Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

questy od lvlquesty dostepne od lvl

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 NewaX

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:241
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Biłgoraj
Offline

Napisano 11.06.2011 18:31

A wiec mam plugin questy czy zrobi mi ktos albo pokaże jak zrobic aby np moj 1 quest byl od 10 lvl 2 od 20 a 3 od 30 lvl oto sma
/* Plugin generated by AMXX-Studio */



#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <codmod>

#include <colorchat>

#include <cstrike>



#define PLUGIN "Questy"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "Pusty [b]"



native cod_get_user_frakcja(const nazwa_frakcji[])

	

new bool:ma_quest[33] = false;



new quest1=0

new quest2=0

new quest3=0



public plugin_init() 

{

	register_plugin("Questy", "1.0 beta", "Pusty [b]")

	

	register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")

	register_clcmd("say /q", "menu_questow")

	register_clcmd("say /questy", "menu_questow")

	register_concmd("questy", "menu_questow")

}



public DeathMsg()

{

	new kid = read_data(1)	//zabojca

	

	new vid = read_data(2)	// ofiara

	

	new weapon[64]		

	read_data(4,weapon,63)	//krotka nazwa broni (bez weapon_ / CSW_ )

	

	new palladyn = cod_get_classid("Palladyn")

	new kapitan = cod_get_classid("Kapitan[PREMIUM]")

	new powstaniec = cod_get_classid("Powstaniec")

	

	if(get_user_team(kid) != get_user_team(vid))

	{

		if(ma_quest[kid] == true)

		{

			if(cod_get_user_class(vid) == palladyn && quest1 == 1)

			{

				quest1++

				ColorChat(kid, GREY, "Zabiles juz %s Palladynow", quest1)

			}

			if(cod_get_user_class(vid) == kapitan && quest2 == 1)

			{

				quest2++

				ColorChat(kid, GREY, "Zabiles juz %s Kapitanow", quest2)

			}

			if(cod_get_user_class(vid) == powstaniec && quest3 == 1)

			{

				quest3++

				ColorChat(kid, GREY, "Zabiles juz %s Powstancow", quest3)

			}

		}

	}

	sprawdzquest(kid)

}



public menu_questow(id)

{

	new tytul[25]

	format(tytul, 24, "Wybierz Quest");

	new menu = menu_create("Wybierz Quest", "questy_he");

	menu_additem(menu, "Zabij 10 Palladynow[100 expa i 200$]");

	menu_additem(menu, "Zabij 20 Strzelcow Wyborowych[ 230expai 300$]");

	menu_addtext(menu, "Zabij 30 Powstancow[400expa i 500$]");

	menu_addtext(menu, "Anuluj obecny quest[koszt-500$]");

	menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);    

	menu_display(id, menu)

}



public questy_he(id, menu, item) 

{

	client_cmd(id, "spk MagicWarriorsMod/wybierz");

	

	if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))

		return PLUGIN_CONTINUE;

	

	if(item == MENU_EXIT)

	{

		menu_destroy(menu);

		return PLUGIN_CONTINUE;

	}

	switch(item)

	{

		case 0:

		{

			if(ma_quest[id] == false)

			{

				quest1 = 1

				ColorChat(id, GREEN, "Przyjales quest. Musisz zabic 10 Palladynow")

			}

			else

				ColorChat(id, GREEN, "Masz juz inny quest")

		}

		case 1:

		{

			if(ma_quest[id] == false)

			{

				quest2 = 1

				ColorChat(id, GREEN, "Przyjales quest. Musisz zabic 20 Kapitanow")

			}

			else

				ColorChat(id, GREEN, "Masz juz inny quest")

		}

		case 2:

		{

			if(ma_quest[id] == false)

			{

				quest3 = 1

				ColorChat(id, GREEN, "Przyjales quest. Musisz zabic 30 Powstancow")

			}

			else

				ColorChat(id, GREEN, "Masz juz inny quest")

		}

	}

	return PLUGIN_CONTINUE;

}



public sprawdzquest(id)

{

	new monety = cs_get_user_money(id)

	new xp = cod_get_user_xp(id)

	if(quest1 == 10)

	{

		ColorChat(id, GREEN, "Otrzymales nagrode 100expa i 200$")

		quest1 = 0

		cs_set_user_money(id, monety+200)

		cod_set_user_xp(id, xp+1500)

	}

	if(quest2 == 20)

	{

		ColorChat(id, GREEN, "Otrzymales nagrode 250expa i 300$")

		quest2 = 0

		cs_set_user_money(id, monety+300);

		cod_set_user_xp(id, xp+2500)

		

	}

	if(quest3 == 30)

	{

		ColorChat(id, GREEN, "Otrzymales nagrode 400expa i 500$")

		quest3 = 0

		cs_set_user_money(id, monety+500);

		cod_set_user_xp(id, xp+4000)

	}

}

/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE

*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }

*/

  • +
  • -
  • 0

#2 V3ko

    Guru

  • Power User

Reputacja: 83
Zaawansowany

  • Postów:746
  • Lokalizacja:Stopnica
Offline

Napisano 11.06.2011 18:37

Po pierwsze to te questy nie dzialaja ^^
  • +
  • -
  • 0

#3 grs4

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:167
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 11.06.2011 18:47


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "Questy"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Pusty [b]"

native cod_get_user_frakcja(const nazwa_frakcji[])

new bool:ma_quest[33] = false;

new quest1=0
new quest2=0
new quest3=0

public plugin_init()
{
register_plugin("Questy", "1.0 beta", "Pusty [b]")

register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")
register_clcmd("say /q", "menu_questow")
register_clcmd("say /questy", "menu_questow")
register_concmd("questy", "menu_questow")
}

public DeathMsg()
{
new kid = read_data(1) //zabojca

new vid = read_data(2) // ofiara

new weapon[64]
read_data(4,weapon,63) //krotka nazwa broni (bez weapon_ / CSW_ )

new palladyn = cod_get_classid("Palladyn")
new kapitan = cod_get_classid("Kapitan[PREMIUM]")
new powstaniec = cod_get_classid("Powstaniec")

if(get_user_team(kid) != get_user_team(vid))
{
if(ma_quest[kid] == true)
{
if(cod_get_user_class(vid) == palladyn && quest1 == 1)
{
quest1++
ColorChat(kid, GREY, "Zabiles juz %s Palladynow", quest1)
}
if(cod_get_user_class(vid) == kapitan && quest2 == 1)
{
quest2++
ColorChat(kid, GREY, "Zabiles juz %s Kapitanow", quest2)
}
if(cod_get_user_class(vid) == powstaniec && quest3 == 1)
{
quest3++
ColorChat(kid, GREY, "Zabiles juz %s Powstancow", quest3)
}
}
}
sprawdzquest(kid)
}

public menu_questow(id)
{
new tytul[25]
format(tytul, 24, "Wybierz Quest");
new menu = menu_create("Wybierz Quest", "questy_he");
menu_additem(menu, "Zabij 10 Palladynow[100 expa i 200$]");
menu_additem(menu, "Zabij 20 Strzelcow Wyborowych[ 230expai 300$]");
menu_addtext(menu, "Zabij 30 Powstancow[400expa i 500$]");
menu_addtext(menu, "Anuluj obecny quest[koszt-500$]");
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_display(id, menu)
}

public questy_he(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk MagicWarriorsMod/wybierz");

if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
switch(item)
{
case 0:
{
if(ma_quest[id] == false)
{
quest1 = 1
ColorChat(id, GREEN, "Przyjales quest. Musisz zabic 10 Palladynow")
}
else
ColorChat(id, GREEN, "Masz juz inny quest")
}
case 1:
{
if(ma_quest[id] == false)
{
quest2 = 1
ColorChat(id, GREEN, "Przyjales quest. Musisz zabic 20 Kapitanow")
}
else
ColorChat(id, GREEN, "Masz juz inny quest")
}
case 2:
{
if(ma_quest[id] == false)
{
quest3 = 1
ColorChat(id, GREEN, "Przyjales quest. Musisz zabic 30 Powstancow")
}
else
ColorChat(id, GREEN, "Masz juz inny quest")
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public sprawdzquest(id)
{
new monety = cs_get_user_money(id)
new xp = cod_get_user_xp(id)
if(cod_get_user_level(id) == 10)
{
ColorChat(id, GREEN, "Otrzymales nagrode 100expa i 200$")
quest1 = 0
cs_set_user_money(id, monety+200)
cod_set_user_xp(id, xp+1500)
}
if(cod_get_user_level(id) == 20)
{
ColorChat(id, GREEN, "Otrzymales nagrode 250expa i 300$")
quest2 = 0
cs_set_user_money(id, monety+300);
cod_set_user_xp(id, xp+2500)

}
if(cod_get_user_level(id) == 30)
{
ColorChat(id, GREEN, "Otrzymales nagrode 400expa i 500$")
quest3 = 0
cs_set_user_money(id, monety+500);
cod_set_user_xp(id, xp+4000)
}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


ale questy nie dzialaja

#4 NewaX

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:241
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Biłgoraj
Offline

Napisano 12.06.2011 07:03

Brrr te sma powinno dzialac. A wie ktos w ogóle jak zrobic cos od lvl.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */



#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <codmod>

#include <colorchat>

#include <cstrike>



#define PLUGIN "Questy"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "Pusty [b]"



native cod_get_user_frakcja(const nazwa_frakcji[])

	

new bool:ma_quest[33] = false;



new quest1=0

new quest2=0

new quest3=0



public plugin_init() 

{

	register_plugin("Questy", "1.0 beta", "Pusty [b]")

	

	register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")

	register_clcmd("say /q", "menu_questow")

	register_clcmd("say /questy", "menu_questow")

	register_concmd("questy", "menu_questow")

}



public DeathMsg()

{

	new kid = read_data(1)	//zabojca

	

	new vid = read_data(2)	// ofiara

	

	new weapon[64]		

	read_data(4,weapon,63)	//krotka nazwa broni (bez weapon_ / CSW_ )

	

	new komandos = cod_get_classid("Komandos")

	new kapitan = cod_get_classid("Kapitan[PREMIUM]")

	new powstaniec = cod_get_classid("Powstaniec")

	

	if(get_user_team(kid) != get_user_team(vid))

	{

		if(ma_quest[kid] == true)

		{

			if(cod_get_user_class(vid) == komandos && quest1 == 1)

			{

				quest1++

				ColorChat(kid, GREY, "Zabiles juz %s Komandosow", quest1)

			}

			if(cod_get_user_class(vid) == kapitan && quest2 == 1)

			{

				quest2++

				ColorChat(kid, GREY, "Zabiles juz %s Kapitanow", quest2)

			}

			if(cod_get_user_class(vid) == powstaniec && quest3 == 1)

			{

				quest3++

				ColorChat(kid, GREY, "Zabiles juz %s Powstancow", quest3)

			}

		}

	}

	sprawdzquest(kid)

}



public menu_questow(id)

{

	new tytul[25]

	format(tytul, 24, "Wybierz Quest");

	new menu = menu_create("Wybierz Quest", "questy_he");

	menu_additem(menu, "Zabij 10 Skrytobujcow[1500 expa i 200$]");

	menu_additem(menu, "Zabij 20 Strzelcow Wyborowych[ 2300expai 300$]");

	menu_additem(menu, "Zabij 30 Powstancow[4000expa i 500$]");

	menu_additem(menu, "Anuluj obecny quest[koszt-500$]");

	menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);    

	menu_display(id, menu)

}



public questy_he(id, menu, item) 

{

	client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

	

	if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))

		return PLUGIN_CONTINUE;

	

	if(item == MENU_EXIT)

	{

		menu_destroy(menu);

		return PLUGIN_CONTINUE;

	}

	switch(item)

	{

		case 0:

		{

			if(ma_quest[id] == false)

			{

				quest1 = 1

				ColorChat(id, GREEN, "Przyjales quest. Musisz zabic 10 Komandosow")

			}

			else

				ColorChat(id, GREEN, "Masz juz inny quest")

		}

		case 1:

		{

			if(ma_quest[id] == false)

			{

				quest2 = 1

				ColorChat(id, GREEN, "Przyjales quest. Musisz zabic 20 Kapitanow")

			}

			else

				ColorChat(id, GREEN, "Masz juz inny quest")

		}

		case 2:

		{

			if(ma_quest[id] == false)

			{

				quest3 = 1

				ColorChat(id, GREEN, "Przyjales quest. Musisz zabic 30 Powstancow")

			}

			else

				ColorChat(id, GREEN, "Masz juz inny quest")

		}

	}

	return PLUGIN_CONTINUE;

}



public sprawdzquest(id)

{

	new monety = cs_get_user_money(id)

	new xp = cod_get_user_xp(id)

	if(quest1 == 10)

	{

		ColorChat(id, GREEN, "Otrzymales nagrode 1500expa i 200$")

		quest1 = 0

		cs_set_user_money(id, monety+200)

		cod_set_user_xp(id, xp+1500)

	}

	if(quest2 == 20)

	{

		ColorChat(id, GREEN, "Otrzymales nagrode 2500expa i 300$")

		quest2 = 0

		cs_set_user_money(id, monety+300);

		cod_set_user_xp(id, xp+2500)

		

	}

	if(quest3 == 30)

	{

		ColorChat(id, GREEN, "Otrzymales nagrode 4000expa i 500$")

		quest3 = 0

		cs_set_user_money(id, monety+500);

		cod_set_user_xp(id, xp+4000)

	}

}

/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE

*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }

*/

  • +
  • -
  • 0

#5 V3ko

    Guru

  • Power User

Reputacja: 83
Zaawansowany

  • Postów:746
  • Lokalizacja:Stopnica
Offline

Napisano 12.06.2011 09:34

@Topic, cholera zły temat! Do usuniecia, sorry.

Użytkownik V3ko edytował ten post 12.06.2011 09:56

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych