Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Funkcja Inteligencji

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Itachi

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:41
  • Imię:Lukasz
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 11.06.2011 17:14

Poszukuje funkcji, dzięki ktorej będę mogl zwiekszyć moc itemu/klasy

Cos mi podpowiada ze za to jest to:

            ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, 90.0+float(inteligencja_gracza[attacker]) , 1);



Mogłby mi ktoś rozłożyć, co za co odpowiada?


mniejwiecej w taki sposob

Executeham - blabla
ent i pid
Float
i to wszystko nic wiecej nie potrzebuje

I jezeli by się dalo, to gdzie sa zapisane moce do itemow?? bo szukalem i nie moge znależć Longajumpa

Użytkownik Itachi edytował ten post 11.06.2011 17:15

  • +
  • -
  • 0

#2 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 11.06.2011 17:26

ExecuteHam - funkcja wywołująca event z hamsandwich,
Ham_TakeDamage - wybrany event z hamsandwich (od niego zależą następne parametry),
pid - id gracza otrzymującego obrażenia,
ent - id bytu uszkadzającego,
attacker - id gracza zadającego obrażenia,
90.0+float(inteligencja_gracza[attacker]) - wartość obrażeń, podana we floacie,
1 - dodatkowe flagi.
  • +
  • -
  • 1

#3 Itachi

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:41
  • Imię:Lukasz
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 11.06.2011 17:33

Heh, i to sie nazywa dobra robota

Juz wiem o co chodzi :D

Do zamkniecia

poczekaj


Czyli poprostu jezeli chce zeby obrazenia od inteligencji

Czyli

Public gniew(inne)
{
if(klasa_gracza[id] == komandos && is_user_alive(id))
{
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, 10.0+float(inteligencja_gracza[attacker]/4) , 1);
}
}


bo tyle od ciebie zrozumialem
ta funkcja powinna zabawac 10 obrazen wiecej+1/4 inteligencji??
a

Użytkownik Itachi edytował ten post 11.06.2011 17:50

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych