Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Item/ niewidzialnosc na nożu

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 komandos

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:144
  • Lokalizacja:KaraTornia
Offline

Napisano 12.06.2011 20:27

Witam

Jak zrobić item który ma niewidzialność na nożu?
mam cos takiego, ale nie wiem gdzie to wrzucic i czy to będzie działać;/
        if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 40 && (weapon = CSW_KNIFE))
        {
                set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 50);
                else set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
        }


#2 Night90

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:254
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Blisko Lublina :>
Offline

Napisano 13.06.2011 08:59

W public CurWeapon dodaj to co dałeś , ewentualnie spróbuj tak:

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 40)
	{
		if(weapon == CSW_KNIFE) 
			set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 50); 
		else 
			set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	}

  • +
  • -
  • 0
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png

#3 komandos

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:144
  • Lokalizacja:KaraTornia
Offline

Napisano 13.06.2011 12:54

zrobiłem tak i sa errory

public CurWeapon(id)
{

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 40)
	{
		if(weapon == CSW_KNIFE) 
			set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 50); 
		else 
			set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	}

	if(freezetime || !klasa_gracza[id])
		return PLUGIN_CONTINUE;
		
	new weapon = read_data(2);

	UstawSzybkosc(id);
	
	if(weapon == CSW_C4)
		podkladajacy = id;
	return PLUGIN_CONTINUE;
}


QTM_CodMod.sma(1696) : error 017: undefined symbol "weapon"
QTM_CodMod.sma(1702) : warning 217: loose indentation

1 Error.
Could not locate output file QTM_CodMod.amxx (compile failed).


#4 Night90

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:254
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Blisko Lublina :>
Offline

Napisano 13.06.2011 13:14

Spróbuj tak

public CurWeapon(id)
{

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 40)

	if(freezetime || !klasa_gracza[id])
		return PLUGIN_CONTINUE;
		
	new weapon = read_data(2);

	UstawSzybkosc(id);
	
	if(weapon == CSW_C4)
		podkladajacy = id;

        {
		if(weapon == CSW_KNIFE) 
			set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 50); 
		else 
			set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	}


	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Użytkownik Night90 edytował ten post 13.06.2011 13:14

  • +
  • -
  • 0
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png

#5 Jak się nazwać

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 170
Profesjonalista

  • Postów:617
  • Imię:a
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 13.06.2011 13:15

public CurWeapon(id)
{
	if(freezetime || !klasa_gracza[id])
		return PLUGIN_CONTINUE;
		
	new weapon = read_data(2);

	UstawSzybkosc(id);
	
	if(weapon == CSW_C4)
		podkladajacy = id;
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 40)
	{
		if(weapon == CSW_KNIFE) 
			set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 50); 
		else 
			set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

tak spróbuj
  • +
  • -
  • 1
Pisze na zamówienie statystyki pod nvault. GG: 15600964

#6 komandos

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:144
  • Lokalizacja:KaraTornia
Offline

Napisano 13.06.2011 16:42

night90 jest jeden warning;/ dało by się go usunać?

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

QTM_CodMod.sma(1699) : warning 217: loose indentation
Header size:           4580 bytes
Code size:            74968 bytes
Data size:            59540 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion
Total requirements:  155472 bytes

1 Warning.
Done.


#7 Night90

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:254
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Blisko Lublina :>
Offline

Napisano 13.06.2011 19:26

Ten warning nic nie robi , to po prostu linia gdzieś nie jest równa lini przed tą :)
  • +
  • -
  • 1
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png

#8 komandos

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:144
  • Lokalizacja:KaraTornia
Offline

Napisano 14.06.2011 09:01

Nifht90, wiem ale wole mieć ładne sma bez warninków. MOja jedna klasa premium ma tez niewidzialnosc na nożu dlaczego?

Pozdrawiam

#9 Night90

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:254
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Blisko Lublina :>
Offline

Napisano 14.06.2011 10:47

Tamtego czegoś bez SMA nie poprawie :)
  • +
  • -
  • 1
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png

#10 komandos

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:144
  • Lokalizacja:KaraTornia
Offline

Napisano 14.06.2011 13:57

wszystkie klasy maja niewidzialność na nożu

#11 kiver

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:161
  • Lokalizacja:Jarocin
Offline

Napisano 14.06.2011 18:58

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 40 && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1); 
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 40 && weapon != CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);


w CurWeapon

Użytkownik kiver edytował ten post 14.06.2011 18:58

  • +
  • -
  • 1

#12 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 22.06.2011 07:01

i dodaj w odrodzeniu
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
  • +
  • -
  • 1

b_560_95_1.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych