/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <colorchat> #include <cstrike> #define PLUGIN "Questy" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Pusty [b]" native cod_get_user_frakcja(const nazwa_frakcji[]) new bool:ma_quest[33] = false; new quest1=0 new quest2=0 new quest3=0 public plugin_init() { register_plugin("Questy", "1.0 beta", "Pusty [b]") register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a") register_clcmd("say /q", "menu_questow") register_clcmd("say /questy", "menu_questow") register_concmd("questy", "menu_questow") } public DeathMsg() { new kid = read_data(1) //zabojca new vid = read_data(2) // ofiara new weapon[64] read_data(4,weapon,63) //krotka nazwa broni (bez weapon_ / CSW_ ) new palladyn = cod_get_classid("Palladyn") new kapitan = cod_get_classid("Kapitan[PREMIUM]") new powstaniec = cod_get_classid("Powstaniec") if(get_user_team(kid) != get_user_team(vid)) { if(ma_quest[kid] == true) { if(cod_get_user_class(vid) == palladyn && quest1 == 1) { quest1++ ColorChat(kid, GREY, "Zabiles juz %s Palladynow", quest1) } if(cod_get_user_class(vid) == kapitan && quest2 == 1) { quest2++ ColorChat(kid, GREY, "Zabiles juz %s Kapitanow", quest2) } if(cod_get_user_class(vid) == powstaniec && quest3 == 1) { quest3++ ColorChat(kid, GREY, "Zabiles juz %s Powstancow", quest3) } } } sprawdzquest(kid) } public menu_questow(id) { new tytul[25] format(tytul, 24, "Wybierz Quest"); new menu = menu_create("Wybierz Quest", "questy_he"); menu_additem(menu, "Zabij 10 Palladynow[100 expa i 200$]"); menu_additem(menu, "Zabij 20 Strzelcow Wyborowych[ 230expai 300$]"); menu_addtext(menu, "Zabij 30 Powstancow[400expa i 500$]"); menu_addtext(menu, "Anuluj obecny quest[koszt-500$]"); menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL); menu_display(id, menu) } public questy_he(id, menu, item) { client_cmd(id, "spk MagicWarriorsMod/wybierz"); if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } switch(item) { case 0: { if(ma_quest[id] == false) { quest1 = 1 ColorChat(id, GREEN, "Przyjales quest. Musisz zabic 10 Palladynow") } else ColorChat(id, GREEN, "Masz juz inny quest") } case 1: { if(ma_quest[id] == false) { quest2 = 1 ColorChat(id, GREEN, "Przyjales quest. Musisz zabic 20 Kapitanow") } else ColorChat(id, GREEN, "Masz juz inny quest") } case 2: { if(ma_quest[id] == false) { quest3 = 1 ColorChat(id, GREEN, "Przyjales quest. Musisz zabic 30 Powstancow") } else ColorChat(id, GREEN, "Masz juz inny quest") } } return PLUGIN_CONTINUE; } public sprawdzquest(id) { new monety = cs_get_user_money(id) new xp = cod_get_user_xp(id) if(quest1 == 10) { ColorChat(id, GREEN, "Otrzymales nagrode 100expa i 200$") quest1 = 0 cs_set_user_money(id, monety+200) cod_set_user_xp(id, xp+1500) } if(quest2 == 20) { ColorChat(id, GREEN, "Otrzymales nagrode 250expa i 300$") quest2 = 0 cs_set_user_money(id, monety+300); cod_set_user_xp(id, xp+2500) } if(quest3 == 30) { ColorChat(id, GREEN, "Otrzymales nagrode 400expa i 500$") quest3 = 0 cs_set_user_money(id, monety+500); cod_set_user_xp(id, xp+4000) } } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 11.06.2011 18:31
A wiec mam plugin questy czy zrobi mi ktos albo pokaże jak zrobic aby np moj 1 quest byl od 10 lvl 2 od 20 a 3 od 30 lvl oto sma
#2
Napisano 11.06.2011 18:37
Po pierwsze to te questy nie dzialaja

#3
Napisano 11.06.2011 18:47
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "Questy"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Pusty [b]"
native cod_get_user_frakcja(const nazwa_frakcji[])
new bool:ma_quest[33] = false;
new quest1=0
new quest2=0
new quest3=0
public plugin_init()
{
register_plugin("Questy", "1.0 beta", "Pusty [b]")
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")
register_clcmd("say /q", "menu_questow")
register_clcmd("say /questy", "menu_questow")
register_concmd("questy", "menu_questow")
}
public DeathMsg()
{
new kid = read_data(1) //zabojca
new vid = read_data(2) // ofiara
new weapon[64]
read_data(4,weapon,63) //krotka nazwa broni (bez weapon_ / CSW_ )
new palladyn = cod_get_classid("Palladyn")
new kapitan = cod_get_classid("Kapitan[PREMIUM]")
new powstaniec = cod_get_classid("Powstaniec")
if(get_user_team(kid) != get_user_team(vid))
{
if(ma_quest[kid] == true)
{
if(cod_get_user_class(vid) == palladyn && quest1 == 1)
{
quest1++
ColorChat(kid, GREY, "Zabiles juz %s Palladynow", quest1)
}
if(cod_get_user_class(vid) == kapitan && quest2 == 1)
{
quest2++
ColorChat(kid, GREY, "Zabiles juz %s Kapitanow", quest2)
}
if(cod_get_user_class(vid) == powstaniec && quest3 == 1)
{
quest3++
ColorChat(kid, GREY, "Zabiles juz %s Powstancow", quest3)
}
}
}
sprawdzquest(kid)
}
public menu_questow(id)
{
new tytul[25]
format(tytul, 24, "Wybierz Quest");
new menu = menu_create("Wybierz Quest", "questy_he");
menu_additem(menu, "Zabij 10 Palladynow[100 expa i 200$]");
menu_additem(menu, "Zabij 20 Strzelcow Wyborowych[ 230expai 300$]");
menu_addtext(menu, "Zabij 30 Powstancow[400expa i 500$]");
menu_addtext(menu, "Anuluj obecny quest[koszt-500$]");
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_display(id, menu)
}
public questy_he(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk MagicWarriorsMod/wybierz");
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
switch(item)
{
case 0:
{
if(ma_quest[id] == false)
{
quest1 = 1
ColorChat(id, GREEN, "Przyjales quest. Musisz zabic 10 Palladynow")
}
else
ColorChat(id, GREEN, "Masz juz inny quest")
}
case 1:
{
if(ma_quest[id] == false)
{
quest2 = 1
ColorChat(id, GREEN, "Przyjales quest. Musisz zabic 20 Kapitanow")
}
else
ColorChat(id, GREEN, "Masz juz inny quest")
}
case 2:
{
if(ma_quest[id] == false)
{
quest3 = 1
ColorChat(id, GREEN, "Przyjales quest. Musisz zabic 30 Powstancow")
}
else
ColorChat(id, GREEN, "Masz juz inny quest")
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public sprawdzquest(id)
{
new monety = cs_get_user_money(id)
new xp = cod_get_user_xp(id)
if(cod_get_user_level(id) == 10)
{
ColorChat(id, GREEN, "Otrzymales nagrode 100expa i 200$")
quest1 = 0
cs_set_user_money(id, monety+200)
cod_set_user_xp(id, xp+1500)
}
if(cod_get_user_level(id) == 20)
{
ColorChat(id, GREEN, "Otrzymales nagrode 250expa i 300$")
quest2 = 0
cs_set_user_money(id, monety+300);
cod_set_user_xp(id, xp+2500)
}
if(cod_get_user_level(id) == 30)
{
ColorChat(id, GREEN, "Otrzymales nagrode 400expa i 500$")
quest3 = 0
cs_set_user_money(id, monety+500);
cod_set_user_xp(id, xp+4000)
}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
ale questy nie dzialaja
#4
Napisano 12.06.2011 07:03
Brrr te sma powinno dzialac. A wie ktos w ogóle jak zrobic cos od lvl.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <colorchat> #include <cstrike> #define PLUGIN "Questy" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Pusty [b]" native cod_get_user_frakcja(const nazwa_frakcji[]) new bool:ma_quest[33] = false; new quest1=0 new quest2=0 new quest3=0 public plugin_init() { register_plugin("Questy", "1.0 beta", "Pusty [b]") register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a") register_clcmd("say /q", "menu_questow") register_clcmd("say /questy", "menu_questow") register_concmd("questy", "menu_questow") } public DeathMsg() { new kid = read_data(1) //zabojca new vid = read_data(2) // ofiara new weapon[64] read_data(4,weapon,63) //krotka nazwa broni (bez weapon_ / CSW_ ) new komandos = cod_get_classid("Komandos") new kapitan = cod_get_classid("Kapitan[PREMIUM]") new powstaniec = cod_get_classid("Powstaniec") if(get_user_team(kid) != get_user_team(vid)) { if(ma_quest[kid] == true) { if(cod_get_user_class(vid) == komandos && quest1 == 1) { quest1++ ColorChat(kid, GREY, "Zabiles juz %s Komandosow", quest1) } if(cod_get_user_class(vid) == kapitan && quest2 == 1) { quest2++ ColorChat(kid, GREY, "Zabiles juz %s Kapitanow", quest2) } if(cod_get_user_class(vid) == powstaniec && quest3 == 1) { quest3++ ColorChat(kid, GREY, "Zabiles juz %s Powstancow", quest3) } } } sprawdzquest(kid) } public menu_questow(id) { new tytul[25] format(tytul, 24, "Wybierz Quest"); new menu = menu_create("Wybierz Quest", "questy_he"); menu_additem(menu, "Zabij 10 Skrytobujcow[1500 expa i 200$]"); menu_additem(menu, "Zabij 20 Strzelcow Wyborowych[ 2300expai 300$]"); menu_additem(menu, "Zabij 30 Powstancow[4000expa i 500$]"); menu_additem(menu, "Anuluj obecny quest[koszt-500$]"); menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL); menu_display(id, menu) } public questy_he(id, menu, item) { client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } switch(item) { case 0: { if(ma_quest[id] == false) { quest1 = 1 ColorChat(id, GREEN, "Przyjales quest. Musisz zabic 10 Komandosow") } else ColorChat(id, GREEN, "Masz juz inny quest") } case 1: { if(ma_quest[id] == false) { quest2 = 1 ColorChat(id, GREEN, "Przyjales quest. Musisz zabic 20 Kapitanow") } else ColorChat(id, GREEN, "Masz juz inny quest") } case 2: { if(ma_quest[id] == false) { quest3 = 1 ColorChat(id, GREEN, "Przyjales quest. Musisz zabic 30 Powstancow") } else ColorChat(id, GREEN, "Masz juz inny quest") } } return PLUGIN_CONTINUE; } public sprawdzquest(id) { new monety = cs_get_user_money(id) new xp = cod_get_user_xp(id) if(quest1 == 10) { ColorChat(id, GREEN, "Otrzymales nagrode 1500expa i 200$") quest1 = 0 cs_set_user_money(id, monety+200) cod_set_user_xp(id, xp+1500) } if(quest2 == 20) { ColorChat(id, GREEN, "Otrzymales nagrode 2500expa i 300$") quest2 = 0 cs_set_user_money(id, monety+300); cod_set_user_xp(id, xp+2500) } if(quest3 == 30) { ColorChat(id, GREEN, "Otrzymales nagrode 4000expa i 500$") quest3 = 0 cs_set_user_money(id, monety+500); cod_set_user_xp(id, xp+4000) } } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
#5
Napisano 12.06.2011 09:34
@Topic, cholera zły temat! Do usuniecia, sorry.
Użytkownik V3ko edytował ten post 12.06.2011 09:56
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, wczoraj, 11:15 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych