Witam.
Czy Szanowni potrafia mi powiedziec, jak wykryc trzy zdarzenia zwiazane z granatem?
-trzymanie w reku
-napiecie granata (wyciagniecie zawleczki)
-rzut ?
Chcialbym napisac funkcje, ktora bedzie emitowala sound zwiazany z kazdym z tych eventow. Niestety z powodu bardzo ograniczonego czasu (sesja) nie moge sobie pozwolic na kopanie w dokumentacji. Bardzo bym prosil o pomoc, za ktora z gory bardzo serdecznie dziekuje.
Pozdrawiam.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Granat - obsluga zdarzen
Temat rozp. VirusX, 16.06.2011 10:37
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 16.06.2011 10:37
#2
Napisano 16.06.2011 11:08
Trzymanie w ręku przykład 1(wymagany moduł cstrike):
Trzymanie w ręku przykład 2 ( polecam tę metodę )
Id
He : 4
Smoke : 9
Flashbang : 25
Napięcie granatu :
if(!cs_get_weapon_id ( id ) & CSW_HEGRENADE)
{
// co się ma dziać kiedy granat jest w ręku
}
Trzymanie w ręku przykład 2 ( polecam tę metodę )
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
public plugin_init() {
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
}
public CurWeapon(id)
{
new wid = read_data(2) // Id broni
new ammo = read_data(3) // liczba naboi w magazynku
//code
}
Id
He : 4
Smoke : 9
Flashbang : 25
Napięcie granatu :
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
public plugin_init() {
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
}
public CurWeapon(id)
{
new wid = read_data(2) // Id broni
new ammo = read_data(3) // liczba naboi w magazynku
if(buttons & IN_ATTACK||wid==4)
{
// tu piszesz to co się stanie podczas trzymania lpm
}
}
Użytkownik Fili:P edytował ten post 16.06.2011 11:18
#3
Napisano 16.06.2011 11:44
if(buttons & IN_ATTACK||wid==4) {// tu piszesz to co się stanie podczas trzymania lpm }
nie powinno byc
if(buttons & IN_ATTACK && wid==4) ?
#4
Napisano 16.06.2011 12:57
oczywiście że powinno
Nie wiem czy to będzie działało, ew. spróbuj w prethinku złapać in_attack i sprawdzić jaką broń ma aktualnie wtedy dopiero wykonywać działania.
Aby skrócić obliczenia polecam przy curweapon zapisać czy wybrał granat czy nie i potem sprawdzać zmienną a nie wykonywać za każdym razem funkcji get_user_weapon.
Nie wiem czy to będzie działało, ew. spróbuj w prethinku złapać in_attack i sprawdzić jaką broń ma aktualnie wtedy dopiero wykonywać działania.
Aby skrócić obliczenia polecam przy curweapon zapisać czy wybrał granat czy nie i potem sprawdzać zmienną a nie wykonywać za każdym razem funkcji get_user_weapon.
#5
Napisano 16.06.2011 13:51
Lub wydarzeniem Ham_Primary/SecondaryAttack
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych