Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Menu Gracza.

CoD Stary

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Power User

Reputacja: 144
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 16.06.2011 16:08

*
Popularny

Witam zrobiłem już kiedyś podobne menu ale do nowego coda oraz z trochę innymi funkcjami.
Poradnik piszę dla gracza z tego forum który napisał prośbę o takie coś ;]

Do plugin_init
register_clcmd("say /menu", "codmgracza");
register_clcmd("radio3", "codmgracza");
Następnie na sam koniec dopisujemy.


public codmgracza(id) 
{
		new menu = menu_create("\yMenu \rGracza:", "wybieranie");
		menu_additem(menu, "\wWybierz Klase", "1", 0);
		menu_additem(menu, "\wOpisy Klas", "2", 0);
		menu_additem(menu, "\wWyrzuc Przedmiot", "3", 0);
		menu_additem(menu, "\wZresetuj Umiejetnosci", "4", 0);
		menu_additem(menu, "\wSklepik Cod Mod", "5", 0);
		
		menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
		
		menu_display(id, menu, 0);
}

public wybieranie(id, menu, item)
{
		if (item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	
	
	new data[6], iName[64];
	new zaccess, callback;
	menu_item_getinfo(menu, item, zaccess, data,5, iName, 64, callback);
	new key = str_to_num(data)
	
	switch(key)
{
	case 1:
	{
		WybierzKlase(id)
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	
	case 2:
	{
		OpisKlasy(id)
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	
	case 3:
	{
		WyrzucPrzedmiot(id)
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
		case 4:
	{
		KomendaResetujPunkty(id)
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
		case 5:
	{
		codshop(id)
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
      }
      menu_destroy(menu);
      return PLUGIN_HANDLED;
}


Dodaje nam to menu:
1. Wybierz Klase
2. Opisy Klas
3. Wyrzuc Przedmiot
4. Zresetuj Umiejetnosci
5. Sklepik Cod Moda

Niestety jest kila wersji sklepu więc aby nam działał prawidłowo sklep trzeba edytować z
case 5:
	{
		codshop(id)
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
Tą linijkę
codshop(id)
i zamiast codshop wpisać nazwę publica dla nie kumatch np.
Public sklep(id)
Wpisujemy do tego w taki sposób
sklep(id)

Natomiast dla osób które nie używają sklepu cod moda zamiast poprzedniego kodu dajemy.

public codmgracza(id) 
{
		new menu = menu_create("\yMenu \rGracza:", "wybieranie");
		menu_additem(menu, "\wWybierz Klase", "1", 0);
		menu_additem(menu, "\wOpisy Klas", "2", 0);
		menu_additem(menu, "\wWyrzuc Przedmiot", "3", 0);
		menu_additem(menu, "\wZresetuj Umiejetnosci", "4", 0);
		
		menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
		
		menu_display(id, menu, 0);
}

public wybieranie(id, menu, item)
{
		if (item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	
	
	new data[6], iName[64];
	new zaccess, callback;
	menu_item_getinfo(menu, item, zaccess, data,5, iName, 64, callback);
	new key = str_to_num(data)
	
	switch(key)
{
	case 1:
	{
		WybierzKlase(id)
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	
	case 2:
	{
		OpisKlasy(id)
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	
	case 3:
	{
		WyrzucPrzedmiot(id)
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
		case 4:
	{
		KomendaResetujPunkty(id)
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
      }
      menu_destroy(menu);
      return PLUGIN_HANDLED;
}

Mam nadzieje że pomogłem znowu poniektórym osobą ;]

Użytkownik ELOS edytował ten post 17.06.2011 05:44

  • +
  • -
  • 5

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#2 S!R D3LK@

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:5
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Świdwin
Offline

Napisano 16.06.2011 18:41

Przyda się
  • +
  • -
  • 0

#3 Duum

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:16
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.06.2011 20:19

Przydało mi sie.

Dodano 16 czerwiec 2011 - 21:56:
menu_additem(menu, "\wZresetuj Umiejetnosci", 0);
zmien na
menu_additem(menu, "\wZresetuj Umiejetnosci", "4", 0);

Dodano 16 czerwiec 2011 - 22:20:
A i jeszcze
case 2:
	{
		OpisPrzedmiotu(id)
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
na
case 2:
	{
		OpisKlasy(id)
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}

Dodano 16 czerwiec 2011 - 22:25:
Albo najlepiej cały kod :
public codmgracza(id) 
{
		new menu = menu_create("\yMenu \rGracza:", "wybieranie");
		menu_additem(menu, "\wWybierz Klase", "1", 0);
		menu_additem(menu, "\wOpisy Klas", "2", 0);
		menu_additem(menu, "\wWyrzuc Przedmiot", "3", 0);
		menu_additem(menu, "\wZresetuj Umiejetnosci", 0);
		menu_additem(menu, "\wSklepik Cod Mod", "5", 0);
		
		menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
		
		menu_display(id, menu, 0);
}

public wybieranie(id, menu, item)
{
		if (item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	
	
	new data[6], iName[64];
	new zaccess, callback;
	menu_item_getinfo(menu, item, zaccess, data,5, iName, 64, callback);
	new key = str_to_num(data)
	
	switch(key)
{
	case 1:
	{
		WybierzKlase(id)
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	
	case 2:
	{
		OpisPrzedmiotu(id)
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	
	case 3:
	{
		WyrzucPrzedmiot(id)
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
		case 4:
	{
		KomendaResetujPunkty(id)
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
		case 5:
	{
		codshop(id)
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
      }
      menu_destroy(menu);
      return PLUGIN_HANDLED;
}


Zamień na
public codmgracza(id) 
{
		new menu = menu_create("\yMenu \rGracza:", "wybieranie");
		menu_additem(menu, "\wWybierz Klase", "1", 0);
		menu_additem(menu, "\wOpisy Klas", "2", 0);
		menu_additem(menu, "\wWyrzuc Przedmiot", "3", 0);
		menu_additem(menu, "\wZresetuj Umiejetnosci", "4", 0);		
		menu_additem(menu, "\wOpis przedmiotu", "5", 0);
		menu_additem(menu, "\wSklepik Cod Mod", "6", 0);
		
		menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
		
		menu_display(id, menu, 0);
}

public wybieranie(id, menu, item)
{
		if (item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	
	
	new data[6], iName[64];
	new zaccess, callback;
	menu_item_getinfo(menu, item, zaccess, data,5, iName, 64, callback);
	new key = str_to_num(data)
	
	switch(key)
{
	case 1:
	{
		WybierzKlase(id)
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	
	case 2:
	{
		OpisKlasy(id)
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	
	case 3:
	{
		WyrzucPrzedmiot(id)
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
		case 4:
	{
		KomendaResetujPunkty(id)
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
		case 5:
	{
		OpisPrzedmiotu(id)
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	case 6:
	{
		codshop(id)
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
      }
      menu_destroy(menu);
      return PLUGIN_HANDLED;
}

Użytkownik MDhD edytował ten post 16.06.2011 20:20


#4 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 144
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 17.06.2011 05:45

Sory za gafe :kwiaty: kod poprawiony a dla ciebie Dumm + za znalezienie błędu pisałem kod na szybko i nie robiłem tego dokładnie.
  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#5 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 17.06.2011 09:08

Nie rozumiem tylko tego
switch(key)
{
case 1:
{
WybierzKlase(id)
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}

case 2:
{
OpisKlasy(id)
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}

case 3:
{
WyrzucPrzedmiot(id)
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
case 4:
{
KomendaResetujPunkty(id)
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
case 5:
{
codshop(id)
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;

Po co w każdym case dajesz
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;

?? Wystarczy, że na samym końcu będzie.
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#6 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 144
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 17.06.2011 14:55

Nie rozumiem tylko tego
switch(key)
{
        case 1:
        {
                WybierzKlase(id)
                menu_destroy(menu);
                return PLUGIN_HANDLED;
        }
       
        case 2:
        {
                OpisKlasy(id)
                menu_destroy(menu);
                return PLUGIN_HANDLED;
        }
       
        case 3:
        {
                WyrzucPrzedmiot(id)
                menu_destroy(menu);
                return PLUGIN_HANDLED;
        }
                case 4:
        {
                KomendaResetujPunkty(id)
                menu_destroy(menu);
                return PLUGIN_HANDLED;
        }
                case 5:
        {
                codshop(id)
                menu_destroy(menu);
                return PLUGIN_HANDLED;
        }
      }
      menu_destroy(menu);
      return PLUGIN_HANDLED;

Po co w każdym case dajesz
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;

?? Wystarczy, że na samym końcu będzie.


Przy większym kodzie po prostu ktoś się może pomylić ja dla ścisłości robię wszędzie bo zanim dojdę do końca to zapewne zapomnę.
  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#7 Mezeus

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:23
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 25.06.2011 14:35

Może nie doczytałem lub nie zauważyłem, ale kiedy wyświetla się te menu, jak się wchodzi na serwer? Czy może po wpisaniu komendy lub wciśnięciu klawisza?
  • +
  • -
  • 0

#8 Matias

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:12
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Kwidzyn
Offline

Napisano 25.06.2011 15:05

Po wpisaniu komendy /menu

#9 stasiu

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:95
  • Imię:szymon
  • Lokalizacja:torun
Offline

Napisano 04.07.2011 22:36

no na takie cos czekałem

#10 ExtremeShoter

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:2
  • GG:
  • Imię:Sebek
  • Lokalizacja:J^SI3E*
Offline

Napisano 12.07.2011 08:55

Przyda sie

Użytkownik ExtremeShoter edytował ten post 12.07.2011 08:58

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych