Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

dlaczego ten plug nie dziala?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 amxxmaster

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:207
  • Imię:Stad
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 16.06.2011 15:50

e powiedzialby mi ktos jak uzyc tej funkcji?

set_user_maxspeed ( index, [ Float:speed = - 1.0 ] )

lub dal jakis prosty plug ktory po wpisaniu /speed dawalby szybkosc ?:P

Użytkownik amxxmaster edytował ten post 16.06.2011 15:52


#2 Hiroshima

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1312
Godlike

  • Postów:4968
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 16.06.2011 16:03

troche szukania na google:

set_user_maxspeed(id,600.0)
albo fakemeta:
set_pev(ent,pev_velocity, ...

albo:
set_user_velocity( entity, const Float:vec[3] )

Użytkownik hiroshima edytował ten post 16.06.2011 16:06

  • +
  • -
  • 0

#3 amxxmaster

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:207
  • Imię:Stad
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 16.06.2011 16:21

zrobilem tak

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "New Plugin"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Author"
#define weapon_num 29

new zycie_koszt
new kamizelka_koszt

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_cvar("zycie_koszt","6000")
	register_cvar("kamizelka_koszt","500")
	register_clcmd("say zycie","zycie")
	register_clcmd("say kamizelka","kamizelka")
	register_clcmd("say szybkosc","szybkosc")
    
}

public zycie(id){
	if(!is_user_alive(id)){
		client_print(id,print_chat,"[Zycie] Musisz byz zywy aby moc uzyc tej komendy!")
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	if(get_user_health(id)>=200){
		client_print(id,print_chat,"[Zycie] Juz dostales 200 Zycia!")
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	set_user_health(id,200)
	cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-get_pcvar_num(zycie_koszt))
	return PLUGIN_HANDLED
}
public kamizelka(id){
	if(!is_user_alive(id)){
		client_print(id,print_chat,"[Zycie] Musisz byz zywy aby moc uzyc tej komendy!")
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	set_user_armor(id,200)
	cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-get_pcvar_num(kamizelka_koszt))
	return PLUGIN_HANDLED
}
public szybkosc(id){
	if (is_user_alive(id))
	{
		strip_user_weapons(id)
		set_user_maxspeed(id,10000000.0)
		give_item(id,"weapon_knife") 
		client_print(id, print_chat, "Twoje Bronie zostaly zabrane, twoja szybkosc zostala zwiekszona!")
	}
}


i w ogóle niedaje szybkosci

#4 ;((

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 347
Wszechpomocny

  • Postów:1157
  • Lokalizacja:Aha
Offline

Napisano 16.06.2011 16:23

Nie za duża ta wartość?

W ogóle cała funkcja działa ?; f

Użytkownik DAMIANq edytował ten post 16.06.2011 16:25

  • +
  • -
  • 1

#5 amxxmaster

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:207
  • Imię:Stad
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 16.06.2011 16:29

dawalem male wartosci i niedzialalo a nie wiem czy dziala, to znaczy sprawdzalem, zabiera bronie daje noz :P a reszta tez normalnie dziala tylko szybkosci niedaje, jeszcze jest problem bo kasy za zycie niepobiera :/

Użytkownik amxxmaster edytował ten post 16.06.2011 16:38


#6 ;((

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 347
Wszechpomocny

  • Postów:1157
  • Lokalizacja:Aha
Offline

Napisano 16.06.2011 16:39

Z amxmodx:

(Max running speed at least for cs is 2000.0),
a masz dużo więcej.

Standard to 400.0

Zrób np.

set_user_maxspeed(id, 0.5)

edit.

A co do kasy nie powinno być tak:

cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-get_cvar_num(zycie_koszt))

?

Przetestuj.

Użytkownik DAMIANq edytował ten post 16.06.2011 16:40

  • +
  • -
  • 1

#7 Hiroshima

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1312
Godlike

  • Postów:4968
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 16.06.2011 16:40

#include <amxmodx>
#include <fun>

new bool:g_freezetime
new Float:g_weap_speed[32] = {0.0, 250.0, 0.0, 260.0, 250.0, 240.0, 250.0, 250.0, 240.0,
250.0, 250.0, 250.0, 250.0, 210.0, 240.0, 240.0, 250.0, 250.0, 210.0, 250.0, 220.0, 230.0,
230.0, 250.0, 210.0, 250.0, 250.0, 235.0, 221.0, 250.0, 245.0, 0.0}

new Float:g_speed_modifier = 1.4 // - to dodaje 140% szybkosci do kazdej broni
new g_max_players

public plugin_init(){
register_plugin("ModifyWeaponSpeed", "1.0", "Sylwester")
register_event("CurWeapon", "event_CurWeapon", "be", "1=1")
register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0")
register_logevent("logevent_round_start", 2, "1=Round_Start")
g_max_players = get_maxplayers()
}

public event_CurWeapon(id)
reset_player_speed(id)

public event_new_round()
g_freezetime = true

public logevent_round_start(){
g_freezetime = false
set_task(0.1, "delayed_round_start")
}

public delayed_round_start(){
for(new i=1; i<=g_max_players; i++)
if(is_user_alive(i))
reset_player_speed(i)
}

public reset_player_speed(id){
if(g_freezetime)
return
set_user_maxspeed(id, g_weap_speed[get_user_weapon(id)] * g_speed_modifier)
}


(Max running speed at least for cs is 2000.0),
a masz dużo więcej.


a słyszałeś moze o sv_maxvelocity?Standardowo ten cvar jest ustawiony na 2000 ale nie znaczy to, ze nie da sie go zwiekszyc.

Użytkownik hiroshima edytował ten post 16.06.2011 16:42

  • +
  • -
  • 1

#8 amxxmaster

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:207
  • Imię:Stad
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 16.06.2011 16:45

to jak mam zrobic zeby szybkosc wynosila 10 000 ?:D

z kasa zrobilem tak:
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-get_cvar_num(zycie_koszt))

i nieda sie skompilowac

Użytkownik amxxmaster edytował ten post 16.06.2011 16:49


#9 ;((

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 347
Wszechpomocny

  • Postów:1157
  • Lokalizacja:Aha
Offline

Napisano 16.06.2011 16:50

farmazony pieprze..

zobacz: Ustawienie Predkosci Gracza.. - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Zmienianie prędkości gracza - błąd. - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Użytkownik DAMIANq edytował ten post 16.06.2011 16:54

  • +
  • -
  • 1

#10 amxxmaster

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:207
  • Imię:Stad
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 16.06.2011 16:51

niestety niema czegos takiego, nieda sie skompilowac ;(

#11 Hiroshima

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1312
Godlike

  • Postów:4968
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 16.06.2011 16:54

eeeh.... gram na Deathrunie, potrafie sie rozpedzic maxymalnie do 4000 velocity... powyzej tej wartosci sa dziwne teleporty i zero plynnosci.
  • +
  • -
  • 1

#12 amxxmaster

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:207
  • Imię:Stad
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 16.06.2011 20:22

a jak zrobic zeby ta kase pobieralo? bo zrobilem tak i nie pobiera:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "AmxxMasterMod"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "AmxxMaster"

new zycie_koszt

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_cvar("zycie_koszt","6000")
	register_clcmd("say zycie","zycie")
    
}

public zycie(id){
	if(!is_user_alive(id)){
		client_print(id,print_chat,"[Zycie] Musisz byz zywy aby moc uzyc tej komendy!")
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	if(get_user_health(id)>=200){
		client_print(id,print_chat,"[Zycie] Juz dostales 200 punktow zycia!")
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	if(cs_get_user_money(id) < get_cvar_num("zycie_koszt"))
	{
		client_print(id,print_chat,"[Zycie] Nie masz wystarczajaco duzo pieniedzy!");
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	set_user_health(id,200)
	cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) - get_cvar_num("zycie_koszt"))
	return PLUGIN_HANDLED;
}


#13 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 16.06.2011 21:35

Musisz dodać zmienną i warunek np.

new forsa = cs_get_user_money(id);

if(forsa >= 6000)

tu Twoj kod na hp itd. itp.

Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 16.06.2011 21:36

  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 


#14 amxxmaster

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:207
  • Imię:Stad
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 17.06.2011 10:42

dzięki!!!! dziala, a jak zrobic zeby tej komendy zycie moznabylo uzyc raz na 5 rund?:P

Użytkownik amxxmaster edytował ten post 17.06.2011 11:20


#15 stepdub

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:207
  • Lokalizacja:Kobyłka
Offline

Napisano 18.06.2011 10:42

new uzycie;

public zycie(id){
uzycie++
if(uzycie > 5)
return;
if(!is_user_alive(id)){
client_print(id,print_chat,"[Zycie] Musisz byz zywy aby moc uzyc tej komendy!")
return PLUGIN_HANDLED
}
if(get_user_health(id)>=200){
client_print(id,print_chat,"[Zycie] Juz dostales 200 punktow zycia!")
return PLUGIN_HANDLED
}
if(cs_get_user_money(id) < get_cvar_num("zycie_koszt"))
{
client_print(id,print_chat,"[Zycie] Nie masz wystarczajaco duzo pieniedzy!");
return PLUGIN_HANDLED;
}
set_user_health(id,200)
cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) - get_cvar_num("zycie_koszt"))
return PLUGIN_HANDLED;
}

i dodaj do plugin_init
register_logevent("eventStartRound", 2, "1=Round_Start");

dodaj funkcje
public eventStartRound()
{
uzycie = 0;
}


działa? :) tylko zmień jeszcze to sprawdzanie kasy

Użytkownik stepdub edytował ten post 18.06.2011 10:59

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych