Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Swear replacementdodanie flagi
Temat rozp.
hary
, 17.06.2011 19:48
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 17.06.2011 19:48
Prosił bym o dodanie dodatkowej flagi do pluginu tak, aby gracz z flagą "A" która już jest i flagą "T" którą trzeba dodać mógł używać wulgaryzmów.
#2
Napisano 17.06.2011 19:53
Podmień swoją funkcję swearcheck na tą
public swearcheck(id)
{
if ( (get_user_flags(id)&ADMIN_LEVEL_A) || get_user_flags(id)&ADMIN_IMMUNITY ||!id )
return PLUGIN_CONTINUE
new said[192]
read_args ( said, 191 )
string_cleaner ( said )
new i = 0
while ( i < g_swearNum )
{
if ( containi ( said, g_swearWords[i++] ) != -1 )
{
new j, playercount, players[32], user_name[32], random_replace = random ( g_replaceNum )
get_user_name ( id, user_name, 31 )
get_players ( players, playercount, "c" )
for ( j = 0 ; j < playercount ; j++)
{
if ( get_user_flags(players[j])&ADMIN_LEVEL_A )
client_print( players[j], print_chat, "[Swear Replacement] %s : %s",user_name, said )
}
copy ( said, 191, g_replaceLines[random_replace] )
new cmd[10]
read_argv ( 0, cmd, 9)
engclient_cmd ( id ,cmd ,said )
return PLUGIN_HANDLED
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
#3
Napisano 17.06.2011 20:54
Nie działa nadal jedynie gracze z flaga A mogą używać wulgaryzmów.
#4
Napisano 17.06.2011 22:45
...
To co na początku dałeś działało tylko na flage 'm' teraz przerobiłem dopiero że na 'm' i 'a' bo ciężko wywnioskować po tym co piszesz o co Ci dokładnie chodzi..
To co na początku dałeś działało tylko na flage 'm' teraz przerobiłem dopiero że na 'm' i 'a' bo ciężko wywnioskować po tym co piszesz o co Ci dokładnie chodzi..
public swearcheck(id)
{
if ( (get_user_flags(id)&ADMIN_LEVEL_H) || get_user_flags(id)&ADMIN_IMMUNITY ||!id )
return PLUGIN_CONTINUE
new said[192]
read_args ( said, 191 )
string_cleaner ( said )
new i = 0
while ( i < g_swearNum )
{
if ( containi ( said, g_swearWords[i++] ) != -1 )
{
new j, playercount, players[32], user_name[32], random_replace = random ( g_replaceNum )
get_user_name ( id, user_name, 31 )
get_players ( players, playercount, "c" )
for ( j = 0 ; j < playercount ; j++)
{
if ( get_user_flags(players[j])&ADMIN_LEVEL_A )
client_print( players[j], print_chat, "[Swear Replacement] %s : %s",user_name, said )
}
copy ( said, 191, g_replaceLines[random_replace] )
new cmd[10]
read_argv ( 0, cmd, 9)
engclient_cmd ( id ,cmd ,said )
return PLUGIN_HANDLED
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
Użytkownik diablix edytował ten post 17.06.2011 22:46
#5
Napisano 18.06.2011 08:24
Wyczytałem w temacie o pluginie, że działa na flagę A no i w kodzie widnieje coś takiego
&ADMIN_LEVEL_A )A to, że teraz to działa na flagi "M" i "A" jest mi do niczego nie potrzebne bo wyraźnie prosiłem o inne flagi.
Użytkownik hary edytował ten post 18.06.2011 08:24
#6
Napisano 18.06.2011 08:40
public swearcheck(id)
{
if ( (get_user_flags(id)&ADMIN_LEVEL_H) || !id || (get_user_flags(id)&ADMIN_IMMUNITY))
return PLUGIN_CONTINUE
new said[192]
read_args ( said, 191 )
string_cleaner ( said )
new i = 0
while ( i < g_swearNum )
{
if ( containi ( said, g_swearWords[i++] ) != -1 )
{
new j, playercount, players[32], user_name[32], random_replace = random ( g_replaceNum )
get_user_name ( id, user_name, 31 )
get_players ( players, playercount, "c" )
for ( j = 0 ; j < playercount ; j++)
{
if ( get_user_flags(players[j])&ADMIN_LEVEL_A )
client_print( players[j], print_chat, "[Swear Replacement] %s : %s",user_name, said )
}
copy ( said, 191, g_replaceLines[random_replace] )
new cmd[10]
read_argv ( 0, cmd, 9)
engclient_cmd ( id ,cmd ,said )
return PLUGIN_HANDLED
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
w tej wersji nie sprawdza tego co gracz pisze jeżeli ma dodane flagi T (ADMIN_LEVEL_H) oraz A (ADMIN_IMMUNITY)
#7
Napisano 18.06.2011 11:42
public swearcheck(id)
{
if ( (get_user_flags(id)&ADMIN_LEVEL_H) || !id || (get_user_flags(id)&ADMIN_IMMUNITY))
return PLUGIN_CONTINUE
new said[192]
read_args ( said, 191 )
string_cleaner ( said )
new i = 0
while ( i < g_swearNum )
{
if ( containi ( said, g_swearWords[i++] ) != -1 )
{
new j, playercount, players[32], user_name[32], random_replace = random ( g_replaceNum )
get_user_name ( id, user_name, 31 )
get_players ( players, playercount, "c" )
for ( j = 0 ; j < playercount ; j++)
{
if ( get_user_flags(players[j])&ADMIN_LEVEL_A )
client_print( players[j], print_chat, "[Swear Replacement] %s : %s",user_name, said )
}
copy ( said, 191, g_replaceLines[random_replace] )
new cmd[10]
read_argv ( 0, cmd, 9)
engclient_cmd ( id ,cmd ,said )
return PLUGIN_HANDLED
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
w tej wersji nie sprawdza tego co gracz pisze jeżeli ma dodane flagi T (ADMIN_LEVEL_H) oraz A (ADMIN_IMMUNITY)
Przecież to jest to samo co 2 posty wyżej napisałem
#8
Napisano 18.06.2011 13:30
Łap na flagi ADMIN_IMUNITET(a) oraz ADMIN_LEVEL_H(t)
[EDIT]
Nie doczytałem waszych odpowiedzi
[EDIT]
Nie doczytałem waszych odpowiedzi
Załączone pliki
Użytkownik MarWit edytował ten post 18.06.2011 13:37
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych