Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 15.06.2011 11:05
Witam
jak zrobic aby w itemie bylo 1/LW szans na coś tam tak jak np. w morfinie
jak zrobic aby w itemie bylo 1/LW szans na coś tam tak jak np. w morfinie
#2
Napisano 15.06.2011 11:12
Zaczynajmy:
Dodajesz nowy item i jego opis ( chyba wiesz jak )
Później szukasz funkcji:
(LW tam wpisujesz ile ma być losowane np: 1,3 to będzie losowo 1/3 1/2 1/1
Następnie szukasz funkcji:
Dodajesz nowy item i jego opis ( chyba wiesz jak )
Później szukasz funkcji:
public DajPrzedmioti dodajesz na koniec:
case NR ITEMU: { informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(1,LW); give_item(id, "weapon_TWOJA BROŃ"); //(jeśli 1/LW z broni dajesz jeszcze broń, nie zapomnij by dać do itemu broń w public Odrodzenie) }
(LW tam wpisujesz ile ma być losowane np: 1,3 to będzie losowo 1/3 1/2 1/1
Następnie szukasz funkcji:
public TakeDamageI dodajesz pod:
if(idinflictor != idattacker && entity_get_int(idinflictor, EV_INT_movetype) != 5)to:
{ if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == NR ITEMU && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1)) damage = float(health); }I gotowe ( LICZĘ NA +)
Użytkownik Czaso Umilacz edytował ten post 15.06.2011 11:15
#3
Napisano 15.06.2011 11:22
OK dzięki
poczekaj chwile to zobacze czy działa, zedytuje post i napisze.
Jeszcze jedno pytanko, jak chce zakres 1/2-1/4 to daje 2,4?
@EDIT
ok działa thx
poczekaj chwile to zobacze czy działa, zedytuje post i napisze.
Jeszcze jedno pytanko, jak chce zakres 1/2-1/4 to daje 2,4?
@EDIT
ok działa thx
![:]](http://img.amxx.pl/public/style_emoticons/default/cwaniak.gif)
Użytkownik ReeBok1993 edytował ten post 15.06.2011 11:31
#4
Napisano 15.06.2011 12:05
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(1,[color="#FF0000"]LW[/color]);LW odpowiada na to jaka będzie szansa zawsze będzie 1 a LW możesz dać nawet 99 wtedy szansa będzie od 1/1 do 1/99 do wylosowania przez moda

#5
Napisano 22.06.2011 06:59
I gotowe ( LICZĘ NA +)
bodajże na forum jest zakaz upominania się o +
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary
CoD Stary
Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam, 15.06.2019 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
CoD Stary
[ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 secNapisany przez Jamdzam, 10.06.2019 ![]() |
|
![]() |
||
CoD Stary
Dodanie int, wytrzymałości do perku przedmiotuNapisany przez WirtualnyFanatyk, 26.02.2019 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Stary
Zmiana huduCod nowy, cod stary, opisy klas HUD Napisany przez WirtualnyFanatyk, 20.10.2018 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Stary
CoD Nowy vs CoD StaryNapisany przez Zaaxel, 21.11.2017 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych