Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Jak zrobić 1/LW

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 ReeBok1993

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:82
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 15.06.2011 11:05

Witam
jak zrobic aby w itemie bylo 1/LW szans na coś tam tak jak np. w morfinie
  • +
  • -
  • 0

#2 Czaso Umilacz

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:152
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Napisano 15.06.2011 11:12

Zaczynajmy:
Dodajesz nowy item i jego opis ( chyba wiesz jak )
Później szukasz funkcji:
public DajPrzedmiot
i dodajesz na koniec:
case NR ITEMU:
		{
			informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(1,LW);
                        give_item(id, "weapon_TWOJA BROŃ"); //(jeśli 1/LW z broni dajesz jeszcze broń, nie zapomnij by dać do itemu broń w public Odrodzenie)
		}

(LW tam wpisujesz ile ma być losowane np: 1,3 to będzie losowo 1/3 1/2 1/1

Następnie szukasz funkcji:
public TakeDamage
I dodajesz pod:
if(idinflictor != idattacker && entity_get_int(idinflictor, EV_INT_movetype) != 5)
to:
{
		if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == NR ITEMU && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1))
			damage = float(health);	
}
I gotowe ( LICZĘ NA +)

Użytkownik Czaso Umilacz edytował ten post 15.06.2011 11:15

  • +
  • -
  • 1

#3 ReeBok1993

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:82
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 15.06.2011 11:22

OK dzięki
poczekaj chwile to zobacze czy działa, zedytuje post i napisze.
Jeszcze jedno pytanko, jak chce zakres 1/2-1/4 to daje 2,4?

@EDIT
ok działa thx :]

Użytkownik ReeBok1993 edytował ten post 15.06.2011 11:31

  • +
  • -
  • 0

#4 Czaso Umilacz

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:152
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Napisano 15.06.2011 12:05

informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(1,[color="#FF0000"]LW[/color]);
LW odpowiada na to jaka będzie szansa zawsze będzie 1 a LW możesz dać nawet 99 wtedy szansa będzie od 1/1 do 1/99 do wylosowania przez moda :)
  • +
  • -
  • 1

#5 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 22.06.2011 06:59

I gotowe ( LICZĘ NA +)


bodajże na forum jest zakaz upominania się o +
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych