/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
new const nazwa[] = "Gwardzista";
new const opis[] = "Wytrzymaly wojownik posiadajacy wiekszy DMG lecz biega wolniej ";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = 500;
new const kondycja = -15;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 100;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/MagicWarriorsMod/w_knife2.mdl");
precache_model("models/MagicWarriorsMod/p_knife2.mdl");
precache_model("models/MagicWarriorsMod/v_knife2.mdl");
}
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
if(ma_klase[id])
{
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/MagicWarriorsMod/v_knife2.mdl")
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/MagicWarriorsMod/p_knife2.mdl")
}
}
}
public fw_SetModel(entity, model[])
{
if(!pev_valid(entity))
return FMRES_IGNORED
if(!equali(model, "models/w_knife.mdl"))
return FMRES_IGNORED;
new entityowner = pev(entity, pev_owner);
if(!ma_klase[entityowner])
return FMRES_IGNORED;
engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/MagicWarriorsMod/w_knife2.mdl")
return FMRES_SUPERCEDE
}
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#1
Napisano 15.06.2011 16:30
#2
Napisano 15.06.2011 16:44
http://amxx.pl/topic...dla-klasyperku/
A co do zmiany modelu noża wyrzuć model w_* ponieważ noża nie da się wywalić
I'm Back
#3
Napisano 15.06.2011 18:42
#4
Napisano 15.06.2011 18:49
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
new const nazwa[] = "Gwardzista";
new const opis[] = "Wytrzymaly wojownik posiadajacy wiekszy DMG lecz biega wolniej ";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = 500;
new const kondycja = -15;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 100;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/MagicWarriorsMod/p_knife2.mdl");
precache_model("models/MagicWarriorsMod/v_knife2.mdl");
}
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
if(ma_klase[id])
{
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/MagicWarriorsMod/v_knife2.mdl")
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/MagicWarriorsMod/p_knife2.mdl")
}
}
}
I'm Back
#5
Napisano 15.06.2011 18:59
Bledy przy kompilacjii
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
a.sma(37) : error 017: undefined symbol "ma_klase"
a.sma(37) : warning 215: expression has no effect
a.sma(37) : error 001: expected token: ";", but found "]"
a.sma(37) : error 029: invalid expression, assumed zero
a.sma(37) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.
4 Errors.
PS. Leci
za pomoc Grandi
Załączone pliki
Użytkownik newax edytował ten post 15.06.2011 19:00
#6
Napisano 15.06.2011 19:41
I'm Back
#7
Napisano 16.06.2011 06:30
#8
Napisano 16.06.2011 12:34
#9
Napisano 17.06.2011 07:16
Dodano 17 czerwiec 2011 - 07:18:
ej zrobilem niby modele klasy sciagaja sie ale ich nie wiedac co zle zrobilem
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
new const nazwa[] = "Barbarzynca";
new const opis[] = "Bardzo wytrzymaly wojownik ciemnosci posiadajacy duzy DMG lecz slabo biega";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = 600;
new const kondycja = -20;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 100;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
cs_set_user_model(id, "barbarzynca");
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
cs_reset_user_model(id);
}
public Odrodzenie(id)
{
if(ma_klase[id])
{
cs_set_user_model(id, "barbarzynca");
}
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/MagicWarriorsMod/w_knife1.mdl");
precache_model("models/MagicWarriorsMod/p_knife1.mdl");
precache_model("models/MagicWarriorsMod/v_knife1.mdl");
precache_model("models/player/MagicWarriorsMod/barbarzynca.mdl");
}
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
if(ma_klase[id])
{
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/MagicWarriorsMod/v_knife1.mdl")
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/MagicWarriorsMod/p_knife1.mdl")
}
}
}
public fw_SetModel(entity, model[])
{
if(!pev_valid(entity))
return FMRES_IGNORED
if(!equali(model, "models/w_knife.mdl"))
return FMRES_IGNORED;
new entityowner = pev(entity, pev_owner);
if(!ma_klase[entityowner])
return FMRES_IGNORED;
engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/MagicWarriorsMod/w_knife1.mdl")
return FMRES_SUPERCEDE
}
#10
Napisano 17.06.2011 08:36
Po to napisałem to w temacie, żeby się do tego dostosować.UWAGA!
Jeżeli nazwa waszego modelu to np. predator to należy go umieścić w katalogu models/player/predator/predator.mdl uwzględniając wielkość liter!
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
new const nazwa[] = "Barbarzynca";
new const opis[] = "Bardzo wytrzymaly wojownik ciemnosci posiadajacy duzy DMG lecz slabo biega";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = 600;
new const kondycja = -20;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 100;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
cs_set_user_model(id, "barbarzynca");
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
cs_reset_user_model(id);
}
public Odrodzenie(id)
{
if(ma_klase[id])
{
cs_set_user_model(id, "barbarzynca");
}
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/MagicWarriorsMod/w_knife1.mdl");
precache_model("models/MagicWarriorsMod/p_knife1.mdl");
precache_model("models/MagicWarriorsMod/v_knife1.mdl");
precache_model("models/player/barbarzynca/barbarzynca.mdl");
}
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
if(ma_klase[id])
{
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/MagicWarriorsMod/v_knife1.mdl")
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/MagicWarriorsMod/p_knife1.mdl")
}
}
}
public fw_SetModel(entity, model[])
{
if(!pev_valid(entity))
return FMRES_IGNORED
if(!equali(model, "models/w_knife.mdl"))
return FMRES_IGNORED;
new entityowner = pev(entity, pev_owner);
if(!ma_klase[entityowner])
return FMRES_IGNORED;
engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/MagicWarriorsMod/w_knife1.mdl")
return FMRES_SUPERCEDE
}
#11
Napisano 17.06.2011 09:10
I'm Back
#12
Napisano 17.06.2011 11:52
#13
Napisano 23.06.2011 19:16
I'm Back
#14
Napisano 24.06.2011 07:59
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#include <engine>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "General";
new const opis[] = "Klasa premium, wybucha po smierci zadajac 90(+intelgencja) obrazen";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_SMOKEGRENADE;
new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 4;
new const inteligencja = 6;
new const wytrzymalosc = 15;
new sprite_blast, sprite_white;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
}
public plugin_precache()
{
sprite_white = precache_model("sprites/white.spr") ;
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
ColorChat(id, RED, "[General] Nie masz uprawnien, aby korzystac z tej klasy.");
return COD_STOP;
}
ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez pluginymody.webd.pl");
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public Death()
{
new id = read_data(2);
if(ma_klase[id])
Eksploduj(id);
}
public Eksploduj(id)
{
new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];
entity_get_vector( id, EV_VEC_origin, fOrigin);
iOrigin[0] = floatround(fOrigin[0]);
iOrigin[1] = floatround(fOrigin[1]);
iOrigin[2] = floatround(fOrigin[2]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + 300 );
write_coord( iOrigin[2] + 300 );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 ); // startframe
write_byte( 0 ); // framerate
write_byte( 10 ); // life
write_byte( 10 ); // width
write_byte( 255 ); // noise
write_byte( 255 ); // r, g, b
write_byte( 100 );// r, g, b
write_byte( 100 ); // r, g, b
write_byte( 128 ); // brightness
write_byte( 8 ); // speed
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(id, "player", 300.0 , entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(id) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(id, pid, 90.0, 0.7);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
#15
Napisano 24.06.2011 11:19
Dodałem ci modele noża, jeśli znajdziesz jakiś model podobny to napisz i ci zrobię.
Załączone pliki
I'm Back
#16
Napisano 24.06.2011 12:31
PS. Mgl bys mi dodac modele noza i postaci do wsparciaogniowego bo mi jakies bledy wyskakuja
Użytkownik newax edytował ten post 24.06.2011 13:45
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty


codclass_bialymag.amxx








