Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Respawn na respie.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Power User

Reputacja: 144
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 08.06.2011 18:03

Witam mam zrobionego npc. Interesuje mnie jak zrobić aby NPC był respiony na respie TT i CT.
Za pomoc +
  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#2 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 08.06.2011 18:40

Szukasz bytu na podstawie klasy (dla CT - info_player_start, dla TT - info_player_deathmatch)

new foundent = -1;


Dla spawnu TT

while ((foundent = find_ent_by_class(foundent, "info_player_deathmatch")) != 0){
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(foundent, EV_VEC_origin, fOrigin); //MIEJSCE RESPAWNU TT

client_print(0, 3, "MIEJSCE SPAWNU TT: %f %f %f", fOrigin[0], fOrigin[1], fOrigin[2]);
}


dla CT

while ((foundent = find_ent_by_class(foundent, "info_player_start")) != 0){
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(foundent, EV_VEC_origin, fOrigin); //MIEJSCE RESPAWNU CT

client_print(0, 3, "MIEJSCE SPAWNU CT: %f %f %f", fOrigin[0], fOrigin[1], fOrigin[2]);
}

Użytkownik diablix edytował ten post 08.06.2011 18:43

  • +
  • -
  • 1

#3 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 08.06.2011 18:47

WalkGuard PL - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Tym bym się bawił.
Dokładniej kod od spawnowania enta w miejscu którym stoisz + odczyt/zapis więc będziesz mógł go stawiać gdzie chcesz :>
  • +
  • -
  • 0

#4 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 144
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 13.06.2011 21:38

Dla spawnu TT

while ((foundent = find_ent_by_class(foundent, "info_player_deathmatch")) != 0){
        new Float:fOrigin[3];
        entity_get_vector(foundent, EV_VEC_origin, fOrigin); //MIEJSCE RESPAWNU TT
       
        client_print(0, 3, "MIEJSCE SPAWNU TT: %f %f %f", fOrigin[0], fOrigin[1], fOrigin[2]);
}


dla CT

while ((foundent = find_ent_by_class(foundent, "info_player_start")) != 0){
        new Float:fOrigin[3];
        entity_get_vector(foundent, EV_VEC_origin, fOrigin); //MIEJSCE RESPAWNU CT
       
        client_print(0, 3, "MIEJSCE SPAWNU CT: %f %f %f", fOrigin[0], fOrigin[1], fOrigin[2]);
}


Czy da się to w jakiś sposób połączyć? bo nie mam pomysłu.
  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych