Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Problem z dodaniem kupna broni do sklepu

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 komandos

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:144
  • Lokalizacja:KaraTornia
Offline

Napisano 12.06.2011 20:49

Witam

Mam problem z dodaniem kupna noktowizora do sklepiku za 1000$. Może mi to ktos zrobić? Dam +
Sklep w zalaczniku.

Załączone pliki



#2 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 12.06.2011 20:57

Testowane i działa:

#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>
#include <cstrike>
#include <cod>

new const wycena[][] = {
//"Napraw przedmiot [Naprawa]",
"Flegamina [+50HP]",
"Aspirina [+100HP]",
"RedBull [Szybszy] [Lzejszy]",
"EXP [+100]",
"EXP [+300]",
"EXP [+500]",
"Lotto [Lotto]",
"Losowy Item [Los]",
"Noktowizor"
};
new const cennik[] = { 3000, 5000, 2000, 5000, 10000, 15000, 2000, 3000, 1000 };

public plugin_init()
{
register_plugin("Call of Duty: MW Mod Shop", "0.1", "byQQ");

register_clcmd("say /buy", "menu_kupywania");
register_clcmd("say_team /buy", "menu_kupywania");

register_clcmd("say /sklep", "menu_kupywania");
register_clcmd("say_team /sklep", "menu_kupywania");
}

public menu_kupywania(id)
{
new menu = menu_create("\ySklep [COD]", "handler_shop");

static menu_text[128];

for(new i = 0; i < sizeof(wycena); i++)
{
formatex(menu_text, 127, "\w%s \r%d$", wycena[i], cennik[i]);
menu_additem(menu, menu_text);
}

menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_display(id, menu, 0);
}

public handler_shop(id, menu, item)
{
if( item == MENU_EXIT )
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}

item++;
new kasa = get_pdata_int(id, 115)

if(kasa < cennik[item-1])
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Nie stac cie na to!");
return PLUGIN_HANDLED;
}

switch(item)
{
//case 1: { cod_set_dura(id, random_num(300, 390)); }
case 1: { fm_set_user_health(id, pev(id, pev_health)+50); }
case 2: { fm_set_user_health(id, pev(id, pev_health)+100); }
case 3: { fm_set_user_gravity(id, 0.6); fm_set_user_maxspeed(id, fm_get_user_maxspeed(id) + 10.0); }
case 4: { cod_add_exp(id, 100); }
case 5: { cod_add_exp(id, 300); }
case 6: { cod_add_exp(id, 500); }
case 7: {
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kupiles kupon Totolotka");
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Trwa losowanie...");
new rand = random_num(0, 10);

switch(rand)
{
case 0: { client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales 10$ !"); fm_set_user_money(id, kasa + 10); }
case 1: { client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Niestety nic nie wygrales !"); }
case 2: { client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales 300$ !"); fm_set_user_money(id, kasa + 300); }
case 3: { client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales 5000$ !"); fm_set_user_money(id, kasa + 5000); }
case 4..6: { client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Niestety nic nie wygrales !"); }
case 7: { client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Przegrales Wszystko !"); fm_set_user_money(id, 0); }
case 8: { client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales 300 EXP !"); cod_add_exp(id, 300); }
case 9: { client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales 100 EXP !"); cod_add_exp(id, 100); }
case 10: { client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Niestety nic nie wygrales !"); }
}
}
case 8: { cod_give_ritem(id); }
case 9: { cs_set_user_nvg(id,1); }
}
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kupiles ^"%s^"", wycena[item-1]);
fm_set_user_money(id, kasa - cennik[item-1]);

menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}

stock fm_set_user_money(index, money)
{
set_pdata_int(index, 115, money);

message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("Money"), {0, 0, 0}, index);
write_long(money);
write_byte(1);
message_end();

return 1;
}

Użytkownik Abes Mapper edytował ten post 12.06.2011 21:58
Poprawiono kod

  • +
  • -
  • 1

#3 komandos

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:144
  • Lokalizacja:KaraTornia
Offline

Napisano 13.06.2011 06:15

ok dzięki





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych