Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Odpornosc na wszystkie itemy dla klasy

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 ReeBok1993

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:82
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 15.06.2011 19:03

Witam
Mam pytanko, robie klase swat i chce dac jej odpornosc na wszystkie itemy a takze na dynamit, rakiety, miny. Na dynamit, rakiety i miny ustawilem ale nie wiem za bardzo jak na itemy typu awp sniper. Mogę się tylko domyślać, stąd moje pytanie czy to

if(!is_user_alive(this) || !is_user_connected(this) || informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 24 || klasa_gracza[this] == SWAT || !is_user_connected(idattacker) || get_user_team(this) == get_user_team(idattacker) || !klasa_gracza[idattacker])
        return HAM_IGNORED;

w
public TakeDamage
będzie działać?

Użytkownik ReeBok1993 edytował ten post 15.06.2011 19:05

  • +
  • -
  • 0

#2 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 22.06.2011 06:57

wtedy nie otrzyma żadnych obrażeń. ;]
na przykłądzie będzie to wyglądało tak.

if(weapon == CSW_KNIFE)
	{
		if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4 && klasa_gracza[id] == SWAT)
			damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];

	}

Otrzyma obrażenia dla noża jednak te dodatkowych ofierze nie naliczy. Tak trza zrobic zkażdym Ifem ;)
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#3 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 22.06.2011 10:58

@UP: Otrzyma obrażenia, otrzyma. Tylko nie ulegną one zmianom powodowanych przez posiadanie itemów, klas itd. Kod, który podał 11137 będzie działać prawidłowo.
  • +
  • -
  • 2





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych