], user_name[32], random_replace = random ( g_replaceNum )
get_user_name ( id, user_name, 31 )
get_players ( players, playercount, "c" )

for ( j = 0 ; j < playercount ; j++)
{
if ( get_user_flags(players[j])&ADMIN_LEVEL_A )
client_print( players[j], print_chat, "[Swear Replacement] %s : %s",user_name, said )
}

copy ( said, 191, g_replaceLines[random_replace] )
new cmd[10]
read_argv ( 0, cmd, 9)
engclient_cmd ( id ,cmd ,said )

return PLUGIN_HANDLED
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}

w tej wersji nie sprawdza tego co gracz pisze jeżeli ma dodane flagi T (ADMIN_LEVEL_H) oraz A (ADMIN_IMMUNITY)


Przecież to jest to samo co 2 posty wyżej napisałem
  • +
  • -
  • 0

#8 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 840
Czempion

  • Postów:1485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 18.06.2011 13:30

Łap na flagi ADMIN_IMUNITET(a) oraz ADMIN_LEVEL_H(t)

[EDIT]

Nie doczytałem waszych odpowiedzi Dołączona grafika

Załączone pliki


Użytkownik MarWit edytował ten post 18.06.2011 13:37

  • +
  • -
  • 0

marwit-0.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych